![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Poseren als God is inderdaad niet gek, als je alleen maar wil mega-troolllololen, dat heb ik al duizend keer gezegd. Het is ook een superpretentieuze pose. We zijn allemaal kinderen van God. Geen Goden. Gelukkig maar. Laatst gewijzigd door smosty : 16 mei 2012 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Men is hier veel strenger voor serieuze mensen die serieuze kritiekvoeren over serieuze onderwerpen. Dat is `pas bloedgevaarlijk. Citaat:
Ik trol ze dus niet. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar haal je die conclusie vandaan? Citaat:
Gelukkig maar..... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is dakende?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je weet hoe ik over goden denk, dan laat je het in mijn bijzijn wel achterwege om je als god voor te stellen. Maar in dit subforum moet alle religieuze onzin kunnen. En zeker Harrie. Megalomaan, maar zonder een greintje pretentie. En neen, het is geen contradictie. Leve Harrie! Citaat:
En dat is nu eenmaal niet mogelijk en vooral van mijn kant niet wenselijk. Dat begrijp je wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je bent vooral anti- egalitair ingesteld, vandaar dat je geen kinderen van God wil zijn. ![]() ![]() ![]() Denk er maar eens over na. ![]() Harrie interesseert mij alleen ivm falende mod. Laatst gewijzigd door smosty : 16 mei 2012 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Misschien heeft God wel met een kat gepaard en Harrie gemaakt
![]() Dat zou dan verklaren, dat hij zeven forumlevens heeft ![]() Laatst gewijzigd door smosty : 16 mei 2012 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gelukkig !! Citaat:
![]() ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag je immers niet meer persoonlijk beledigen van een van die klotemods hier. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik pretendeer geen Goddelijke Afkomst. Dus moet er niet gespeculeerd worden over mijn Goddelijke Verwekking. En bedankt voor de berichtgeving. Ik had niet mogen denken dat jouw inspiratie opgedroogd was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Ja zeg Cookie, we zijn allemaal kinderen van God, of we zijn allemaal Broeders (Fraternité...), or mother nature's sons, dat is allemaal even egalitair. Als antiklerikaal moet ik dat de gelovigen toegeven, dat ze daar een lovenswaardig dogma aan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 17 mei 2012 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oe is't mi-aaaauw
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() je zit er 3 jaar naast
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Christenen moeten altijd op de wederkomst voorbereid zijn. In Matteüs hoofdstuk 24, vers 42-44 staat namelijk dat Jezus terugkomt als een dief in de nacht, dus volkomen onverwacht: "42 Wees dus waakzaam, want jullie weten niet op welke dag jullie Heer komt. 43 Besef wel: als de heer des huizes had geweten in welk deel van de nacht de dief zou komen, dan zou hij wakker gebleven zijn en niet in zijn huis hebben laten inbreken. 44 Daarom moeten ook jullie klaarstaan, want de Mensenzoon komt op een tijdstip waarop je het niet verwacht."
adat Jezus zichtbaar zal terugkeren op aarde, zal Hij met zijn leger van eerder opgenomen christenen (bij de opname van de gemeente) ten strijde trekken tegen de antichrist met zijn leger op Armageddon, een gebergte in Megiddo. Jezus zal deze strijd winnen volgens Openbaring van Johannes hoofdstuk 17, vers 14: "Ze binden de strijd aan met het lam, maar het lam zal hen overwinnen. Want het lam is de hoogste heer en koning, en wie hem toebehoren, wie geroepen zijn en uitgekozen, zijn trouw." Vervolgens zal Satan voor een periode van 1000 jaren worden opgesloten: "1 Ik zag een engel uit de hemel neerdalen met de sleutel van de onderaardse diepte en zware ketenen in zijn hand. 2 Hij greep de draak, de slang van weleer, die ook duivel of Satan wordt genoemd, en ketende hem voor duizend jaren. 3 Hij gooide hem in de diepte, sloot de put boven hem en verzegelde die, opdat de volken niet meer door hem misleid zouden worden tot de duizend jaar voorbij waren; daarna moet hij korte tijd worden losgelaten." (Openbaring 20:1-3). Dit is het begin van het Duizendjarig rijk. Satan is dan met een grote keten vastgebonden en in een diepe afgrond gegooid. Maar daarna zal het volgende met satan gebeuren: 7 Wanneer de duizend jaar voorbij zijn, zal Satan uit zijn gevangenis worden losgelaten. 8 Dan gaat hij eropuit om de volken aan de vier hoeken van de aarde, Gog en Magog, te misleiden. Hij brengt hen voor de strijd bijeen, een menigte zo talrijk als zandkorrels aan de zee. 9 Ze trekken op, over de hele breedte van de aarde, en omsingelen het kamp van de heiligen en de geliefde stad. Maar vuur daalt neer uit de hemel en verteert hen. 10 En de duivel, die hen misleidde, wordt in de poel van vuur en zwavel gegooid, bij het beest en de valse profeet. Daar zullen ze dag en nacht worden gepijnigd, tot in eeuwigheid. (Openbaring 20:7-20) Voor de mensen die in Jezus geloven, zal er een heel mooie tijd aanbreken vergelijkbaar met de hemel op aarde. Dit wordt beschreven in Jesaja hoofdstuk 11, vers 9: "9 Niemand doet kwaad, niemand sticht onheil op heel mijn heilige berg. Want kennis van de HEER vervult de aarde, zoals het water de bodem van de zee bedekt." Verder zullen dieren die elkaar voorheen zouden hebben opgevreten, nu samen in harmonie leven. En wilde dieren zullen ook geen mensen meer aanvallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tevergeefs zullen de christenen wachten (evenals de Joden), want die ouwe Jezus heeft nooit bestaan en harriechristus, die de ware nieuwe Jezus is, willen ze niet erkennen.
Het is altijd weer dezelfde tragiek dat het verleden de toekomst niet ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |