![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en honderdduizend maal meer "cojones"
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Op de waalse radio heb ik er niets van gehoord vanmorgen.
En in't nieuws op de vrt hebben ze toch zeker 45 en half seconden gespendeerd aan da vlaamsch boekske. Laatst gewijzigd door santos : 24 mei 2012 om 06:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals een te hoge belastingsdruk ook een kwaal is. Maar strijdt gerust verder je strijd. Probeer om te beginnen maar één politieke partij te vinden die er voorstander van zou zijn. Ik stel me geen vragen bij zaken die ik al weet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat weet ik zo niet. Maar dan nog, het autonomiestatuut werd teruggefloten door Spanje zelf omwille van het begrip "natie". De Vlaamse grondwet hier is zelfs nog niet uit het Vlaams parlement zélf geraakt zonder geruzie daarover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bevoegdheden van de 'autonome regio's' gaan veel verder dan die van onze deelstaten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
VLD was er voorstander van, LDD ook.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 24 mei 2012 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Er staa nwel geen bronnen bij
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 24 mei 2012 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |