Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 juni 2004, 13:20   #61
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leonardo
black girlke schreef: .. Stoken en ze zijn net begonnen...

en een beetje erboven schrijft black girlke: al dat spel voor die achterlijke Joden zijn ze zo speciaal misschien en het zijn leugenaars op de koop toe.

Vlaams Blok en de Joden , één front , is nu eenmaal feit waar men niet omheen kan, allemaal opgezet spel
Zit je nu ook al aan de drugs? En wie zorgt ervoor dat er sommige joden voor het VB stemmen? Jou AEL vriendjes die hen met messteken te lijf gaan, tenzij dat je er zelf nog bijwaart? Ik zou eerder zeggen zoals ik ergens gelezen heb: "dat crapuul weg van ons land. Ervan of erin"
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 13:24   #62
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door George
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld

timmeke !!!

ik kan effe niet volgen.
Heb al geschreven dat je traag bent en nu bewijst hij het nog eens. Lees maar om te beginnen mijn reactie eerst. Je weet nooit dat je nog een paar grijze cellen in je brein ontdekt
Oud 29 juni 2004, 13:25   #63
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

timmeke !!!

ik kan effe niet volgen.
geen verwijt , hoor
timmeke , hier op het forum, is een jood die je meteen als anti semiet beschouwt als je kritiek hebt op israel of op enerlei wijze iets verkeerd zegt over joden. hij begint dan meteen met "nazi" en dergelijke te verkondigen..

Maar je opmerking is gewoon grappig
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 13:26   #64
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

...
timmeke , hier op het forum is een jood die je meteen als anti semiet beschouwt als je kritiek hebt op israel of op enerlei wijze iets verkeerd zegt over joden. hij begint dan meteen met "nazi" en dergelijke te verkondigen..

...
Shit! Zou die mijn berichten dan ook lezen?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 13:27   #65
Raging Bile Duct
Burger

Raging Bile Duct's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Heb je er al eens aan gedacht dat het net is OMDAT joodse mensen rapper op hun strepen gaan staan, dat de overheid acties zal MOETEN ondernemen?
Zelfs indien één miljoen vlamingen ondertussen ROEPT om acties, luisteren ze nog niet.

Hoeveel mensen moeten er nog vermoord, neergestoken, verkracht, bestolen, belaagd, beledigd worden alvorens men een duidelijk NJET gaat zeggen?

Daar gaan we weer, jullie VB'ers doen niets liever dan klakkeloos de partijpropaganda te reproduceren en Vlaanderen af te schilderen als een door criminelen geinfesteerde sloppenwijk...

Ik vind ook dat politie en gerecht vaak veel te laks optreden waar het moet maar dat maakt Vlaandere nog geen onveilige regio om in te wonen... Kijk eens wat verder dan je gemeentegrens en kweek een beetje relativeringsvermogen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Het beste dat we kunnen doen is de joodse bevolking 100% te steunen in hun strijd! en hopen dat wat ZIJ hebben meegemaakt nooit meer zal komen. Want DEZE KEER zullen we zelf aan het kortste eindje trekken. Hebben jullie dat nu nog altijd niet door?
In welke strijd moeten we het Joodse volk precies steunen ? Toch niet de strijd voor hun door Joodse terroristen gestichte Israel ? Israel kan voor mij de pot op, het concept vind ik even verwerpelijk als een fundamentalistische Muslimstaat.

Het is interessant om te zien hoe de Zionisten er in geslaagd zijn om extreem rechts voor hun kar te spannen. Eigenlijk is heel slim om een strekking die hen een slordige 60 jaar geleden nog heeft proberen uit te roeien zodanig te manipuleren zodat hun haat nu geconcentreerd wordt op de grootste tegenstanders van de staat Israel, terzijl die staat eigenlijk een van de grootste katalysators is van het Moslim fundamentalisme.
Raging Bile Duct is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 13:27   #66
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raging Bile Duct
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Klein verschil. Die mensen hebben "ervaring" als ze geviseerd worden en weten waar dat kan eindigen. Jij niet? Of niet zo belangrijk?
Hitler heeft evengoed ook homosexuelen, zigeuners en communisten vergast. Die vragen toch ook niet om een speciale behandeling telkens zij het slachtoffer worden van onverdraagzaamheid ?
Jij herkent die zo onmiddellijk op straat zeker en trouwens als die geviseerd worden dan is het kot ook te klein, maar die gaan dan ook wel niet alle winkelruiten ingooien of autos in brand steken.
Oud 29 juni 2004, 13:28   #67
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Het wordt hoogtijd dat er tegen die Noord-Afrikanen wordt opgetreden. Het was een zeer laffe daad, want tien man gewapend met ijzeren staven en messen die een zwaarlijvige joodse student in de rug zteken is niet erg stoer. De daders moeten zo snel mogelijk worden gevonden en de zwaarste straffen krijgen die er in ons land bestaan.
Als ze geen Belgische pas hebben, dan moeten ze na hun straf worden uitgewezen.

De criminaliteit in het algemeen moet zwaar worden aangepakt, zeker wanneer het om racistische criminaliteit gaat. En ook dat probleem is hoofdzakelijk bij de moslim-gemeenschap terug te vinden.
Oud 29 juni 2004, 13:28   #68
Leonardo
Burger

Leonardo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raging Bile Duct
Het is toch weer typisch dat hier zoveel heisa rond wordt gemaakt omdat het om een orthodoxe jood gaat. Uiteraard moeten de schuldigen gestraft worden maar ik vind niet dat dit geval meer aandacht moet krijgen dan gelijk welk ander geval van geweldpleging.
Zoveel heisa... LOL, stel u eens voor dat het 10 joden waren die een marrokaan neergestoken hadden, dan zoude eens zien wat heisa is
Leonardo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 13:31   #69
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

@ Antoon: ze moeten eerst gevonden worden hé, en als andere idioten (die blanke jongemannen in die wagen) het nodig vinden om ondertussen de politie wat af te leiden met flauwe, verwerpelijke grappen dan zal het er niet simpeler op worden. Ik vrees dat die daders van die eerste aanslag zich gewoon gedeisd houden nu. We kunnen alleen maar hopen dat de politie haar werk goed doet (ja, zelfs eisen dat ze dat doet) en de daders weet te klissen. En die daders mogen dan zoals alle racisten die mensen neersteken worden behandeld volgens de Belgische wetten.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 13:45   #70
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Aan tabufferkwa en Bruut geweld: gelieve jullie persoonlijke vetes ergens anders uit te vechten dan op dit forum

johanvdw
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 29 juni 2004, 13:47   #71
Raging Bile Duct
Burger

Standaard

Citaat:
't heeft niet lang geduurd om je frustraties naar boven te brengen hé. Nu dat ge in je g. gebeten zijt moet ge "de aanleiding" naar boven brengen. Waarom gaan dan de zwarten hier de arabieren niet te lijf om de ECHTE genocide die in Soedan gebeurt (Ho, dat is zeker off-topic natuurlijk want dat mag niet aangehaald worden als voorbeeld) .
Nergens praat ik geweld omwille van ras/geloof van een groep tegen de andere goed. Verder vind ik dat conflicten die in andere delen van de wereld plaatsvinden hier niet verdergezet mogen worden.

Mijn "frustratie" is dat Joodse fundamentalisten zich moreel willen verheffen boven Muslim- fundamentalisten terwijl beiden even erg zijn in hun fanatisme en onverdraagzaamheid.
Oud 29 juni 2004, 14:00   #72
Raging Bile Duct
Burger

Standaard

Citaat:
Wel, zet het dan ook niet verder hé. Hier kunnen de neonazis en ander crapull op de joden spuwen. Op Israel spuwen moeten dezelfde maar in "buitenland" gaan doen
Nog meer Zionistische propaganda : "kritiek op Israel = antisemitisme"

Luister heb niks tegen Joden, voor mijn part mag iemand JHWH, Allah, Jezus Christus, Rah of Gaia aanbidden en er de zotste rituelen en
gewoontes op nahouden zolang ze daar niemand anders mee lastigvallen.

Het moment dat ze op basis van 3000 jaar oude fabels een grondgebied inpalmen waar verschillende religies al eeuwen in vrede samenleven, aanslagen plegen om de autoriteiten te verjagen en een exclusieve, religieus geinspireerde beloofde land staat uitroepen heb ik daar wel problemen mee.
Oud 29 juni 2004, 14:14   #73
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Timmeke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje

Is gewoon frustratie, dat geweld. Of hoe denk je dat arabieren zich voelen, als ze met lede ogen moeten toekijken, hoe de VS blindelings Israël steunt. Ik weet het, als de joodse gemeenschap, zijn geld uit de VS weghaalt, zijn de VS, failliet
Ten eerste zijn de Daders Marokkanen en naar mijn weten zijn de Marokkanen niet in oorlog met de Israëli's. Ten 2de moeten wij ook hier in Europa met lede ogen toezien hoe Europees ontwikkelingsgeld voor de opbouw van de bezette gebieden door de Palestijnse autoriteit van superterrorist Arafat wordt misbruikt om terroristische activiteiten te financieren en zelfmoordterrorisme te promoten. De Palestijnen kennen alléén blinde haat t.a.v het Joodse volk. Hun eigen Arabische "broeders" laten hen in de steek.
Marokkanen zijn niet in oorlog met Israel nee, zelfs hun geloofsgenoten de palestijnen zijn dat niet. De palestijnen leven in bezet gebied, systematisch ontneemt Israel hen wel de mogelijkheden op een menswaardig bestaan. Huizen worden vernield, colateral damage is mooi megenomen. De palestijnse veiligheidsdiensten worden ontbonden zodat ze zelfs geen poging kunnen doen om hun eigen terroristen aan te pakken, men plaats hekken midden in de gronden van palestijnse boeren om hen hun broodwinneng af te pakken en hen te tergen. Het is dus geen oorlogsconflict maar gewoon een kwestie van bezetting en verzet.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 14:20   #74
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ten eerste zijn de Daders Marokkanen en naar mijn weten zijn de Marokkanen niet in oorlog met de Israëli's. Ten 2de moeten wij ook hier in Europa met lede ogen toezien hoe Europees ontwikkelingsgeld voor de opbouw van de bezette gebieden door de Palestijnse autoriteit van superterrorist Arafat wordt misbruikt om terroristische activiteiten te financieren en zelfmoordterrorisme te promoten. De Palestijnen kennen alléén blinde haat t.a.v het Joodse volk. Hun eigen Arabische "broeders" laten hen in de steek.
Marokkanen zijn niet in oorlog met Israel nee, zelfs hun geloofsgenoten de palestijnen zijn dat niet. De palestijnen leven in bezet gebied, systematisch ontneemt Israel hen wel de mogelijkheden op een menswaardig bestaan. Huizen worden vernield, colateral damage is mooi megenomen. De palestijnse veiligheidsdiensten worden ontbonden zodat ze zelfs geen poging kunnen doen om hun eigen terroristen aan te pakken, men plaats hekken midden in de gronden van palestijnse boeren om hen hun broodwinneng af te pakken en hen te tergen. Het is dus geen oorlogsconflict maar gewoon een kwestie van bezetting en verzet.
right !
en dat het net joden zijn die zich daaraan bezondigen , is pijnlijk.
maar als je daar iets van zegt : jij nazi ! tja....
Oud 29 juni 2004, 14:27   #75
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

Citaat:
right !
Zo gaat dat hé, vandaag word je gepest en morgen pest je zelf en ben je allang vergeten wat er gisteren gebeurd is.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 14:31   #76
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
right !
Zo gaat dat hé, vandaag word je gepest en morgen pest je zelf en ben je allang vergeten wat er gisteren gebeurd is.
vergeten ? miss wel wat straf geformuleerd
maar idd het is daar ETNISCHE zuivering van een gebied. dat het palestijnse volk zich verweerd met wanhoopsdaden is begrijpelijk. Niet acceptabel maar begrijpelijk.

wat zeg je tegen een zelfmoordenaar dat hij onschuldigen doodt als er net een palestijns gezin het slachtoffer geworden is van de zogezegde "collateral damage" ?
Oud 29 juni 2004, 14:40   #77
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Prof
Gisteren zijn een groepje joden vanuit een rijdende auto belaagd met projectielen.
Naar verluid zou er doelgericht geschoten zijn, maar hieromtrent is men niet volledig zeker.
Het parket start een onderzoek.

Bron ATV
[size=5]Misdadig en onverantwoord[/size] dus, zoals de vorige aanval
Bovendien zijn Chassidim antizionistisch, dus compleet redeloos!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 16:11   #78
Oeteke
Banneling

Oeteke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

MAAR wat 95% van de mensen niet weet, is dat de Palestijnen zelf om problemen zoeken.
Ik ben in Egypte en Tunesie geweest, en daar moeten ze ook niks weten van Palestijnen.
Als die hun goesting nie krijgen, dan zit het er tegen.
Vorige maand op een boottocht in Egypte, begon er ne palestijn te vechten tegen een egyptenaar. Kweet nie waarom, maar praten kunnen die mannen niet.
Misschien is dit volk zo gefrustreerd dat ze der zelf niks aan kunnen of willen doen.
De palestijnen zijn een ras apart!

En wat die extra bescherming/patrouilles bij de joden betreft.
Wanneer komen er extra patrouilles in VLAAMSE WIJKEN.
Die godverdomse joden spreken niet eens Nederlands (toch nie die van op tv) en ze willen nog EXTRA bescherming???
Dat ze is met hun diamandjes extra bescherming kopen.

ONZE VLAAMSE CENTEN gaan naar buitenlanders die 10 keer meer verdienen dan de Vlamingen.

De logica klopt toch niet zenne!
Oeteke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 16:16   #79
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke
Citaat:

MAAR wat 95% van de mensen niet weet, is dat de Palestijnen zelf om problemen zoeken.
Ik ben in Egypte en Tunesie geweest, en daar moeten ze ook niks weten van Palestijnen.
Als die hun goesting nie krijgen, dan zit het er tegen.
Vorige maand op een boottocht in Egypte, begon er ne palestijn te vechten tegen een egyptenaar. Kweet nie waarom, maar praten kunnen die mannen niet.
Misschien is dit volk zo gefrustreerd dat ze der zelf niks aan kunnen of willen doen.
De palestijnen zijn een ras apart!

En wat die extra bescherming/patrouilles bij de joden betreft.
Wanneer komen er extra patrouilles in VLAAMSE WIJKEN.
Die godverdomse joden spreken niet eens Nederlands (toch nie die van op tv) en ze willen nog EXTRA bescherming???
Dat ze is met hun diamandjes extra bescherming kopen.

ONZE VLAAMSE CENTEN gaan naar buitenlanders die 10 keer meer verdienen dan de Vlamingen.

De logica klopt toch niet zenne!
Nee, Logica, daar ben je niet sterk in..
Er wonen in dit land weinig joden die geen Belgen zijn: over wat zaag je dan??
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2004, 16:17   #80
Beer
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Tegen wie moeten die vlaamse wijken beschermdt worden Oeterke?zeker niet tegen de joden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be