![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, al prefereer ik toch de term "leugen" voor uw eerdere uitspraak.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als ik mij niet vergis waren de verkiezingen, in juni 2010. Was bdw formateur van vlak na de verkiezingen tot bijna midden juli 2010 en nog eens verduidelijker in oktober 2010, de fameuze 10 dagen. Hij is pas in juli 2011 aan de kant gezet door de andere partijen. Dus niet bereikt, niet gedaan met de uitslag, en dan tenslotte na 1 jaar gepalaver niet meer betrokken bij de discussies. Nergens gelogen dus, heeft genoeg tijd gehad en aangetoond dat hij een meester is in de mensen te overtuigen dat ze op hem moeten stemmen maar een kluns is in het waarmaken. Bij cd&v hebben ze ook zo ene gehad, die zit nu in Parijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heeft Bart De Wever hier gelijk? Zeker weten...voor de volle 100%. Toch één héél kleine bedenking: Als ik hem Flahaut, omdat deze over Vlaanderen kotst/spreekt, hoor vergelijken met het FDF dan kan ik de gedachte niet onderdrukken om Bart De Wever, wegens identiek dezelfde reden, met dezelfde politieke formatie te vergelijken als deze over het VB spreekt. Ik heb dan zoiets van: de pot...de ketel...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 31 mei 2012 om 11:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarna is De Wever inderdaad ook verduidelijker geweest, en zijn nota - die zelfs een heel eind afweek van de eigen N-VA-standpunten, werd door de PS al afgeschoten nog voor de inkt droog was. Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 31 mei 2012 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is van geen tel. De Wever is geen voorzitter van het Belgisch Parlement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net als Dexia/Arco. Ik verwacht van de N-VA dat ze dit tenvolle exploiteren.
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets heet "framing" in het marketing-jargon.
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daarna heeft hij weer zijn opdracht vervuld als verduidelijker, maar werd zijn nota meteen afgeschoten door de franstalige partijen. Daarna zijn Vande Lanotte, Beke, Reynders en Di Rupo aan zet geweest. Allen hebben gefaald en het was pas na enkele sterke staaltjes comedia del'arte van Di Rupo, een vazallenrol voor de koning en onder druk van de financiële markten dat er een duct tape-regering gevormd werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zitten jullie na al die maanden nog steeds dat welles-nietes spelletje te spelen?
Dat jullie nog altijd in gaan op die paljassen die beweren dat Bart De Wever zijn verantwoordelijk niet nam en aan de kant is gaan staan ... Dat is zoals een hond die steeds opnieuw afkomt met het stokje in z'n bek dat je steeds zover mogelijk weg smijt |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Denk jij nu werkelijk dat het VB graag met de N-VA scheep zou gaan? Natuurlijk niet. Hun herhaaldelijk uitgestoken hand naar de N-VA catalogeer ik in hetzelfde calimerogedrag dat de partijtop al jarenlang kenmerkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds heeft de kiezer ook uw belachelijk partijtje evenals uw belachelijke ideeën naar een cijfer achter de komma verwezen.
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Dat komt omdat men nooit zijn ambitie om premier te worden au serieux nam.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |