Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2012, 10:22   #61
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De islam verbiedt dat soort straatflirten.

De oplossing is dus meer islam, niet minder islam.
Ja.
De islam verbiedt rellen, met 10 een blanke ineenslaan, groepsverkrachting e.d. ook.
Nochtans worden 7 op de 10 feiten in die categorie, in europa, door moslims gepleegd. Het zou me sterk verbazen dat meer islam de toestand zou verbeteren.

Het is de tactiek van de islam om voet aan de grond te krijgen, wat u hier zegt.
Veroorzaak eerst een probleem, daarna los je het zogezegd op.
Zo slim zijn we -op een enkeling na- ondertussen wel al zenne.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Laatst gewijzigd door Carnivore : 4 juni 2012 om 10:23.
Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 10:30   #62
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De islam verbiedt dat soort straatflirten.

De oplossing is dus meer islam, niet minder islam.
U noemt dat straatflirten....

Die poging van u tot goedpraterij van sexuele pesterij en geweld wil ik vooreerst markeren.

Ten gronde: in alle islamlanden die ik van dichtbij ken, worden vrouwen die niet volgens de voorschriften gekleed zijn gepest, lastiggevallen en regelmatig met geweld overweldigd.

De frustraties die het gevolg is van hun belachelijke sexuele taboes (geen sex voor het huwelijk), gecombineerd met hun religieuze waanideeën dat vrouwen die niet aan de kledingsvoorschriften voldoen hoeren zijn, volstaat om vrouwen vogelvrij te maken en sexueel geweld algemeen aanvaard te maken.
Oud 4 juni 2012, 10:51   #63
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Ik zou zeggen, trek eens wat leuks aan.

Respect krijg je niet, dat moet je verdienen.
Hebt u eigenlijk die reportage bekeken?
Vrouwen mogen niks leuk aantrekken want dan mogen ze zomaar lastiggevallen en verkracht worden!
Oud 4 juni 2012, 10:52   #64
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Hebt u eigenlijk die reportage bekeken?
Vrouwen mogen niks leuk aantrekken want dan mogen ze zomaar lastiggevallen en verkracht worden!
Ze verdienen het, ze vragen er zelf om.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 11:09   #65
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Bekijk hier de Koppen reportage:

http://www.deredactie.be/permalink/1.1315790

In de reportage lijkt het alsof dit een nieuw fenomeen is, maar al jaaaaren bekend. Dit zal alleen maar toenemen naargelang met deze culturen hier importeert, en aanzit als verrijkend.

Ik ben een tijd in Noorwegen verbleven, en daar is dit nog relatief nieuw. Daar zijn ze doorgaans even naief als die Tinne in de repotage.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=164080

Laatst gewijzigd door Yous : 4 juni 2012 om 11:19.
Yous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 11:15   #66
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Weet je wat er gebeurd als je er zo uitziet, en je loopt tussen een bende moslims om ze vragen te stellen in verband met de egyptische revolutie en hoe ze willen strijden voor hun rechten, vrijheden en meer democratie?

Lees het maar hier; http://en.wikipedia.org/wiki/Lara_Lo...d_sexual_abuse

De brave, vrijheidsbelievende en vrouwbeschermende koran-kenners trekken haar met 2-300 gelijkgezinden haar kleren van haar lijf, verkrachten haar midden op dat plein, trekken haar haar uit en pakken foto's om te tonen aan de vrienden wat echte moslims doen met westerse vrouwen.

Ik kan niet wachten op de rationalisering hiervan. "Het waren geen echte moslims", "Ze dachten dat ze joods was" of "Dat was zo erg niet allemaal". Iemand?

Laatst gewijzigd door Liederik : 4 juni 2012 om 11:15.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 15:03   #67
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik geloof, zoals kameraad Soekhov in de prachtfilm "Witte woestijnzon" ook geloofde, in het helpen van deze mensen om een hoger beschavingsniveau te bereiken. Zoals de USSR deed in de achterstallige republieken, waar gelijkheid tussen man en vrouw en seculiere normen, desnoods met NKVD-bataljons, werd ingevoerd, dit met succes, geloof ik dat wij deze mensen niet over moeten laten aan hun lot en dat via speciale programma's wij hun gebruiken dienen te ontmantelen en deze mensen op het juiste spoor te zetten.

In plaats van deze mensen te alieneren zouden programma's met internaten, geplande huisvestiging en een rigide, allesomvattend onderwijssysteem, ingevoerd moeten worden. Als noodoplossing dienen gevallen zoals beschreven in de bovenstaande artikels, uiteraard met brutaal en overmatig geweld bestreden.
We moeten dus nog meer geld in allochtonen pompen?
En dat terwijl de Vlaming alsmaar langer aan het werk moet, om dan een ongelooflijk laag pensioen op zijn oude dag te krijgen?

Betaal dat maar uit je eigen zak.
Het is aanpassen, normaal humaan gedrag vertonen, integreren en werken of opkrassen.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 15:08   #68
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Typische mentaliteit, het is altijd een ander zijn schuld...

Raar dat wij al heel ons leven in die maatschappij leven en niet zo doen...zijn wij dan zo superieur?
Ja, dat zijn we.

Citaat:
En dat respect tonen we door vrouwen uit te kleden, vast te binden en in mekaar te slaan.
Je bent zo actief op dit forum na de ban van je vrienden?
En dan nog wel met oeverloos getrol...
Oud 4 juni 2012, 15:14   #69
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Weet je wat er gebeurd als je er zo uitziet, en je loopt tussen een bende moslims om ze vragen te stellen in verband met de egyptische revolutie en hoe ze willen strijden voor hun rechten, vrijheden en meer democratie?

De brave, vrijheidsbelievende en vrouwbeschermende koran-kenners trekken haar met 2-300 gelijkgezinden haar kleren van haar lijf, verkrachten haar midden op dat plein, trekken haar haar uit en pakken foto's om te tonen aan de vrienden wat echte moslims doen met westerse vrouwen.

Ik kan niet wachten op de rationalisering hiervan. "Het waren geen echte moslims", "Ze dachten dat ze joods was" of "Dat was zo erg niet allemaal". Iemand?
Vrouwen zijn voor dat soort mannen lustobjecten en hebbedingen, loslopend wild dat mag gebruikt worden naar believen indien ze niet voldoen aan de overdreven rigide, onderdrukkende voorschriften opgelegd door een godsdienst die mannen wil plezieren en vrouwen vernederen.
Oud 4 juni 2012, 15:27   #70
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Jo- Bekijk bericht

En nog maar eens open doel en een vrije openliggende weg ernaartoe...
1. Wie heeft hier in Europa al die gastarbeiders uiot Turkije, Marokko, Algerije,... binnengelaten of beter gezegd naar hier gehaald? De Marrokanen zelf? De islam? de profeet Mohammed? Neen natuurlijk, dat waren etnische Europeanen die er geld konden mee verdienen.
2. Als er op straat een opstootje gebeurt waarbij vreemdelingen een etnische Vlaming tot slachtoffer maken, dan wil niemand van de omstaande volksgenoten helpen of reageren. Ze vluchten weg. Elk voor zichzelf als motto. Wiens schuld is dat? De Marokkanen hun schuld? De islam haar schuld? De profeet Mohammed z'n schuld? Neen natuurlijk, dat is de schuld van de heersende ideologie van het Westen die veel minder greep heeft op vreemdelingen die nog enigszins ingebed zijn in vormen van traditionalisme.

En ja, ik hoop van harte dat er een revolutionair potentieel groeit uit de grote groepen vreemdelingen in de wijken van de steden in westelijk Europa. Zodat zij het breekijzer kunnen vormen om de boel open te breken. Hopelijk zijn de etnische "autochtonen" dan nog sterk genoeg om de zaken in de juiste plooi te leggen wat zou moeten luken met het mes op de keel. Zoniet, is ondergang het verdiende loon.

Jullie soort houdt zich liever onledig met het beschermen van de Westerse homohuwelijken tegen die "achterlijke" moslims. Leer misschien eens vitaliteit te herkennen, het zou een aanzet kunnen vormen.
Spreek jij eigenlijk voor het N-SA of voor jezelf?

Vrouwen lastig vallen, intimideren, voor hoer uitmaken, aanranden en verkrachten, dat is dus volgens nonkel solidarist een "revolutionair potentieel" waarmee we de boel gaan openbreken? Dat noem jij "vitaliteit herkennen"?

In de eerste twee punten kan ik me vinden maar dergelijke dingen kan je mij en andere nationalisten niet verwijten. Ik heb nog nooit mijn stem gegeven aan de traditionelen. Ik stem al jaren voor het Vlaams Belang.

Oh, maar wacht, ik weet al wat je gaat zeggen.
Het VB en Filip Dewinter, dat zijn natuurlijk allemaal idioten en debielen volgens jou. Nee, we zouden ons allemaal beter aansluiten bij superieur rechts, het N-SA, om...... concerten voor biernazi's te organiseren.

En wat een goede beurt ze maken in de media, de mensen lopen er echt warm van.

Kijk eens zeg, superieur rechts, vol met tatoeages, kromgezopen, "heil hitler" en "fascisme" roepen in een donker zaaltje. Daarmee gaan we nog ver komen, dat zie je zo.

Is het je al opgevallen dat niemand in deze draad met jou instemt, op een moslim na?
Is je jodenhaat niet de overhand aan het nemen?

http://www.stormfront.org/forum/t776599/
Op Stormfront lopen ze wel warm van jullie groepje...
Oud 4 juni 2012, 15:33   #71
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ach, het is een ongelovige hoer, dat zei de pedofeet Mohammed, dus geen probleem toch?

De islam is vrede.... voor de aanhangers.
De rest zijn ongelovige varkens.
Oud 4 juni 2012, 15:41   #72
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Ik zal eens een cursus moeten volgen bij de heren Verhofstadt en De Gucht. Dat schijnen experten in vrijheid te zijn.

De laatste tijd mag ook Vermeersch zich tot deze elite van vrije, diepzinnige denkers rekenen...
Ah, leg uit?
Oud 4 juni 2012, 16:29   #73
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Verschrikkelijk, wansmakelijk,.... ben benieuwd hoe onze forum-lullen gaan reageren, 'ze straalde onzekerheid uit'
Oud 4 juni 2012, 16:40   #74
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Verschrikkelijk, wansmakelijk,.... ben benieuwd hoe onze forum-lullen gaan reageren, 'ze straalde onzekerheid uit'
volgens mij lokte ze het gewoon uit.... ken uw plaats meiske! this is the future.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:00   #75
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Spreek jij eigenlijk voor het N-SA of voor jezelf?

Vrouwen lastig vallen, intimideren, voor hoer uitmaken, aanranden en verkrachten, dat is dus volgens nonkel solidarist een "revolutionair potentieel" waarmee we de boel gaan openbreken? Dat noem jij "vitaliteit herkennen"?

In de eerste twee punten kan ik me vinden maar dergelijke dingen kan je mij en andere nationalisten niet verwijten. Ik heb nog nooit mijn stem gegeven aan de traditionelen. Ik stem al jaren voor het Vlaams Belang.

Oh, maar wacht, ik weet al wat je gaat zeggen.
Het VB en Filip Dewinter, dat zijn natuurlijk allemaal idioten en debielen volgens jou. Nee, we zouden ons allemaal beter aansluiten bij superieur rechts, het N-SA, om...... concerten voor biernazi's te organiseren.

En wat een goede beurt ze maken in de media, de mensen lopen er echt warm van.

Kijk eens zeg, superieur rechts, vol met tatoeages, kromgezopen, "heil hitler" en "fascisme" roepen in een donker zaaltje. Daarmee gaan we nog ver komen, dat zie je zo.

Is het je al opgevallen dat niemand in deze draad met jou instemt, op een moslim na?
Is je jodenhaat niet de overhand aan het nemen?

http://www.stormfront.org/forum/t776599/
Op Stormfront lopen ze wel warm van jullie groepje...
Blkijkbaar gaan we voor gevallen zoals jij nog een extra categorie moeten in het leven roepen: oliedom-rechts, bij dom-rechts zouden ze zich nog beledigd kunnen voelen met gevallen als jij erbij.

1.Voor de elvendertigste keer.
WAAR STAAT DAT IK NAMENS EEN PARTIJ OF EEN VERENIGING SPREEK? NERGENS! Verbindt dus het N-SA niet aan wat ik hier zeg en schrijf.

2. Ik ben geen solidarist, ook dat heb ik al meermaals gezegd.

3. Het VB (als partij, oordelend op haar standpunten) en Dewinter zijn inderdaad idioten, die mensen onzin trachten wijs te maken. Nationalistisch Europa moet er trouwens ook niet veel van weten, dus ik ben in goed gezelschap.

4. "Biernazi's", wat zijn dat? Ook al meermaals gevraagd, nooit komt enige uitleg.

Laatst gewijzigd door -Jo- : 4 juni 2012 om 17:02.
-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:03   #76
-Jo-
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, dat zijn we.

-Jo- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:24   #77
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Blijkbaar gaan we voor gevallen zoals jij nog een extra categorie moeten in het leven roepen: oliedom-rechts, bij dom-rechts zouden ze zich nog beledigd kunnen voelen met gevallen als jij erbij.
En waar situeert U mij dan?

Citaat:
WAAR STAAT DAT IK NAMENS EEN PARTIJ OF EEN VERENIGING SPREEK? NERGENS! Verbindt dus het N-SA niet aan wat ik hier zeg en schrijf.
Daar zijn de leden van "het N-SA" het dan ook roerend mee eens.
Citaat:
Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden.
Citaat:
3. Het VB (als partij, oordelend op haar standpunten) en Dewinter zijn inderdaad idioten, die mensen onzin trachten wijs te maken. Nationalistisch Europa moet er trouwens ook niet veel van weten, dus ik ben in goed gezelschap.
Welke partij is dan wel goed bezig?

Citaat:
4. "Biernazi's", wat zijn dat? Ook al meermaals gevraagd, nooit komt enige uitleg.
Voor zover ik het begrijp zijn biernazi's de bezopen ,marginale ondersoort van de salonsossen.

Laatst gewijzigd door maddox : 4 juni 2012 om 17:25.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2012, 17:27   #78
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blkijkbaar gaan we voor gevallen zoals jij nog een extra categorie moeten in het leven roepen: oliedom-rechts, bij dom-rechts zouden ze zich nog beledigd kunnen voelen met gevallen als jij erbij.

Heb je zo nog van die domme scheldtirades?

Sta je machteloos dat je zo tekeer gaat?

Citaat:
Heb jij dan niets te maken met het N-SA?
Dat is raar.
Hebben ze je buitengesmeten? Het zou me niet verbazen.

Vrouwen lastig vallen, intimideren, voor hoer uitmaken, aanranden en verkrachten, dat is dus volgens jou een "revolutionair potentieel" waarmee we de boel gaan openbreken? Dat noem jij "vitaliteit herkennen"?

Let trouwens op van je caps lock, hij blijft hangen.

Citaat:
Dat is waar, je lijkt eerder op een radicale moslim.
De enige die instemt met jou is een radicale moslim, de rest is natuurlijk oliedom-rechts. Heb jij geen last van hoogheidswaanzin?

Citaat:
Dat is waar ja, we zouden beter op de sossen stemmen.
Of op jou.
Wanneer ga je eens iets betekenen voor je volk?

Ah, maar je bent in goed gezelschap, jij als superieur rechts.
Ja, dat hadden we al door, het is goed vertoeven in Bruhheuh weh keirol.

Citaat:
Een biernazi is een nazi die veel bier drinkt en graag "sieg heil" roept op N-SA concerten. Je vrienden op Stormfront bvb.

Wat jij beschrijft als superieur rechts, dat zijn dus de biernazi's.

Laatst gewijzigd door Demper : 4 juni 2012 om 17:32.
Oud 4 juni 2012, 17:29   #79
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nou zeg, wat een argumentatie, hé?
Jij bent echt wel superieur onder de rechtsen.
Zet er misschien nog een vierde smiley bij, dan zijn we nog meer onder de indruk.
Oud 4 juni 2012, 18:35   #80
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Vrouwen zijn voor dat soort mannen lustobjecten en hebbedingen, loslopend wild dat mag gebruikt worden naar believen indien ze niet voldoen aan de overdreven rigide, onderdrukkende voorschriften opgelegd door een godsdienst die mannen wil plezieren en vrouwen vernederen.
Oh, zelfs als ze wél voldoen aan die 'godsdienstige' voorschriften, hoor. Ook gesluierde vrouwen worden vaak lastiggevallen in Egypte.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be