![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De islam verbiedt rellen, met 10 een blanke ineenslaan, groepsverkrachting e.d. ook. Nochtans worden 7 op de 10 feiten in die categorie, in europa, door moslims gepleegd. Het zou me sterk verbazen dat meer islam de toestand zou verbeteren. Het is de tactiek van de islam om voet aan de grond te krijgen, wat u hier zegt. Veroorzaak eerst een probleem, daarna los je het zogezegd op. Zo slim zijn we -op een enkeling na- ondertussen wel al zenne.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 4 juni 2012 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die poging van u tot goedpraterij van sexuele pesterij en geweld wil ik vooreerst markeren. Ten gronde: in alle islamlanden die ik van dichtbij ken, worden vrouwen die niet volgens de voorschriften gekleed zijn gepest, lastiggevallen en regelmatig met geweld overweldigd. De frustraties die het gevolg is van hun belachelijke sexuele taboes (geen sex voor het huwelijk), gecombineerd met hun religieuze waanideeën dat vrouwen die niet aan de kledingsvoorschriften voldoen hoeren zijn, volstaat om vrouwen vogelvrij te maken en sexueel geweld algemeen aanvaard te maken.
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen mogen niks leuk aantrekken want dan mogen ze zomaar lastiggevallen en verkracht worden! ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik ben een tijd in Noorwegen verbleven, en daar is dit nog relatief nieuw. Daar zijn ze doorgaans even naief als die Tinne in de repotage. http://forum.politics.be/showthread.php?t=164080 Laatst gewijzigd door Yous : 4 juni 2012 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() Weet je wat er gebeurd als je er zo uitziet, en je loopt tussen een bende moslims om ze vragen te stellen in verband met de egyptische revolutie en hoe ze willen strijden voor hun rechten, vrijheden en meer democratie?
![]() Lees het maar hier; http://en.wikipedia.org/wiki/Lara_Lo...d_sexual_abuse De brave, vrijheidsbelievende en vrouwbeschermende koran-kenners trekken haar met 2-300 gelijkgezinden haar kleren van haar lijf, verkrachten haar midden op dat plein, trekken haar haar uit en pakken foto's om te tonen aan de vrienden wat echte moslims doen met westerse vrouwen. Ik kan niet wachten op de rationalisering hiervan. "Het waren geen echte moslims", "Ze dachten dat ze joods was" of "Dat was zo erg niet allemaal". Iemand? Laatst gewijzigd door Liederik : 4 juni 2012 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat terwijl de Vlaming alsmaar langer aan het werk moet, om dan een ongelooflijk laag pensioen op zijn oude dag te krijgen? Betaal dat maar uit je eigen zak. Het is aanpassen, normaal humaan gedrag vertonen, integreren en werken of opkrassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En dan nog wel met oeverloos getrol... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen lastig vallen, intimideren, voor hoer uitmaken, aanranden en verkrachten, dat is dus volgens nonkel solidarist een "revolutionair potentieel" waarmee we de boel gaan openbreken? Dat noem jij "vitaliteit herkennen"? In de eerste twee punten kan ik me vinden maar dergelijke dingen kan je mij en andere nationalisten niet verwijten. Ik heb nog nooit mijn stem gegeven aan de traditionelen. Ik stem al jaren voor het Vlaams Belang. Oh, maar wacht, ik weet al wat je gaat zeggen. Het VB en Filip Dewinter, dat zijn natuurlijk allemaal idioten en debielen volgens jou. Nee, we zouden ons allemaal beter aansluiten bij superieur rechts, het N-SA, om...... concerten voor biernazi's te organiseren. En wat een goede beurt ze maken in de media, de mensen lopen er echt warm van. ![]() ![]() Kijk eens zeg, superieur rechts, vol met tatoeages, kromgezopen, "heil hitler" en "fascisme" roepen in een donker zaaltje. Daarmee gaan we nog ver komen, dat zie je zo. Is het je al opgevallen dat niemand in deze draad met jou instemt, op een moslim na? Is je jodenhaat niet de overhand aan het nemen? http://www.stormfront.org/forum/t776599/ Op Stormfront lopen ze wel warm van jullie groepje... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam is vrede.... voor de aanhangers. De rest zijn ongelovige varkens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, leg uit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij lokte ze het gewoon uit.... ken uw plaats meiske! this is the future.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1.Voor de elvendertigste keer. WAAR STAAT DAT IK NAMENS EEN PARTIJ OF EEN VERENIGING SPREEK? NERGENS! Verbindt dus het N-SA niet aan wat ik hier zeg en schrijf. 2. Ik ben geen solidarist, ook dat heb ik al meermaals gezegd. 3. Het VB (als partij, oordelend op haar standpunten) en Dewinter zijn inderdaad idioten, die mensen onzin trachten wijs te maken. Nationalistisch Europa moet er trouwens ook niet veel van weten, dus ik ben in goed gezelschap. 4. "Biernazi's", wat zijn dat? Ook al meermaals gevraagd, nooit komt enige uitleg. Laatst gewijzigd door -Jo- : 4 juni 2012 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 juni 2012 om 17:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heb je zo nog van die domme scheldtirades? Sta je machteloos dat je zo tekeer gaat? Citaat:
Dat is raar. Hebben ze je buitengesmeten? Het zou me niet verbazen. Vrouwen lastig vallen, intimideren, voor hoer uitmaken, aanranden en verkrachten, dat is dus volgens jou een "revolutionair potentieel" waarmee we de boel gaan openbreken? Dat noem jij "vitaliteit herkennen"? Let trouwens op van je caps lock, hij blijft hangen. Citaat:
De enige die instemt met jou is een radicale moslim, de rest is natuurlijk oliedom-rechts. Heb jij geen last van hoogheidswaanzin? Citaat:
Of op jou. Wanneer ga je eens iets betekenen voor je volk? Ah, maar je bent in goed gezelschap, jij als superieur rechts. Ja, dat hadden we al door, het is goed vertoeven in Bruhheuh weh keirol. Citaat:
Wat jij beschrijft als superieur rechts, dat zijn dus de biernazi's.
Laatst gewijzigd door Demper : 4 juni 2012 om 17:32. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou zeg, wat een argumentatie, hé?
Jij bent echt wel superieur onder de rechtsen. Zet er misschien nog een vierde smiley bij, dan zijn we nog meer onder de indruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |