![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groot gelijk. Je moet van alles met mate genieten (zelfs water kan giftig zijn). Er zijn bovendien studies die uitwijzen dat een beperkt gebruik van bier en/of wijn gezond is.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof dat niet meteen.
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Stop alcohol dat gaat niet. Punt.
Stop alcohol, dat gaat alleen bij jezelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Ik wens niet vergeleken te worden met die "mr. Verbieden".
![]()
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik kan zo enorm genieten van een uitstapje ergens te doen, en daar op een terrasje een lekkere duvel te drinken.
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De vergelijking met water gaat niet op. Probeer mijn argumentatie in mijn openingspost maar eens toe te passen op water. Je zult snel zien waar de redenering dan mank loopt. Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
aangezien studies duidelijk hebben aangetoond dat het effect van alcohol op hart- en bloedvaten niet vervangen kan worden door een aangepast dieet, beweging, een combinatie van beiden of andere zaken de wetenschap spreekt je tegen. en die data negeer je omdat ze niet in je kraam passen. Maar dat zal je ook wel weer kunnen verantwoorden door zelfverzonnen "ethische" criteria Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 12 juni 2012 om 11:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() liefst een argument geven als je het niet eens bent. Want anders wordt het oneerlijk; ik heb de moeite genomen om mijn standpunt te beargumenteren. Als je enkel fuck you zegt, in plaats van een argument, wil dat zeggen dat je geen argument hebt, want anders had je dat wel gegeven. Als je een troef kunt uitspelen, moet je niet een slag laten liggen, tenzij je wil verliezen.
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gezondheidseffect van een paar glazen alcohol is onlangs definitief weerlegd naar ik meen door het verhoogd (mond)kankerrisico als ik me goed herinner. Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juni 2012 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 12 juni 2012 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
overdadig consumeren van genotsmiddelen zoals alcohol zijn een symptoom, niet het probleem zelf. verbied maw die genotsmiddelen en het probleem blijft bestaan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Beargumenteer eerst eens dat dat genot en die gezondheidsvoordelen een netto stijging van totaal welzijn oplevert. Ik vind dat nog steeds niet evident, gezien de risico's van alcoholisme. Ik was op de hoogte van een studie waar het éne postieve balkje van de gezondheidsvoordelen van alcohol op hart- en vaatziekten kleiner was dan de negatieve balkjes van de risico's op kanker, ongevallen,... Citaat:
Citaat:
nu nog beargumenteren dat het een groter positief effect is dan de negatieve van alcoholisme
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Lynchen
Lafaard huis platgooien Fuck you Dat is zo de discussiestijl van Bolleke Wol Ik begrijp niet waarom die zo kan doorgaan?? Dan schijnt het nog om een dubbelnicker te gaan ook nog... |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Alcohol biedt verlichting: door nog zwaardere problemen te veroorzaken (raken de originele op de achtergrond)
|
![]() |
![]() |