Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2012, 14:55   #61
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik eet toch zo'n 2-3 keer per maand kebab, nog nooit ziek van geweest.
Je bent waarschijnlijk zelf drager van allochtoonse genen, en daardoor geïmmuniseerd tegen de bacteriën aanwezig in die gepolueerde kebabs . Of anders heb je veel geluk, of word je later nog wel zwaar ziek van die giftige smurrie van onzekere afkomst.

Citaat:
Britse politie treft lijk aan naast keuken van kebabzaak

inShare.

15/10/'08Buitenland Britse politieagenten zijn in een achterkamer van fastfoodtent in de Engelse stad Wolverhampton op het lijk van een man gestoten terwijl de eigenaar van de zaak enkele meters verderop kebabvlees aan het bereiden was.

Het lichaam werd in augustus aangetroffen in een zetel in de kebabzaak, op enkele meters van de keuken. Volgens gezondheidsinspecteurs gaat het om de grootste inbreuk tegen hygiëneregels die ze ooit al zijn tegengekomen.

De zaak is intussen voorgekomen voor de rechtbank. Daar bleek dat de man niet in verdachte omstandigheden was gestorven. Andere verklaringen spraken van vliegen die het rond het eten circuleerden, van een "onhoudbare stank van rottend vlees" en van een man in de keuken die continu rookte en spuwde op de vloer.

Tijdens een eerder bezoek aan de zaak werden er ook al dode ratten in de keuken aangetroffen. Al die inbreuken noopten de rechter om de eigenaar van de zaak een levenslang verbod op te leggen om ooit nog een horecazaak uit te baten.
http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...kebabzaak.aspx

SMAKELIJK KEBAB-VRETERS
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 14:58   #62
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Je moet wel naar alle kosten kijken.

Of had je thuis nog een doosje liggen?
Misschien trekt hij gewoon pampers aan na een bezoekje aan de kebab-boer ? En dan laat hij de natuur zijn gang gaan ?
Oud 23 juni 2012, 15:02   #63
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Hier bij ons thuis eten we geregeld afhaalchinees.
Bij de Italiaan gaan we niet veel maar wij eten wel elke week een pastagerecht.

Pita is een ander verhaal.... dat maken we zelf.
Groentjes kopen, wraps, stukje varkensvlees versnijden, kruiden en in de oven grillen. Als je dat zelf maakt, besef je pas wat een gore varkenspap je krijgt in zo een pitatent.
Chinees eten, hamburgers, kebab , pitta, het is allemaal OK. Als je het zelf klaarmaakt. Ik vertouw ze voor geen eurocent in die fastfoods.
Enkel frieten koop ik wel eens buiten. Als ik zeker weet dat de olie dikwijls genoeg ververst word. En zoiets proef ik als ik die frieten eet. Zijn ze niet goed, zwier ik ze weg, en kom niet meer terug.
Oud 24 juni 2012, 08:40   #64
inina
Vreemdeling

inina's schermafbeelding

Standaard

Troost jullie we ergeren ons nu blauw aan zowel het slechte beleid in ons land en in Europa, aan politieke figuren zowel nationaal als gemeentelijk. Sommigen onder jullie kunnen nu blijkbaar nog genieten, van goedkope buitenlandse etentjes (sic). Maar er komt wel degelijk nog verandering, ook in het politiek landschap!

Ik zat laatst op bus 500 Boom- Antwerpen met naast mij een dame met hoofddoek. (= echt gebeurd) Ze sprak me aan in fatsoenlijk Nederlands en zei me "dat ze hier geboren is en gehuwd uit liefde met haar neef. De koran schrijft "dat de paus zal verdwijnen" haar 7 kinderen hebben allemaal hogere studies gedaan, ze heeft een eigen huis kunnen kopen in Antwerpen, dank zij een lening en haar 7 kinderen die ALLES voor haar betekenen, en waarvan ze zeker is dat die binnenkort allemaal een mooi beroep zullen uitvoeren. ze hoopt erop, dat dit ook mogelijk zal worden in de politiek en/of als advocaat!
Volgens mij is dit ondertussen al stilaan die kant op aan het gaan, maar om dit in zijn TOTALITEIT te moeten ervaren, MET ALLE GEVOLGEN van dien, zal ik hopelijk niet lang genoeg meer leven!
inina is nu online Rapporteer kwalijk bericht Met citaat antwoorden
inina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 18:16   #65
inina
Vreemdeling

inina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inina Bekijk bericht
inina is nu online Rapporteer kwalijk bericht Met citaat antwoorden
Ik ben nog maar sinds enkele dagen nieuw op dit forum en ben dus ook nog niet echt vertrouwd, met de werking ervan. Kan iemand mij aub zeggen/schrijven wat deze tekst onderaan hetgeen ik had geschreven betekent?? Heb ik iets verkeerd gedaan? Wat betekent met "citaat antwoorden"? en "rapporteer kwalijk bericht"??
dank en vriendelijke groeten
inina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 18:21   #66
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inina Bekijk bericht
Ik ben nog maar sinds enkele dagen nieuw op dit forum en ben dus ook nog niet echt vertrouwd, met de werking ervan. Kan iemand mij aub zeggen/schrijven wat deze tekst onderaan hetgeen ik had geschreven betekent?? Heb ik iets verkeerd gedaan? Wat betekent met "citaat antwoorden"? en "rapporteer kwalijk bericht"??
dank en vriendelijke groeten
Dit is een automatisch gegenereerd bericht dat wordt aangemaakt als een moderator je bericht heeft gerapporteerd.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2012, 19:24   #67
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

wtf is me dit?

Als je al een thread moet gaan openen omdat je ergens als klant het gevoel hebt goed behandeld te worden, heb ik het gevoel dat er vreemde vooroordelen bij u leven over bepaalde bevolkinsgroepen, zijnde turken, vlamingen, VB'ers, PVV'ers, zelfstandigen, restaurantuitbaters, ...

Hilarisch eigenlijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be