![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar wil je ooit nog eens absoluut terechtkomen? Welke plaats zou je absoluut nog eens willen bezoeken?
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Is Boxcon-1 een bejaarde homo?
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juni 2012 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bepaalde ontdekkingen, bijvoorbeeld toen wij meer en meer van de geesteswereld weg begonnen te schudden door de verklarende kracht van de wetenschap, zijn ronduit eng te noemen. Biologisch determinisme is eng als je er zo over nadenkt. Dat wij een locale gebeurtenis zijn in een heelal dat te groot is om ons op te merken is er nog eetje van. Meer nog, dat wij met onze natuurkunde zijn gearriveerd tot het punt waarbij wij beseffen dat het universum buiten het bereik van onze logica ligt, dat de mechanique celeste niet bestaat, en dat ons oorzaak-gevolgdenken ontoereikend is voor het beschrijven ervan. Maar. Het is slechts een klein handvol mensen die bovenstaande theorieen helemaal begrijpt, en die mensen zijn meestal stabiel genoeg om te kunnen leven met die waarheden. Het overgroot deel van de mens wil inderdaad terug naar een vertrouwde vorm van de middeleeuwen, om een groot aantal redenen, maar niet de door Lovecraft gegeven redenen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Je ziet het vooral anders dan Lovecraft. Mjah, het kan beargumenteerd worden dat het vooral in het Lovecraftiaans wereldje geldt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Had je met Amundsen mee opgetrokken? Of zou je in de ploeg van Scott willen gezeten hebben?
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit veel affiniteit met Lovecraft gehad. Maar ik ben een stuk mechanistischer in mijn denken dan jij, die eerder artistiek/impressionistisch bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nog liever met Nansen. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 23 juni 2012 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Lovecraft is met iets te Nietzscheaans. Ik kan zijn verhalen smaken, in in context zijn wereldvisie, maar ik zou ze nooit kunnen volgen.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Partijlid
Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
|
![]() Begeer je macht?
Maakt het uit wat voor macht? Zou je er iets mee doen? Hoe besef je jezelf? Voel je solipsisme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Partijlid
|
![]() Stel; je mag beslissen over de bestemming van respectievelijk 1 miljoen, 1 miljard en 1 biljoen van een munteenheid naar keuze. De bestemming mag jezelf niet rechtstreeks ten goede komen (anders wordt het bedrag gestort op de rekening van een libertarische trol) en is telkens beperkt tot één concreet ding/doel/project (er vindt dus geen economische spreiding plaats). Ga uit van de beste bestemming die je kan bedenken per som - er is dus geen onderlinge afhankelijkheid.
Welke bestemming kies je per som en waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internetforums zijn blijkbaar dé enige plaats waar marokkaanse moslimvrouwtjes contacten mogen leggen.
Op FFI was er ook zo eentje die alle mannelijke leden via pm zat op te geilen! en er waren er dan nog een paar(sorry, bij mijn weten zeker vijf) die er in trapten ook! tot er eentje foto's van hun sexuele uitspattingen (jaja ze sprak er ook mee af, ik weet niet of ze er geld voor vroeg) op het forum zette en het hele verhaal over een abortus erbij pleurde. Ik verwittig maar hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 juni 2012 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Banneling
|
![]() Uiteraard.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 miljoen ga ik uitloten aan diegene die mij het beste ontwerp toont van estetische en functionele openbare toiletten voor zowel man als vrouw. Gent heeft overal openbare wc's maar deze zijn enkel voor mannen gemaakt. Antwerpen en Brussel hebben dan weer niets. Het moet een minimalistisch, milieuvriendelijk, autonoom en elegant ontwerp zijn dat geschikt is om overal in steden en recreatiedomeinen te installeren. 1 miljard is een moeilijke zaak. Ik zie een heleboel domeinen waar ik dit bedrag zou willen insteken. Van de utilisatie van de enorme afvaleilanden die in de oceanen ronddrijven, tot infrastructurele innovaties en (kern)energetische projecten (het is verdomd dringend dat er nieuwe kerncentrales komen!). Maar ik sta hier stil: 1 miljard lot ik uit aan diegene die het beste project voorstelt voor het ontwikkelen en integreren van een functioneel, open-souce en betaalbaar MMI (mind-machine interface). Een deel van dat bedrag dient gereserveerd te worden voor het verspreiding van die toestellen voor armere jongeren. 1 biljoen gaat naar diegene die mij een project voorlegt voor een volledig autonoom (bevoorrading max 1x per jaar) ruimtestation voor 100-200 inwoners, volledig modulair en uitbreidbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar. Dan zou ik eerst 1 miljard uitloten aan diegenen die samen met mij een Institute of Theological Engineering uitwerken. En dan zou ik verder kijken. |
|
![]() |
![]() |