![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terechte opmerking.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Noodgedwongen, om de kaalheid tengevolge van de chemotherapie te stoppen.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zegt dus dat de Islam een kanker van de maatschappij is.
Goed zo.
![]() |
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U hebt zonet mijn opmerking gerapporteerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewild of ongewild droeg ze zo bij tot de dedramatisering van het "hoofddoekendebat", al is het natuurlijk belachelijk dat er anno 2012 in het zogenaamd liberaal-democratische België nog een debat moet gevoerd worden over de vraag of vrouwen op hun hoofd mogen zetten wat ze zelf willen zonder op straat neergeschoten te worden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 24 juni 2012 om 20:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die van het nekschot heb ik ineens maar gerapporteerd. En maar klagen over aanzetten tot haat en geweld en het dan zelf doen. Genoeg geweest.
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat een hypocriete voorstelling van zaken! De vraag of vrouwen op hun hoofd mogen zetten wat *KNIP* als Kallikles wil dat ze op hun hoofd zetten, is beter geformuleerd. Er zou dringend een debat moeten komen om moslimmannen te heropvoeden en deprogrammeren van hun achterlijke visie over hoe vrouwen zich moeten inpakken om aanvaard te worden in hun machogemeenschap. Laatst gewijzigd door Akira : 25 juni 2012 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vertel eens wat mijnheer Morel dan wel precies gezegd zou hebben.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Daar was ik al van op de hoogte. De smiley was u volledig ontgaan. Of denk je echt dat ik een Vlaming zou opdragen iemand binnen mijn geliefde bevolking af te knallen?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, wat kan het iemand eigenlijk schelen wat vader Morel komt vertellen? Met welk gezag? Met welk gewicht? Wat is zijn mening meer waard dan die van een andere mens?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akira : 25 juni 2012 om 01:10. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Schande voor heel de moslimgemeenschap en het bewijs van niet WILLEN integreren.
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
What's your problem eigenlijk met vrouwenhaar? Ben je zo onvolwassen dat je jezelf niet vertrouwt bij een naakte lok? Hoe ver gaat jouw religieuze waanzin? Ga je je dochters eremoorden als ze die lelijke vod afgooien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks terechte opmerking. Tenzij je alles op één hoop gooit.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk hoe de extremistische moslims hier de meest crapuleuze uitspraken uitbraken. Ze praten nonkel Belkacem na. Zo zie je maar hoe verziekt en walgelijk de islam is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij moet er alleszins niet voor onderdoen?
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dann sperrten sie die Immigranten endlos ein, nur auf Anweisung des Justizministers, und ich habe geschwiegen, ich war ja kein Immigrant. Dann haben sie Verdächtige abgehört, die sich mit ihren Anwälten berieten, und ich habe geschwiegen, ich war kein Verdächtiger. Dann zerrten sie Rechtlose vor geheime Militärkommissionen, und ich habe geschwiegen, ich war ja kein Rechtloser. Dann drangen sie ohne Durchsuchungsbefehl in Wohnungen und Büros ein, um heimlich zu schnüffeln, und ich habe geschwiegen, weil ich nichts zu verbergen hatte. Dann haben sie „Cointelpro“ (Counter Intelligence Program = Überwachungs-Programm gegen die Protestbewegung der 60er Jahre) wieder eingeführt und die Infiltration und Überwachung religiöser und politischer Gruppen erneut aufgenommen, und ich habe geschwiegen, denn ich engagierte mich nicht mehr in Gruppen. Dann holten sie alle ab, die sich der Politik der Regierung widersetzten, weil sie damit (angeblich) Terroristen unterstützten und den Feinden Munition lieferten, und ich habe geschwiegen, weil ich immer geschwiegen habe. Dann holten sie mich, und es gab niemand mehr, der etwas dagegen hätte sagen können.“
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |