![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Lol.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel frappant. Vanaf als er een "afwijkeling" - en hier valt iedereen onder die niet de juiste huidskleur, de juiste religie, de juiste interesses (voetbal, bier), ... heeft om door de goegemeente als "ene van ons" gezien te worden - een authentiek discours vanuit zichzelf probeert op te bouwen, wordt dit discours onmiddellijk verketterd als "eigen volk eerst"-discours. De authentieke expressie en zelforganisatie van zij die door de goegemeente worden gemarginaliseerd is juist de manier om het eigen volk eerst-verhaal te doorprikken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
![]() Citaat:
De sharia in Molenbeek? Moet ik nu lachen of mij zorgen beginnen maken om jou?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Wanneer spreken we af?
Dat valt te zien met wie ik wegga. Alleszins met bepaalde mensen kan ik gewoon niet omgaan: - diehard atheïsten - mensen die overdrijven in hun religie - mensen die een hele tijd memmen over religie - mensen die niet al te slim zijn - mensen die geen zelfvertrouwen hebben - mensen die een hoge dunk hebben van zichzelf - mensen die te veel praten (deze vermoeien me enorm)
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Waarom heeft de Marokkaanse jeugd, en de Vlaamse allochtone jongerencultuur in het algemeen, zo een afgrijselijke muzieksmaak?
Waarom wordt er naar commerciele R&B geluisterd, op maat gemaakt door multinationals zoals Def Jam om (in samenspel met consumptieproductproducenten) zoveel mogelijk kijkcijfers te halen? Commerciele R&B die totaal degradante, en vanuit mijn kennis van de islam ook haram waarden en gebruiken zoals pooierschap, diefstal, onrespect en objectisering tegenover de vrouw, dit onomwonden, verafgoden van Westerse consumptieproducten en merken, en het oproepen tot immoreel gedrag? En het is niet dat de muziek kwalitatief goed is. (je hebt dan weer wel hiphop zoals Dead Prez dat een boodschap verspreidt die veel beter aanleunt bij de situatie van de kansloze allochtoon, maar deze wordt genegeerd) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je op reis in de vakantie?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is de draad van Suqar. Dus vandaar mijn vraag: wat roept de muziek van Murad Salam bij je op?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister-President
|
![]() Vanwaar je interesse in politiek? En waarom denk je dat niet veel vrouwen actief meedoen in politiek (parlementair en buitenparlementair) ?
Laatst gewijzigd door Tamam : 26 juni 2012 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom je per se alle moeite wil doen om mij hier te schofferen, is me een raadsel. Het is hier inderdaad Suqar's draad met als bedoeling vragen te stellen aan Suqar. Waarom je dan antwoordt op vragen die aan haar zijn gericht, is alweer een goeie vraag. Maar goed, ik zal je maar laten doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Ik ben er nog niet uit. Ik ben net op reis geweest naar Andalusië.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 juni 2012 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah tof. Was het gezellig?
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Edit: Misschien was het woord "degoutant" in mijn reactie er wel over; maar voor de rest blijf ik bij mijn standpunt. Suqar heeft gelijk om de mobbing niet te nemen; door niets te laten passeren, heeft ze het respect van het forum afgedwongen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 26 juni 2012 om 12:57. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Het was heel gezellig en mooi. Een fijne ervaring.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke steden bezocht je? En zou je dit als huwelijksreis aan een vriendin van jou aanraden?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |