![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn de meeste mensen wel ergens biseksueel, maar in sommige culturen, vooral deze waar een strikte segregatie der seksen bestaat, wordt het meer in de praktijk gebracht dan in andere. Zelf reken ik me tot volbloed hetero, maar je weet nooit, stel dat je jaren in de gevangenis zit heb je ook wel nood aan enige affectie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel zelden worden er voorbeeldstraffen gegeven aan mensen die het echt te bond maken, en/of die op een of andere manier vijanden hebben gemaakt bij het gerecht of de politie. Maar in Iran is het echt niet moeilijk zatlappen, prostituée's, druggebruikers of homo's te vinden, die zie je overal, zoals in elk land. Ze zijn iets discreter dan in andere landen, maar echt in panisch angst voor het regime leven ze niet hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vodka, meer info hebt U toch niet nodig Apparatsjik Tomm?
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn dus mensen die volledig hetero zijn, maar meer die in kleine maten naar het biseksuele neigen ( mannen als David Beckham bijvoorbeeld zou ik op 3,4 of 5 zetten). 5 zijn dan mensen die even hard aangetrokken zijn tot mannen als vrouwen. En tussen 5 en 10 zijn eerder homoseksueel, maar kunnen ook aangetrokken zijn tot het andere geslacht. De meeste biseksuelen gaan echter door het leven als hetero's. Misschien dat in moslimlanden waar het moeilijker is om seks te hebben met meisjes, voor het huwelijk dan toch, deze biseksuelen (graad 3 tot 8) sneller naar de mannenliefde overstappen. Laatst gewijzigd door Dennis : 27 juni 2012 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch valt het mij op dat er landen zijn waar je bijna geen homo's ziet, zoals bvb. de meeste Afrikaanse, en landen waar er massa's lijken te zijn, zoals Turkije, Egypte, Peru of Thailand. Je kunt zeggen omdat dat minder repressieve culturen zijn, maar die theorie gaat alvast in het geval van Egypte niet op. Bovendien zie je er in het straatbeeld duidelijk meer homo's dan in het Westen. Ik denk dat cultuur toch wel ergens een rol speelt, net als genen. De Aziaten zijn over het algemeen iets vrouwelijker gebouwd, kan er wel iets mee te maken hebben denk ik, en in Islamlanden en oost-mediterraanse landen hebben ze een eeuwenoude traditie op dat vlak, en een sterke genderscheiding. In Kenya of Rusland zijn mooie, jonge vrouwen gemakkelijk in alle opzichten, dus zelfs de meeste bi's zullen eerder kiezen voor vrouwen daar, terwijl dat in Turkije of Egypte niet het geval is. Nochtans zijn dit allemaal landen die homoseksualiteit niet aanvaarden. In Zuid-Oost AziË denk ik dat het eerder genetisch is, naast een sterke maatschappelijke aanvaarding. De koning van Cambodia is openlijk gay, de president van de Filippijnen geeft het niet openlijk toe maar het is een publiek geheim. Laatst gewijzigd door tomm : 28 juni 2012 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zijn wel voor een derde keer betrapt hé. Kansen genoeg gemist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister-President
|
![]() Max.... stond je niet voor eer en nederigheid en al die Oervlaamse waarden? Je lacht hier met geëxecuteerde mensen. Laag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() We zijn daar niet in Vlaanderen maar in Iran, daar gelden de Iraanse gebruiken en wetgeving, waar we respect moeten voor opbrengen. Overigens lach ik hiermee niet !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |