![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Cru gezegd, de meeste midden-oosterse landen in deze wereld (die trouwens europa uitdwergen in zoals omvang als bevolkingsaantal) willen helemaal niet zijn zoals Europeanen en de levensstijl die ze hebben gemaakt in die niche, extreem-west op de eurazische plaat. Ik heb daar overigens ook geen behoefte toe, als ik zie hoe de westerse normen uitdoven in de overspoeling met normen uit het midden-oosten. Maar om toch uw vraag te antwoorden, ik ben helemaal tegen onvrijwillige besluiering. Ik geloof trouwens ook dat dat helemaal niet nodig is. Dit is zo'n voorbeeld: http://smiley036.wordpress.com/2012/...-haar-verhaal/
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
een plaatje hangt bij de receptie: 'take your nikaab off' , dit om te kunnen registreren. Zelf draag ik in al die landen gewoon: een jean, een tuniekbloes en ik heb altijd een sjaaltje bij de hand. Nu goed, een poos geleden dwaalde ik in Marokko rond. Ik werd verondersteld daar een familiegraf te vinden op de Joodse begraafplaats van Essaouiria. Die begraafplaats, zo ontdekte ik ter plaatse, lag buiten de stad en om erbij te komen hoorde je je te wenden tot de enige rabbijn die Essaouria nog rijk is. Ik betaalde dus een gids om me naar het adres van die rabbijn te brengen. Omdat ik drie keer niets afwist van de rabbijn in kwestie knoopte ik , net als in moskeeen en ook diverse synagogen, mijn shawl over mijn hoofd. Tot bittere ergernis van mijn gids die plots begon te spuwen over 'in Europa verdragen jullie het allemaal niet, en hier trouwens ook niet. Maar dan wil madam met die rabbijn praten en zie wat ze doet. bla bla bla.' Ik vond dat verschrikkelijk onrechtvaardig zijnertwege. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Eerst de verkrachting in Egypte goedkeuren, zogenaamd vanwege kledingvoorschriften en dan beweren dat je geen waarden en normen wil opdringen aan de rest van de wereld. Rot maar op naar Egypte. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze landen zijn polygaam en dat betekent niet in de eerste plaats dat de meeste mannen meer dan één echtgenote hebben; dat is inderdaad te duur en te moeilijk. Het betekent echter wel dat wie 'trouwt', dezelfde dag nog op zoek mag gaan naar nog een vrouw en nog een en nog een. Het betekent dus ook, dat alle vrouwen voor elke man loslopend wild zijn dat er zelf maar voor moet zorgen dat het niet geschoten wordt. In de meeste Arabische landen maken de meeste vrouwen van de nood een deugd en prostitueren zich; zo houden ze er tenminste een centje aan over. Krijgen ze een huwelijksaanzoek, laten ze zich operatief een maagdenvlies inbouwen. Bovendien wordt prostitutie erg in de hand gewerkt door de anonimiteit van de sluier en de hoofddoek. In sommige landen, zoals Egypte, worden ze echter besneden, en dat schijnt ook hun neiging tot prostitutie te beperken. Het maakt de mannen aldaar echter niet minder roof- en verkrachtzuchtig. Behalve zijn zeer sympathieke christelijke inwoners is Egypte dan ook een hopeloos geval waar we het best een stevige prikkeldraad omheen zouden zetten zodat ze onder elkaar hun problemen kunnen 'oplossen'. En hier niet binnen laten, natuurlijk!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
waar ter wereld dan ook een enorm probleem. Getrouwde of oudere mannen... die zijn wat ze zijn. En dat is ook zo overal ter wereld hetzelfde. Je hebt er goeie en slechte tussen. Maarre...ze worden niet langer bezeten door hun hormonen. En ja 't zal wel zijn dat polygamie nog altijd bestaat. Maar het wordt wel een erg dure zaak. Kijk het even na, o.k. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=80 Citaat:
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 1 juli 2012 om 10:40. |
||
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Misschien gewoon aan Le Monde antwoorden wat je bezwaren zijn tegen het daar vermelde rapport, en waarop jij je baseert. Op niks zo te zien. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
apprecieerde maar goed, ik heb erger, véél erger meegemaakt in Europa In dit geval lag de schuld bij mij. Ik had gewoon dat sjaaltje moeten omwinden voordat ik op die gids beroep deed en hij zou er geen woord over gezegd hebben. Betreffende moslimdames ...Ik ben er verre van overtuigd dat je gelijk hebt (behalve betreffende landen als Afganistan onder de Talibans en diverse onbeschaafde stammen in Pakistan). Ik bedoel maar: ze staan niet aan te schuiven, in tegenstelling met dames uit Thailand, China en Rusland , om een Europeaan of een Amerikaan aan de haak te kunnen slaan. En ze lopen er ook niet allemaal gesluierd bij. Een nstuk of wat bleken hun echtgenoot overigens goed onder de knoet te hebben. East is east, west is west zoals ze zeggen. |
|
![]() |
![]() |
#78 | ||||
|
![]() Citaat:
The Hijab, a Political Weapon and Form of Sexual Abuse, Should Be Outlawed http://www.memri.org/report/en/print3419.htm Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://exmoslim.org/vrouw%20in%20de%...0deel%201.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 1 juli 2012 om 12:00. |
||||
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Zucht... Vlamingen... je bevestigt ook veel hoor
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 1 juli 2012 om 15:14. |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, wat Vlamingen zijn de enige Europeanen die dat belachelijk gedrag vinden. Of, hoe de immigrant meer vervlaamst (i.e. weinig mobiel) is dan hij/zij denkt, maar dan met behoud van zijn/haar verder primitieve levensvisie.
Laatst gewijzigd door Weyland : 1 juli 2012 om 15:30. |
![]() |