![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit, in de steeds schaarser wordende betere gevallen, waar ze over een zitje mogen beschikken. Verhalen over wantoestanden met 'allochtonen' bij de vleet. Er komt of er is geen eind aan! . . . . . . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb echt met je te doen parsprototem!
nog meer vrees ik dat deze wantoestanden als "normale buurt" gaan gelden binnen de volgende decennia.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kwantum : 9 juli 2012 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De namiddag/vroege avond, da's een ander verhaal. Wordt steeds leuker het openbaar vervoer met hen te delen: je mag die arrogante etterbuilen nog niet eens bekijken of ze ontploffen al. Heel kort lont heb ik me laten vertellen ![]() Of de vrouwen met hun oneindig aantal kinderen die het openbare vervoer per sé moeten nemen op de uren dat wij van ons werk komen. En dat zijn allemaal nog heel kleine kinderen dus geen schoolgaande kleutertjes/kindertjes/jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De koude douche krijg je er ook bij: de centjes zijn welkom, maar de opvoedingdscursus interessert hen geen bal. Integendeel. Jij zal wel moéten aanpssen aan hun middeleeuws toestanden. Schraap de moed al maar bijeen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maak eens een zomeruitstapje met de metro doorheen centrum brussel. U hoeft niet meer naar het buitenland op vakantie om wat vreend volk te zien, laat staan een wereldreis te ondernemen. Allemaal op een blaadje op zijn best in de brusselse Noord-Zuid metro. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik durf niet een bus nemen in Brussel want als dat soort dingen zich daar afspeelt, dan ga ik reageren. En dan ga ik mezelf belachelijk maken, denk ik. En waarschijnlijk er niet zonder kleerscheuren uitkomen. Beter vermijden. Er zijn plezantere dingen in het leven. Mijn grootvader bracht koeien vanuit de Walen en Brabant naar Anderlecht. Wat ben ik blij dat hij niet ziet hoe de toestand er nu is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar 's ochtends lijken ze nog te slapen. Nog een geluk! 's Avonds is het andere koek zoals ik al zei. Mijn ervaring heeft me geleerd dat de somalische moslims een nieuwe dimensie aan 'arrogantie' gegeven hebben. Onvoorstelbaar onaangename mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik woon nu al 18 jaar in die sociale woonwijk en ik zie de verzuring toenemen: ieder voor zichzelf. Dat was zo helemaal niet in '94. Dus ondanks alle inspanningen vanwege de overheid, is hier plaatselijk een tegenovergesteld effect op te merken. Ik merk bv op dat de weinige autochtonen hier de tendens hebben om hartelijker met elkaar om te gaan. Alsof wij de vreemdelingen hier zijn en elkaar 'zoeken' voor een licht babbeltje. Heel raar maar het valt me echt op. We beginnen elkaar te zien, te herkennen en ernstig te appreciëren. Vroeger was dat niet. Vroeger konden we strenger selecteren. Nu niet meer. Nu geniet je ervan dat je een Vlaams babbelke kunt doen, al is het over het weer. Maakt niet uit; gewoon het gevoel hebben dat je nog in België zit en niet ergens anders, god weet waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even een tussendoortje: een verhaaltje over het verrijkte Zweden. Parsprototem mag nog blijven al gaat ze zelf regelmatig ergens anders bekomen, in Zweden moeten de Zweden verdwijnen:
http://ejbron.wordpress.com/2012/07/...dse-realiteit/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2012 om 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel je voor dat de huisvestingsmaatschappij mij een voorstel doet: dat ik kan verhuizen naar een even groot huis met een even grote tuin maar rustiger qua allochtone aanwezigheid. Dan pik ik meteen toe. Iemand anders kan dan zeggen dat ik 'evicted' werd. Die kan het dan zo voorstellen. Ik begrijp in de lengte wel wat je wilt zeggen. Ik begrijp niet waarom mensen opgevoed worden om over zich heen te laten lopen. Misschien heeft het allemaal te maken met de naweeën van WOII. Daar is heel veel op zeer korte tijd gebeurd, en allemaal traumatisch en terecht traumatisch. Ik kan bv niet geloven dat regerigen de rode loper uitstallen voor vluchtelingen en immigranten; legaal of niet, alleen maar om de vergrijzing tegen te gaan. Als dat de reden is, dan baal ik. Die reden van vergrijzing wordt heel vaak opgegeven naar de brede bevolking toe door politici die daar echti n geloven. Ik zie het echter als een vals spoor. Idem als voor andere takken van economie en/of maatschappij. Als het is om een reserve goedkope arbeidskrachten te hebben, dan vind ik die gedulde immigratie ook niet constructief. Tegen dat je die mensen hebt opgeleid, ze de taal spreken zodat de zaken niet algemeen verloederen, had je beter de tijd genomen en de resources om robotten te ontwerpen en/of vijftig plussers van hier wat meer te betalen. Kortom, ik ben aan het gissen en weet het eigenlijk niet waarom landen zich zo toegankelijk ( 'onderdanig'?) opstellen tgo grosso modo moslims vanuit diverse landen. Is dit een volgende historische blunder? Eer dat we Hiltler zijn zaakje doorhadden, heeft het ook erg lang geduurd. Maar dat was militair. L'histoire se répète mais toujours sous une autre forme. Het gaat er nu alleen maar om om die 'autre forme' in kaart te brengen. Betrouwbare informatiebronnen zijn in deze echt heel belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() PC gone mad, dat is wat het is parsprototem; een paar quotes:
A doctrine fostered by a delusional, illogical minority, and rabidly promoted by an unscrupulous mainstream media, which holds forth the proposition that it is entirely possible to pick up a turd by the clean end. Chet Beates, definition of Political Correctness used in Son of a Gun*: The Life and Times of a Lifer Brat (2007), p. 209. Attributed to a student at Texas A&M University I believe that political correctness can be a form of linguistic fascism, and it sends shivers down the spine of my generation who went to war against fascism. P. D. James The two pillars of 'political correctness' are: a) willful ignorance b) a steadfast refusal to face the truth *George MacDonald Political correctness is tyranny with a happy face.” *Charlton Heston Political correctness is simply a speed bump in the traffic of truth, free thought and speech. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Kan het dat ik ooit eens gelezen heb dat een gemeente de financiële (in de vorm van geld, woning etc) steun die zij aan asielzoekers geven 100% terugkrijgen van de belgische staat maar verre van 100% wanneer het om niet-asielzoekers gaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Las zojuist in de rubriek "maatschappij enz" de posting: "Is het begonnen?" waar je te lezen krijgt dat twee autochtone Nederlanders die ambras hadden met hun Turkse buren er één uiteindelijk een mep hebben verkocht maar met een dodelijke afloop!
Meteen gaat men dit "incident" aangrijpen om Wilders naar het schavot te sturen... Maar het zit er aan te komen dat meer en meer dergelijke "incidenten" zullen voorkomen met moegetergde burgers die sommige van die ingevoerde ratten beu en kotsbeu zijn! En nu maar een drama maken over de term "ratten"? Wanneer je oa bovenstaande commentaren leest kun je er moeilijk lovende bewoordingen of begrip voor neertikken... En neen," ik sleur ze niet allemaal over dezelfde kam" hoor... Laatst gewijzigd door andev : 9 juli 2012 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop maar dat hij zichzelf niet teveel haat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat het duidelijk zijn: geweld kan nooit. Alleen ter zelfverdediging. Moord als wettelijke term omschrijft niet wat er gebeurd is. Ten eerste. Ten tweede waren het niet M&K van Wilders! Ik dacht echt dat het om twee die hard fans van Wilders ging. Riooljournalistiek met één doel voor ogen: op lange termijn deze maatschappij de das omdoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Betrek er ook nog de holbewoners, de hottentotten enz bij! Kun je nog eens opnieuw proberen een antwoord te geven, enkel rekening houdende met de wereldsituatie nu, 2012? We gooien hier toch ook niet telkens de slachtpartijen van karavaanrover Mohammed in elke discussie over de toestand in 2012, Mijnheer Kahraman? Enne... het is geen irrelevante vraag (over de toestand in 2012) maar een zeer ambetante vraag, nietwaar? Laatst gewijzigd door andev : 9 juli 2012 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn ouders en grootouders hebben hun studies grotendeels in het Frans gedaan... omdat ze gewoon geen andere keuze hadden! Maar ze waren wel degelijk "Vlamingen"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |