Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juli 2012, 13:29   #61
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Nu heb je het over de bushalte en de kleding, ik heb me gebaseerd op je eerdere beschrijving die veel uitgebreider was.

Mijn gezichtsveld vanuit Leuven is waar ik woon (sociale huisvestingswijken). Het gaat dus over de sfeer die daar nu hangt en de sfeer in de achtertuinen tot in mijn leefkamer en mijn keuken.
Een woonsfeer en een persoonlijke levensfeer zijn crucialer dan wie er aan de bushalte staat en hoeveel schepenen of verpleegsters of verplegers er van allochtone afkomst actief zijn.

Moslims laten hun kinderen huilen �* volonté. Dat gaat dus al regelrecht in tegen de cultuur van elke Vlaamse familie die zichzelf respecteert.
Moslims hebben niet veel kaas gegeten van pedadogie tgo hun kinderen. Kinderen die tot vijftig dag per dag huilen is voor hen doodnormaal. Ze lachen er zelfs nog mee (de ouders).
Ze dumpen hun kinderen van 's morgens tot 's avonds in de tuin met schaars speelgoed dat er al jaren ligt. Die kinderen vervelen zich dood en het enige creatieve speelgoed dat ze hebben is hun stem. En verder lummelen die gasten de hele dag rond zonder iets te doen te hebben tijdens de schoolvakanties, de weekenden, de woensdagnamiddagen en de feestdagen. Gewoon rondlummelen, af en toe tegen de vensters slaan, schreeuwen om de vijf minuten, krijsen, huilen. Een sirene is er niets bij vergeleken. Die moeders zijn immuun voor kindergehuil.
Die aanpak van kinderen staat haaks op onze opvoeding als Vlamingen.

Er is ook discriminatie tussen jongens en meisjes. Een meisje dat geslagen wordt door haar broertje en huilt van de pijn moet naar binnen (voor een kind is dat een straf). De jongen mag verder spelen in de tuin. Ik zuig het niet uit mijn duim, ik zie die zaken regelmatig gebeuren.
Bij de recentste buren (Ethiopiërs of Somaliërs) stond een week geleden een meisje van amper vier jaar met een kleedje tot aan de grond de lucht aan diggelen te krijsen. Na een kwartier (ik probeer er aan te wennen) ben ik toch in de tuin gaan kijken want stel je voor dat dat kind in de nood was op één of andere manier.
Neen, hoor. Ik voelde me weer belazerd. Madame moeder was zich aan het omkleden (de sluier) en kwam naar buiten met een mand vol was.
De sfeer in mijn klein buurtje is om zeep. Ruzies dat je denkt dat er iemand vermoord wordt. Neen, hoor, het is alleen maar een klein meningsverschil, maar de hele buurt moet het weten. GSM's van handeltjes... de hele buurt moet het weten. De kinderen afblaffen tot tweejarigen toe... is heel normaal. Ze buitensluiten als er hevig onweer is als straf. Is heel normaal.

Heel die pedagogie of waar het op moet lijken van het gros van allochtonen is een sociale wantoestand. Ik sta er bij en ik kijk er naar.
In 1994 was die sfeer zo niet, in 2000 ook nog niet. Maar vanaf dan zijn er vijf autochtone gezinnen weggegaan en zijn er vijf echt wel nieuwkomers in de plaats gekomen (geen tweede of derde generatie). Zij hebben de woestijn op sociaal vlak meegebracht. Ieder voor zichzelf nu.

De huisvestingsmaatschappij verdient een blaam. Veel meer eigenlijk.

'Goed wonen' staat er onder hun logo. Ik denk niet dat ze bedoelen dat je om de week op een andere locatie een week gaat doorbrengen om niet helemaal depressief te worden van die leeglopende kinderen achter gesloten deuren die alleen maar krijsen en schreeuwen. En de vreemde talen die je moet aanhoren tot in je leefkamer en keuken.
Die van bij ons te Brussel, hebben precies het zelfde gedragspatroon. Ouderen durven op de tram, bus of metro niets meer zeggen en laten zich maar gewoon door dat slecht opgevoed tuig ongestraft op de schenen stampen en, in afwachting dat een van beide partijen uitstapt, het getier en gegil te moeten trotseren.

Dit, in de steeds schaarser wordende betere gevallen, waar ze over een zitje mogen beschikken.

Verhalen over wantoestanden met 'allochtonen' bij de vleet. Er komt of er is geen eind aan!

. . . . . .
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 13:34   #62
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ik heb echt met je te doen parsprototem!

nog meer vrees ik dat deze wantoestanden als "normale buurt" gaan gelden binnen de volgende decennia.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 13:51   #63
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

nog meer vrees ik dat deze wantoestanden als "normale buurt" gaan gelden binnen de volgende decennia.
Binnen de volgende decennia? Neem VANDAAG eens de metro in brussel van noord naar zuidstation (omgekeerd is ook toegelaten) en je beseft dat dit wangedrag NU reeds 'normaal' is. Het wordt ons door een horde allochtonen als 'normaal' opgedrongen. Wie trouwens op die metro nog eens een handvol autochtonen aantreft mag het mij laten weten. 'De uitzondering zal de regel bevestigen'.

Laatst gewijzigd door kwantum : 9 juli 2012 om 13:52.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 13:57   #64
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Binnen de volgende decennia? Neem VANDAAG eens de metro in brussel van noord naar zuidstation (omgekeerd is ook toegelaten) en je beseft dat dit wangedrag NU reeds 'normaal' is. Het wordt ons door een horde allochtonen als 'normaal' opgedrongen. Wie trouwens op die metro nog eens een handvol autochtonen aantreft mag het mij laten weten. 'De uitzondering zal de regel bevestigen'.
's Ochtends als de mensen zich naar het werk begeven, zijn ze in geen velden of wegen te bespeuren wegens veeeeel te vroeg.
De namiddag/vroege avond, da's een ander verhaal.

Wordt steeds leuker het openbaar vervoer met hen te delen: je mag die arrogante etterbuilen nog niet eens bekijken of ze ontploffen al. Heel kort lont heb ik me laten vertellen
Of de vrouwen met hun oneindig aantal kinderen die het openbare vervoer per sé moeten nemen op de uren dat wij van ons werk komen. En dat zijn allemaal nog heel kleine kinderen dus geen schoolgaande kleutertjes/kindertjes/jeugd.
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 13:59   #65
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Nu heb je het over de bushalte en de kleding, ik heb me gebaseerd op je eerdere beschrijving die veel uitgebreider was.

Mijn gezichtsveld vanuit Leuven is waar ik woon (sociale huisvestingswijken). Het gaat dus over de sfeer die daar nu hangt en de sfeer in de achtertuinen tot in mijn leefkamer en mijn keuken.
Een woonsfeer en een persoonlijke levensfeer zijn crucialer dan wie er aan de bushalte staat en hoeveel schepenen of verpleegsters of verplegers er van allochtone afkomst actief zijn.

Moslims laten hun kinderen huilen �* volonté. Dat gaat dus al regelrecht in tegen de cultuur van elke Vlaamse familie die zichzelf respecteert.
Moslims hebben niet veel kaas gegeten van pedadogie tgo hun kinderen. Kinderen die tot vijftig dag per dag huilen is voor hen doodnormaal. Ze lachen er zelfs nog mee (de ouders).
Ze dumpen hun kinderen van 's morgens tot 's avonds in de tuin met schaars speelgoed dat er al jaren ligt. Die kinderen vervelen zich dood en het enige creatieve speelgoed dat ze hebben is hun stem. En verder lummelen die gasten de hele dag rond zonder iets te doen te hebben tijdens de schoolvakanties, de weekenden, de woensdagnamiddagen en de feestdagen. Gewoon rondlummelen, af en toe tegen de vensters slaan, schreeuwen om de vijf minuten, krijsen, huilen. Een sirene is er niets bij vergeleken. Die moeders zijn immuun voor kindergehuil.
Die aanpak van kinderen staat haaks op onze opvoeding als Vlamingen.

Er is ook discriminatie tussen jongens en meisjes. Een meisje dat geslagen wordt door haar broertje en huilt van de pijn moet naar binnen (voor een kind is dat een straf). De jongen mag verder spelen in de tuin. Ik zuig het niet uit mijn duim, ik zie die zaken regelmatig gebeuren.
Bij de recentste buren (Ethiopiërs of Somaliërs) stond een week geleden een meisje van amper vier jaar met een kleedje tot aan de grond de lucht aan diggelen te krijsen. Na een kwartier (ik probeer er aan te wennen) ben ik toch in de tuin gaan kijken want stel je voor dat dat kind in de nood was op één of andere manier.
Neen, hoor. Ik voelde me weer belazerd. Madame moeder was zich aan het omkleden (de sluier) en kwam naar buiten met een mand vol was.
De sfeer in mijn klein buurtje is om zeep. Ruzies dat je denkt dat er iemand vermoord wordt. Neen, hoor, het is alleen maar een klein meningsverschil, maar de hele buurt moet het weten. GSM's van handeltjes... de hele buurt moet het weten. De kinderen afblaffen tot tweejarigen toe... is heel normaal. Ze buitensluiten als er hevig onweer is als straf. Is heel normaal.

Heel die pedagogie of waar het op moet lijken van het gros van allochtonen is een sociale wantoestand. Ik sta er bij en ik kijk er naar.
In 1994 was die sfeer zo niet, in 2000 ook nog niet. Maar vanaf dan zijn er vijf autochtone gezinnen weggegaan en zijn er vijf echt wel nieuwkomers in de plaats gekomen (geen tweede of derde generatie). Zij hebben de woestijn op sociaal vlak meegebracht. Ieder voor zichzelf nu.

De huisvestingsmaatschappij verdient een blaam. Veel meer eigenlijk.

'Goed wonen' staat er onder hun logo. Ik denk niet dat ze bedoelen dat je om de week op een andere locatie een week gaat doorbrengen om niet helemaal depressief te worden van die leeglopende kinderen achter gesloten deuren die alleen maar krijsen en schreeuwen. En de vreemde talen die je moet aanhoren tot in je leefkamer en keuken.
Allemaal arme sukkelaars. Het is onze taak om van a tot z deze mensen te helpen, met alle middelen, dag in dag uit, en met uw centjes.
De koude douche krijg je er ook bij: de centjes zijn welkom, maar de opvoedingdscursus interessert hen geen bal. Integendeel. Jij zal wel moéten aanpssen aan hun middeleeuws toestanden. Schraap de moed al maar bijeen.
Oud 9 juli 2012, 14:05   #66
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
's Ochtends als de mensen zich naar het werk begeven, zijn ze in geen velden of wegen te bespeuren wegens veeeeel te vroeg.
De namiddag/vroege avond, da's een ander verhaal.

Wordt steeds leuker het openbaar vervoer met hen te delen: je mag die arrogante etterbuilen nog niet eens bekijken of ze ontploffen al. Heel kort lont heb ik me laten vertellen
dus nog zelf niet aan den lijve meegemaakt of gezien??????
Maak eens een zomeruitstapje met de metro doorheen centrum brussel. U hoeft niet meer naar het buitenland op vakantie om wat vreend volk te zien, laat staan een wereldreis te ondernemen. Allemaal op een blaadje op zijn best in de brusselse Noord-Zuid metro.
Citaat:
Of de vrouwen met hun oneindig aantal kinderen die het openbare vervoer per sé moeten nemen op de uren dat wij van ons werk komen. En dat zijn allemaal nog heel kleine kinderen dus geen schoolgaande kleutertjes/kindertjes/jeugd.
Ik vermoed trouwens dat de nieuwe bussen (de lijn) meer ruimte zullen voorzien voor kinderwagens. Momenteel kunnen er twee in de dwarsrichting, maar dat blijkt onhoudbaar. We zullen meer ruimte moeten maken voor de kweekvijvers.
Oud 9 juli 2012, 14:05   #67
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Die van bij ons te Brussel, hebben precies het zelfde gedragspatroon. Ouderen durven op de tram, bus of metro niets meer zeggen en laten zich maar gewoon door dat slecht opgevoed tuig ongestraft op de schenen stampen en, in afwachting dat een van beide partijen uitstapt, het getier en gegil te moeten trotseren.

Dit, in de steeds schaarser wordende betere gevallen, waar ze over een zitje mogen beschikken.

Verhalen over wantoestanden met 'allochtonen' bij de vleet. Er komt of er is geen eind aan!

. . . . . .
Ik heb gezworen dat ik niet meer naar Brussel ga, al is het op twintig km van Leuven. Ik heb er gewerkt en lesgegeven en de laatste keer was drie jaar geleden op de markt in Anderlecht. Ik heb een schrijversoog, dus ik noteer alleen maar het lelijke en dat was er in overvloed. Roma-zigeuners die zich als moslims hadden verkleed om te bedelen. De vuiligheid en ik die vies bekeken werd op de markt en van niemand bij het kopen een vriendelijke bediening kreeg. Ik zie er nochtans gewoon uit. Al kocht ik, toch kreeg ik de boodschap qua lichaamstaal: 'Wat komt gij hier eigenlijk doen. Bol het af.' En die mentaliteit sijpelt Leuven binnen.

Ik durf niet een bus nemen in Brussel want als dat soort dingen zich daar afspeelt, dan ga ik reageren. En dan ga ik mezelf belachelijk maken, denk ik. En waarschijnlijk er niet zonder kleerscheuren uitkomen. Beter vermijden. Er zijn plezantere dingen in het leven.

Mijn grootvader bracht koeien vanuit de Walen en Brabant naar Anderlecht. Wat ben ik blij dat hij niet ziet hoe de toestand er nu is.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 14:20   #68
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus nog zelf niet aan den lijve meegemaakt of gezien??????
Maak eens een zomeruitstapje met de metro doorheen centrum brussel. U hoeft niet meer naar het buitenland op vakantie om wat vreend volk te zien, laat staan een wereldreis te ondernemen. Allemaal op een blaadje op zijn best in de brusselse Noord-Zuid metro.

Ik vermoed trouwens dat de nieuwe bussen (de lijn) meer ruimte zullen voorzien voor kinderwagens. Momenteel kunnen er twee in de dwarsrichting, maar dat blijkt onhoudbaar. We zullen meer ruimte moeten maken voor de kweekvijvers.
Dagelijks beste. Dagelijks. Spijtig genoeg. Ik kan minstens een week aan een stuk zelfmeegemaakte anecdotes vertellen. Geen enkele leuke ervaring met hen tot nog toe. Mijn woordenschat is er wel door verrijkt en mijn accent begint er van te weten.
Maar 's ochtends lijken ze nog te slapen. Nog een geluk!
's Avonds is het andere koek zoals ik al zei.

Mijn ervaring heeft me geleerd dat de somalische moslims een nieuwe dimensie aan 'arrogantie' gegeven hebben. Onvoorstelbaar onaangename mensen.
Oud 9 juli 2012, 14:29   #69
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Dank je! Ik heb gelukkig een alternatief gevonden bij de ouders van mijn vriend. De koeien die loeien, twee geiten, een moestuin, veel gazon grenzend aan een wei... de hond die er zich oké voelt. Geen krijsende kinderen en vreemde talen. Dat is voor mij dus een echte luxe. Je kan je niet voorstellen hoe dankbaar ik ben dat ik daar mag zijn.

Ik woon nu al 18 jaar in die sociale woonwijk en ik zie de verzuring toenemen: ieder voor zichzelf. Dat was zo helemaal niet in '94. Dus ondanks alle inspanningen vanwege de overheid, is hier plaatselijk een tegenovergesteld effect op te merken.
Ik merk bv op dat de weinige autochtonen hier de tendens hebben om hartelijker met elkaar om te gaan. Alsof wij de vreemdelingen hier zijn en elkaar 'zoeken' voor een licht babbeltje. Heel raar maar het valt me echt op. We beginnen elkaar te zien, te herkennen en ernstig te appreciëren. Vroeger was dat niet. Vroeger konden we strenger selecteren. Nu niet meer. Nu geniet je ervan dat je een Vlaams babbelke kunt doen, al is het over het weer. Maakt niet uit; gewoon het gevoel hebben dat je nog in België zit en niet ergens anders, god weet waar.
Oud 9 juli 2012, 14:34   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Even een tussendoortje: een verhaaltje over het verrijkte Zweden. Parsprototem mag nog blijven al gaat ze zelf regelmatig ergens anders bekomen, in Zweden moeten de Zweden verdwijnen:

http://ejbron.wordpress.com/2012/07/...dse-realiteit/

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 9 juli 2012 om 14:35.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 15:29   #71
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Even een tussendoortje: een verhaaltje over het verrijkte Zweden. Parsprototem mag nog blijven al gaat ze zelf regelmatig ergens anders bekomen, in Zweden moeten de Zweden verdwijnen:

http://ejbron.wordpress.com/2012/07/...dse-realiteit/
Ik heb het bekeken maar hoe betrouwbaar is die E.J. Bron? Ik zie ook geen echte uitspraken van mensen en ik wantrouw altijd video's met lettertjes erop. Een 'vrije montage' wijst meestal niet in de richting van betrouwbaarheid. Ik hou niet van manipuleren in een video boodschap die over zulke onderwerpen gaat. Een 'verdraaiing' ligt voor de hand.

Stel je voor dat de huisvestingsmaatschappij mij een voorstel doet: dat ik kan verhuizen naar een even groot huis met een even grote tuin maar rustiger qua allochtone aanwezigheid. Dan pik ik meteen toe.

Iemand anders kan dan zeggen dat ik 'evicted' werd. Die kan het dan zo voorstellen.

Ik begrijp in de lengte wel wat je wilt zeggen.

Ik begrijp niet waarom mensen opgevoed worden om over zich heen te laten lopen.

Misschien heeft het allemaal te maken met de naweeën van WOII. Daar is heel veel op zeer korte tijd gebeurd, en allemaal traumatisch en terecht traumatisch.

Ik kan bv niet geloven dat regerigen de rode loper uitstallen voor vluchtelingen en immigranten; legaal of niet, alleen maar om de vergrijzing tegen te gaan. Als dat de reden is, dan baal ik.

Die reden van vergrijzing wordt heel vaak opgegeven naar de brede bevolking toe door politici die daar echti n geloven. Ik zie het echter als een vals spoor. Idem als voor andere takken van economie en/of maatschappij.
Als het is om een reserve goedkope arbeidskrachten te hebben, dan vind ik die gedulde immigratie ook niet constructief. Tegen dat je die mensen hebt opgeleid, ze de taal spreken zodat de zaken niet algemeen verloederen, had je beter de tijd genomen en de resources om robotten te ontwerpen en/of vijftig plussers van hier wat meer te betalen.

Kortom, ik ben aan het gissen en weet het eigenlijk niet waarom landen zich zo toegankelijk ( 'onderdanig'?) opstellen tgo grosso modo moslims vanuit diverse landen. Is dit een volgende historische blunder? Eer dat we Hiltler zijn zaakje doorhadden, heeft het ook erg lang geduurd. Maar dat was militair.

L'histoire se répète mais toujours sous une autre forme. Het gaat er nu alleen maar om om die 'autre forme' in kaart te brengen.

Betrouwbare informatiebronnen zijn in deze echt heel belangrijk.
Oud 9 juli 2012, 15:42   #72
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

PC gone mad, dat is wat het is parsprototem; een paar quotes:

A doctrine fostered by a delusional, illogical minority, and rabidly promoted by an unscrupulous mainstream media, which holds forth the proposition that it is entirely possible to pick up a turd by the clean end.
Chet Beates, definition of Political Correctness used in Son of a Gun*: The Life and Times of a Lifer Brat (2007), p. 209. Attributed to a student at Texas A&M University

I believe that political correctness can be a form of linguistic fascism, and it sends shivers down the spine of my generation who went to war against fascism.
P. D. James

The two pillars of 'political correctness' are:
a) willful ignorance
b) a steadfast refusal to face the truth
*George MacDonald

Political correctness is tyranny with a happy face.” *Charlton Heston

Political correctness is simply a speed bump in the traffic of truth, free thought and speech.
Oud 9 juli 2012, 15:47   #73
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Kan het dat ik ooit eens gelezen heb dat een gemeente de financiële (in de vorm van geld, woning etc) steun die zij aan asielzoekers geven 100% terugkrijgen van de belgische staat maar verre van 100% wanneer het om niet-asielzoekers gaat?
Oud 9 juli 2012, 15:56   #74
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Las zojuist in de rubriek "maatschappij enz" de posting: "Is het begonnen?" waar je te lezen krijgt dat twee autochtone Nederlanders die ambras hadden met hun Turkse buren er één uiteindelijk een mep hebben verkocht maar met een dodelijke afloop!
Meteen gaat men dit "incident" aangrijpen om Wilders naar het schavot te sturen...
Maar het zit er aan te komen dat meer en meer dergelijke "incidenten" zullen voorkomen met moegetergde burgers die sommige van die ingevoerde ratten beu en kotsbeu zijn!
En nu maar een drama maken over de term "ratten"?
Wanneer je oa bovenstaande commentaren leest kun je er moeilijk lovende bewoordingen of begrip voor neertikken...
En neen," ik sleur ze niet allemaal over dezelfde kam" hoor...

Laatst gewijzigd door andev : 9 juli 2012 om 15:57.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2012, 16:05   #75
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Vlaanderen is (nog) geen eigen land, dus we kijken gemakshalve maar even naar de 9 Belgische Nobelprijswinnaars (inclusief de niet-wetenschappelijke Nobelprijs voor de vrede), alwaar we een paar Vlamingen tegenkomen.

Daarbij ook:

Vlamingen totaal: 6.000.000
Mohammedanen totaal: 1.500.000.000

Mohammedaanse landen hebben in totaal 10 Nobelprijzen in de wacht gesleept, inclusief de niet-wetenschappelijke Nobelprijs voor de vrede, die o.a. toegekend is aan terrorist Arafat.

Laten we dan even een rekensommetje maken, en we zien dat:

- Vlaanderen met zijn 6.000.000 inwoners en 4,5 Nobelprijs (= het aantal Belgische gedeeld door 2) dan 1 Nobelprijs per 1.333.333 inwoners heeft (en dat is dan zelfs met de in Vlaanderen woonachtige mohammedanen meegeteld)

- 1.500.000.000 mohammedanen het moeten stellen met 10 Nobelprijzen, oftewel 1 Nobelprijs per 150.000.000 mohammedanen

Delen we vervolgens die 150.000.000 mohammedanen per Nobelprijs door de 1.333.333 inwoners van Vlaanderen per Nobelprijs, dan zien we dat Vlamingen 112,5 keer vaker een Nobelprijs in de wacht slepen dan mohammedanen.
Eberhard begint seffens weer over wat anders...
Ik hoop maar dat hij zichzelf niet teveel haat!
Oud 9 juli 2012, 16:08   #76
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Las zojuist in de rubriek "maatschappij enz" de posting: "Is het begonnen?" waar je te lezen krijgt dat twee autochtone Nederlanders die ambras hadden met hun Turkse buren er één uiteindelijk een mep hebben verkocht maar met een dodelijke afloop!
Meteen gaat men dit "incident" aangrijpen om Wilders naar het schavot te sturen...
Maar het zit er aan te komen dat meer en meer dergelijke "incidenten" zullen voorkomen met moegetergde burgers die sommige van die ingevoerde ratten beu en kotsbeu zijn!
En nu maar een drama maken over de term "ratten"?
Wanneer je oa bovenstaande commentaren leest kun je er moeilijk lovende bewoordingen of begrip voor neertikken...
En neen," ik sleur ze niet allemaal over dezelfde kam" hoor...
Heb dat ook gelezen! Ging zelfs zo ver dat het artikel vermeldde dat (ben de namen vergeten dus vind ik er maar twee uit) Miep en Kees hun turkse buur vermoord hadden.
Laat het duidelijk zijn: geweld kan nooit. Alleen ter zelfverdediging.
Moord als wettelijke term omschrijft niet wat er gebeurd is. Ten eerste. Ten tweede waren het niet M&K van Wilders! Ik dacht echt dat het om twee die hard fans van Wilders ging.

Riooljournalistiek met één doel voor ogen: op lange termijn deze maatschappij de das omdoen.
Oud 9 juli 2012, 16:09   #77
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Irrelevante vraag maar ik zal hem hiermee antwoorden: Hebben de Indianen de amerikanen als verrijking ervaren, de Aboriginals de Australische Engelsmannen, de, de indianen de Spaanse en Portugese kolonialisten??? Hebben de Afrikanen de Europese kolonialisten ook zodanig ervaren Mijnheer Andev?
Bij gebrek aan een antwoord zijn de conclusies gemakkelijk te trekken...
Ook dat spelletje kennen we vanwege al zovele keren gelezen!
Betrek er ook nog de holbewoners, de hottentotten enz bij!
Kun je nog eens opnieuw proberen een antwoord te geven, enkel rekening houdende met de wereldsituatie nu, 2012?
We gooien hier toch ook niet telkens de slachtpartijen van karavaanrover Mohammed in elke discussie over de toestand in 2012, Mijnheer Kahraman?
Enne... het is geen irrelevante vraag (over de toestand in 2012) maar een zeer ambetante vraag, nietwaar?

Laatst gewijzigd door andev : 9 juli 2012 om 16:11.
Oud 9 juli 2012, 16:15   #78
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Nederlandstalig? Alle Belgische nobelprijswinnaars deden hun studies in het Frans. Ze publiceerden ook in die taal.

Wat is daar Vlaams aan?
Dat hadden de Vlamingen te danken aan de franstaligen in dit landje die zo lang mogelijk de Vlaamse "boertjes" als boertjes wilde zien verder doen en geen onderwijs vanaf een zeker niveau in het Nederlands lieten organiseren, tot ze het niet meer verder konden tegenhouden!
Mijn ouders en grootouders hebben hun studies grotendeels in het Frans gedaan... omdat ze gewoon geen andere keuze hadden! Maar ze waren wel degelijk "Vlamingen"!
Oud 9 juli 2012, 16:19   #79
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ook dat spelletje kennen we vanwege al zovele keren gelezen!
Betrek er ook nog de holbewoners, de hottentotten enz bij!
Kun je nog eens opnieuw proberen een antwoord te geven, enkel rekening houdende met de wereldsituatie nu, 2012?
We gooien hier toch ook niet telkens de slachtpartijen van karavaanrover Mohammed in elke discussie over de toestand in 2012, Mijnheer Kahraman?
Enne... het is geen irrelevante vraag (over de toestand in 2012) maar een zeer ambetante vraag, nietwaar?
Maar eigenlijk heeft hij gelijk maar hij vergeet er bij te zeggen dat wij, als belgische aborigines, moeten leren uit de lessen van de volkeren die door ons gekoloniseerd werden! Maw oppassen geblazen want die immigratietsunami voorspelt niet veel goeds.
Oud 9 juli 2012, 16:19   #80
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik zal ipv andev een poging doen:
De bewuste bevolkingsgroepen waarvan sprake -indianen, aboriginals, afrikanen- noemden het misschien geen verrijking, maar zonder kolonisatie hadden ze nog steeds met hun gat in het zand gezeten en dagen achter een konijn zitten lopen. Nu genieten ze maar al te graag van de voortbrengselen van de moderne maatschappij, hoe achterlijk jij die moderne maatschappij ook moge noemen.
Moslims brengen geen extra meerwaarde aan de moderne maatschappij. Enkel achteruitgang, een terugkeer naar middeleeuwse toestanden.
Uw vergelijking klopt dus van geen kanten.
Alvast bedankt voor de gewaardeerde medewerking!
Maar wat baten kaars en bril...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be