Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2012, 09:53   #61
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Wat je de joden niet kunt verbieden zal je anderen ook niet kunnen verbieden.
Inderdaad, achterlijkheid kan je niet verbieden.
Maar proberen om achterlijke acties te beletten, lijkt me lovenswaardig.
Citaat:
Welke functionaliteit de voorhuid van een penis heeft weet ik niet.
Dan had je je maar niet moeten laten besnijden, snap je?
Oud 1 juli 2012, 10:47   #62
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Is die heisa hier nu nog bezig ?
Van kinderen blijf je met je poten af. Ook al staat het in het heilig leugenboekje.
Wat een geluk dat de armen en benen er mogen aanblijven. Anderzijds .....
Er zijn weldegelijk medische reden om de besnijdenis toe te passen en of te verantwoorden .

In sommige gevallen is de voorhuid zo nauw , dat de eikel er niet door kan , dan volstaat het om het toompje los te maken en of de voorhuid opening ruimer te maken . je hoefd dus niet echt iets weg te halen .

Het is wat erotisch getint , maar bij een te kleine opening van de voorhuid , of een te kort toompje , kan de eikel niet voldoende vrij komen om het degelijk te wassen en ook niet om zich degelijk te ontwikkelen om bij een erectie een mooie volle eikel te zijn . de te kleine voorhuidopening is dus een beperking die mag verholpen worden .
Mensen met een te kleine voorhuidopening krijgen een niet ontwikkelde eikel , en enkel zo'n klein kegelvormig puntig kopje dat met zijn puntje amper uit de voorhuid uitsteekt .

Een normale situatie lijkt mij waarbij de voorhuid ruim voldoendegroot is om de eikel volledig te omkapselen bij een slappe toestand , en bij erectie komt de eikel volledig uit de voorhuid en slooft de voorhuid als het ware over het penislichaam dat door de erectie fel is vergroot , de eikel is nu geheel bloot .

om de penis te wassen kan men de gehele slappe voorhuid wegschuiven over het lid waardoor de slappe eikel eveneens geheel bloot komt en kan gewassen worden tot in de kleinste plooitjes .

waarom zou je een dergelijk lid moeten besnijden ?

Een goed te onderhouden penis met bij erectie een flink opgezwollen klomp van een eikel die door de bloeddruk staal blauw wordt . daar kan toch niets aan verbeterd worden ?
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 10:51   #63
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
erotisch getint...
een mooie volle eikel...
Een goed te onderhouden penis met bij erectie een flink opgezwollen klomp van een eikel die door de bloeddruk staal blauw wordt . daar kan toch niets aan verbeterd worden ?
Je lyrische omschrijvingen van het mannelijk lid, in combinatie met je eerdere omschrijvingen van de geneugten van anale seks, roepen bepaalde vragen op...

Is er iets wat je graag met ons wil delen, Klarekijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 10:53   #64
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je lyrische omschrijvingen van het mannelijk lid, in combinatie met je eerdere omschrijvingen van de geneugten van anale seks, roepen bepaalde vragen op...

Hij is homoseksueel.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 10:54   #65
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Hij is homoseksueel.
Ja, dat was al lang duidelijk. Maar is hij ondertussen al bereid om uit de kast te komen?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 1 juli 2012, 10:59   #66
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, dat was al lang duidelijk. Maar is hij ondertussen al bereid om uit de kast te komen?
Denk het niet, hij is opgevoed ik een milieu waar homo,s niet als mensen worden gezien. Is niet makkelijk, om dan zelf aan die gevoelens toe te geven.
Oud 1 juli 2012, 11:06   #67
Nihilibili
Burger

Nihilibili's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn weldegelijk medische reden om de besnijdenis toe te passen en of te verantwoorden .

In sommige gevallen is de voorhuid zo nauw , dat de eikel er niet door kan , dan volstaat het om het toompje los te maken en of de voorhuid opening ruimer te maken . je hoefd dus niet echt iets weg te halen .

Het is wat erotisch getint , maar bij een te kleine opening van de voorhuid , of een te kort toompje , kan de eikel niet voldoende vrij komen om het degelijk te wassen en ook niet om zich degelijk te ontwikkelen om bij een erectie een mooie volle eikel te zijn . de te kleine voorhuidopening is dus een beperking die mag verholpen worden .
Mensen met een te kleine voorhuidopening krijgen een niet ontwikkelde eikel , en enkel zo'n klein kegelvormig puntig kopje dat met zijn puntje amper uit de voorhuid uitsteekt .

Een normale situatie lijkt mij waarbij de voorhuid ruim voldoendegroot is om de eikel volledig te omkapselen bij een slappe toestand , en bij erectie komt de eikel volledig uit de voorhuid en slooft de voorhuid als het ware over het penislichaam dat door de erectie fel is vergroot , de eikel is nu geheel bloot .

om de penis te wassen kan men de gehele slappe voorhuid wegschuiven over het lid waardoor de slappe eikel eveneens geheel bloot komt en kan gewassen worden tot in de kleinste plooitjes .

waarom zou je een dergelijk lid moeten besnijden ?

Men voelt haast letterlijk de spanning in uw broek bij het lezen van deze tekst. Het lijkt me dat u er dringend nood aan hebt om stoom af te laten. Bezoek bv. eens een homosauna of zo en laat u eens goed bepotelen in het stoombad ...

Laatst gewijzigd door Nihilibili : 1 juli 2012 om 11:07.
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 11:11   #68
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Gefrustreede en ziekelijk idioten verdienen geen reactie . wat heeft deze reactie te maken met besnijdenis , ziekelijke aambeienboer
Oud 1 juli 2012, 11:17   #69
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Men voelt haast letterlijk de spanning in uw broek bij het lezen van deze tekst. Het lijkt me dat u er dringend nood aan hebt om stoom af te laten. Bezoek bv. eens een homosauna of zo en laat u eens goed bepotelen in het stoombad ...
Overloos geblaat en afwijken van de topic . De bevrediging die ik geniet kan door geen enkele walgelijk flikker ingevult worden , en mijn lid waar ik geheel tevreden mee ben zal ik zeker niet bloot stellen aan uw ziekelijk gedrag en zeker niet in de stront steken . Bovendien gruwel ik bij het idee dat er ne vetzak van een vent met zijn poten aan mijn lijf zou zitten .
Oud 1 juli 2012, 11:21   #70
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

The gentleman doth protest too much, methinks.

Citaat:
Oud 1 juli 2012, 11:22   #71
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gefrustreede en ziekelijk idioten verdienen geen reactie . wat heeft deze reactie te maken met besnijdenis , ziekelijke aambeienboer
hhhhhhhhh ooooo moooooo
Oud 1 juli 2012, 11:30   #72
Nihilibili
Burger

Nihilibili's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Overloos geblaat en afwijken van de topic . De bevrediging die ik geniet kan door geen enkele walgelijk flikker ingevult worden , en mijn lid waar ik geheel tevreden mee ben zal ik zeker niet bloot stellen aan uw ziekelijk gedrag en zeker niet in de stront steken . Bovendien gruwel ik bij het idee dat er ne vetzak van een vent met zijn poten aan mijn lijf zou zitten .
Die snaar was toch wel verdacht extreem gevoelig
Nihilibili is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 11:36   #73
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nihilibili Bekijk bericht
Die snaar was toch wel verdacht extreem gevoelig
Dergelijke reacties als hunne ,die niets met de topic te maken hebben verlagen de kwaliteit van elk debat hier . walgelijk .
Oud 1 juli 2012, 11:37   #74
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Ik heb geen probleem om in een sauna te gaan alleen met mannen, laat me wel niet bepotelen, masseren met olie en met zeep laten wassen wel.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 11:38   #75
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dergelijke reacties als hunne ,die niets met de topic te maken hebben verlagen de kwaliteit van elk debat hier . walgelijk .
identiteitscomplex much?
Oud 1 juli 2012, 11:54   #76
perzie
Banneling

Standaard

Het is eerder psychopraat dat een regelrechte mishandeling voor de zintuigen is.
perzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2012, 11:56   #77
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door perzie Bekijk bericht
Het is eerder psychopraat dat een regelrechte mishandeling voor de zintuigen is.
Oud 1 juli 2012, 12:04   #78
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Ik heb geen probleem om in een sauna te gaan alleen met mannen, laat me wel niet bepotelen, masseren met olie en met zeep laten wassen wel.
Geef mij dan maar een massage van een mooie aziatische meid , die weten best wel hoe de vork in de steel zit . De sauna heb ik thuis , en de meid ook . k'zou begod niet weten wat ik meer moet hebben en zeger geen man aan mijn lijf
Oud 1 juli 2012, 12:08   #79
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
identiteitscomplex much?
Wes een beetje redelijk jonge man , dat zou je heel wat meer levensvreugde bieden en kwaliteit bij brengen dan tot het kliekje vulgaire stokers te behoren .

maar ik kan me natuurlijk niet bemoeien in jouw keuze om met het gelul mee te lullen.

trouwens de topic gaat over besnijen , was uw lid perfect genoeg om zich te ontwikkelen of moest er ook een koordje ( toompje) verlengt worden

is dit voor jou gewoon een lichaamelijke /medische ingreep of een religieuze besnijdenis zelfs als ze medisch niet noodzakelijk was ?
Oud 1 juli 2012, 12:09   #80
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wes een beetje redelijk jonge man , dat zou je heel wat meer levensvreugde bieden en kwaliteit bij brengen dan tot het kliekje vulgaire stokers te behoren .

maar ik kan me natuurlijk niet bemoeien in jouw keuze om met het gelul mee te lullen.

trouwens de topic gaat over besnijen , was uw lid perfect genoeg om zich te ontwikkelen of moest er ook een koordje ( toompje) verlengt worden

is dit voor jou gewoon een lichaamelijke /medische ingreep of een religieuze besnijdenis zelfs als ze medisch niet noodzakelijk was ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be