![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar proberen om achterlijke acties te beletten, lijkt me lovenswaardig. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In sommige gevallen is de voorhuid zo nauw , dat de eikel er niet door kan , dan volstaat het om het toompje los te maken en of de voorhuid opening ruimer te maken . je hoefd dus niet echt iets weg te halen . Het is wat erotisch getint , maar bij een te kleine opening van de voorhuid , of een te kort toompje , kan de eikel niet voldoende vrij komen om het degelijk te wassen en ook niet om zich degelijk te ontwikkelen om bij een erectie een mooie volle eikel te zijn . de te kleine voorhuidopening is dus een beperking die mag verholpen worden . Mensen met een te kleine voorhuidopening krijgen een niet ontwikkelde eikel , en enkel zo'n klein kegelvormig puntig kopje dat met zijn puntje amper uit de voorhuid uitsteekt . Een normale situatie lijkt mij waarbij de voorhuid ruim voldoendegroot is om de eikel volledig te omkapselen bij een slappe toestand , en bij erectie komt de eikel volledig uit de voorhuid en slooft de voorhuid als het ware over het penislichaam dat door de erectie fel is vergroot , de eikel is nu geheel bloot . om de penis te wassen kan men de gehele slappe voorhuid wegschuiven over het lid waardoor de slappe eikel eveneens geheel bloot komt en kan gewassen worden tot in de kleinste plooitjes . waarom zou je een dergelijk lid moeten besnijden ? Een goed te onderhouden penis met bij erectie een flink opgezwollen klomp van een eikel die door de bloeddruk staal blauw wordt . daar kan toch niets aan verbeterd worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er iets wat je graag met ons wil delen, Klarekijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat was al lang duidelijk. Maar is hij ondertussen al bereid om uit de kast te komen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Nihilibili : 1 juli 2012 om 11:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Gefrustreede en ziekelijk idioten verdienen geen reactie . wat heeft deze reactie te maken met besnijdenis , ziekelijke aambeienboer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Overloos geblaat en afwijken van de topic . De bevrediging die ik geniet kan door geen enkele walgelijk flikker ingevult worden , en mijn lid waar ik geheel tevreden mee ben zal ik zeker niet bloot stellen aan uw ziekelijk gedrag en zeker niet in de stront steken . Bovendien gruwel ik bij het idee dat er ne vetzak van een vent met zijn poten aan mijn lijf zou zitten .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The gentleman doth protest too much, methinks.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Schepen
|
![]() Ik heb geen probleem om in een sauna te gaan alleen met mannen, laat me wel niet bepotelen, masseren met olie en met zeep laten wassen wel.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Het is eerder psychopraat dat een regelrechte mishandeling voor de zintuigen is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Geef mij dan maar een massage van een mooie aziatische meid , die weten best wel hoe de vork in de steel zit . De sauna heb ik thuis , en de meid ook . k'zou begod niet weten wat ik meer moet hebben en zeger geen man aan mijn lijf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Wes een beetje redelijk jonge man , dat zou je heel wat meer levensvreugde bieden en kwaliteit bij brengen dan tot het kliekje vulgaire stokers te behoren .
maar ik kan me natuurlijk niet bemoeien in jouw keuze om met het gelul mee te lullen. trouwens de topic gaat over besnijen , was uw lid perfect genoeg om zich te ontwikkelen of moest er ook een koordje ( toompje) verlengt worden is dit voor jou gewoon een lichaamelijke /medische ingreep of een religieuze besnijdenis zelfs als ze medisch niet noodzakelijk was ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |