![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als gij niet voor mijn gezondheid wil betalen , wil ik niet voor uw pensioen betalen. Faire deal vind ik. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 3 juli 2012 om 04:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had ook al minstens 6 café's kunnen 'verklikken' maar toadat de verzuurde anti-rokers massaal terugkeren zoals ze zelf als hoofdargument hebben aangehaald, zal ik nooit een zaak 'verklikken'... Wij hebben één dorpscafé en dat sluit na 60 jaar haar deuren in augustus...dank u wel healtische extremisten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maw maak de berekening eens volledig. Voor mij geen probleem. Maar kan men ook de frieteters meer pensioen gaan geven omdat ze vroeger sterven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke afwezigheden ? de meeste gezondheidsklachten van rokers komen pas na hun pensioen en bij de vroegere gevallen overlijden ze meestal vrij snel.. Betalen de duizenden skiïers,voetballers,paardrijders,snelheidsduivels ,dronkaards ook voor hun gebroken been-afwezigheid ? Peuken zijn niet zo proper maar toch trap ik er 100 keer liever in dan in achtergelaten drol of kauwgum Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 3 juli 2012 om 06:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De anti's gaan toch beter hun best moeten doen.
Nu zien we enkel tegenwerk van een paar cafébazen die hun boete niet betalen. Wellicht omdat ze het failliet zien aankomen, wegens andere feiten (ja, wegens andere feiten, duur personeel, personeel wil niet werken op uren dat anderen zich amuseren, veranderend vrijetijdspatroon, hoge belastingen ....) en dan is die boete toch niet meer inbaar. Ik denk niet dat er één politieke partij is die iets over het roken zegt in hun kiesprogramma's. En naar ik mijn lokale politiekers ken, zie ik de meeste rokers achtereenvolgens in 1) het Belang, 2) de sossen, en 3) de tsjeven (maar niet de vrouwelijke tsjeven). Het minste rokers zie ik bij de nva. Allez, hoe zien jullie de plaatselijke politiekers? En wie weet welke hoge piefen in de politiek wel of niet roken ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Gezien het niveau van de rokers hier is rokers pesten een schitterend idee.
Zo kan men de wet invoeren waarbij voor iedereen die wil roken op straat verplicht op 3 meter voor hem een persoon loopt met een rode vlag om aan te kondigen dat de roker achter hem een sigaret heeft opgestoken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1 klein vraagje :
Ik heb de indruk dat er nu meer vrouwen dan mannen zijn die roken. Ben ik mis ? Indien niet, hoe zou dat komen ?
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben ik niet duidelijk genoeg?
Er is momenteel geen enkele politieke partij die aankondigt om te pogen de wetten ivm beperkingen op het roken terug te schroeven. Als je dus wilt ijveren om die wetten terug geschroefd te krijgen via een stemming in het parlement, dan is er nog wat werk voor de boeg: parlementairen en partijen overtuigen ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Ondanks deze medicaties nog steeds last van lichte ontstekingen in mijn ... Ik ben het hier zelf niet mee eens. ... Maar ik was dus benieuwd, zijn er mensen die ook veel ... Niet zo lang geleden heb ik hier een draadje over gestart. .... Net als bij stoppen-met-roken geeft het lichaam het verkeerd aan: het ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In de 'bruine' volkscafé's zijn er geen andere redenen...als uw clienteel voor de helft bestaan uit rokers moeten erg een andere redenen zijn.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 3 juli 2012 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen, ik begrijp de psychologie van de verklikker niet. Die komen hier vertellen dat ze mensen erbij lappen alsof het iets is om trots op te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar criminelen erbij lappen, dat zou iedereen moeten waarderen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|