![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kreeg vandaag van een megabrooker een gratis klant. Pas op zeiden zij , er scheelt iets aan. Ik belde die man om zijn probleem op te lossen. Begon die daar te schelden. Ik heb hem maar direct verteld dat de tijd voorbij is dat ik mij aan de telefoon laat beledigen en dat hij bijgevolg vierkant mijn kloten kon kussen. Tot zover de gratis klant. Ik ga er nu wel voor zorgen dat zijn probleem nooit opgelost zal raken , dat is het Italiaanse in mij. ![]() Ik moet ergens , in een ver verleden Italiaans bloed in mij hebben, ik ga dat eens uitzoeken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Meneer is ambtenaar en N-VA'er?
Oei, dan ben je precies ook niet goed op de hoogte van de Grondstroom... Die stelt namelijk ambtenaren nu al op dezelfde hoogte als vreemdelingen en Walen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 10 juli 2012 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bezig bazeke Laatst gewijzigd door born2bewild : 10 juli 2012 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het niet weten, nog nooit tegengekomen. Kan je die vraag zelf niet beantwoorden?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is wel niet veel maar moet dat persé veel opbrengen ? 9 Biljoen B.Fr. : het is een bedrag dat vélen ons benijden. Zeker weten. ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 10 juli 2012 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkele richting negeerlijst.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ambtenaren betalen geen belastingen of zo?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben diep geshockeerd door dit nieuws...
![]() De verzekeringssector....de banksector..... Het is als een peiler,het is hout dat onder water staat te rotten.Als het doorrot ligt plots het bovenste,gezonde,deel,ook in het water,klaar om ook te rotten.....De vogels waren jarenlang aan het schijten op het zichtbare deel,maar dat bleek niet het probleem. Laatst gewijzigd door kelt : 10 juli 2012 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb jaren met een strikje rondgelopen (in de jeugdfaze, vond het gemakkelijker dan een das knopen) geef mij nu maar een lekkere viriele lange dikke das. Enfin een questie van mij te distantieren van die pipo uit wallonie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We weten intussen wel dat solidariteit een vies woord is voor jouw clubje.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Minister-President