![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar voor eerst ik richt hier niet op U persoonlijk , want ik ken U niet dus kan ik over U ook geen mening hebben . Een Maar de decadentie van allochtone mannen is minstens even zeer , proberen tot de laatste snik en intimideren als ze niet vlug genoeg hun zin krijgen , ik vind vandaar geen verschil tussen allochtonen en aytochtonen . Twee Mijn vrouw is ook een allochtoon , zei het dan van Aziatische origine, en bij haar op het werk ( 56 mannen ) is nog nooit een Belg geweest die het ooit gereskeerd heeft om schunnige opmerkingen te maken of uitnodigende hints te geven . De enige kinkel van arabische geloofsovertuiging heeft wel twee pogingen ondernomen om haar te onderdrukken ( niet handtastelijk ,) maar opzetten van intimidatie in de hoop haar te krijgen waar hij wou , maar ze is heel beleefd gebleven en er voor gezorgd dat hij met zijn vieze kloten buiten lag omdat ze dat niet op prijs stelde , en zonder al te veel gerucht te maken . Ik ben er dus van overtuigd dat vele mannen exotische vrouwen aantrekkelijk vinden , maar stellen dat je er de vloer kan mee vegen zeker niet , en het is wel een beetje de aard en de kunde van de vrouw om de heren ( ook de gluiperts , die er zeker zijn ) een beetje gediciplineer te houden . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ook in de aarschotstraat in Brussel of in het Schipperskwartier in Antwerpen zijn er 1 tientallen gegadigden . Maar ik denk niet als we over vrouwen spreken dat we dan een veralgemening moeten maken met het kleine aantal dat zich prostitueerd . Ok in vlaanderen lopen er genoeg blanke grieten rond die het hete verlangen koesteren om een reuze zwarte negelul uit te proberen , of om in hun blind verlangen hun te laten gebruiken door een arab tot ze gedumpt worden als een sloerie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 15 juli 2012 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In onze samenleving is het niet verboden om met vrouwen om te gaan, en zelfs mee naar bed te gaan, indien beide volwassen en akkoord zijn. Druk uitoefenen vanuit een machtspositie is dan weer wél verboden, en vooral minderwaardig. Maar iemand die je uitnodigd voor een etentje , een bioscoop, en nog wat meer indien " het pakt ", die moet je ook niet vergelijken met een verkrachter hé !
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Inplaats van hier de zagemie uit te hangen. Met jullie hebben we toch niets als last hé : de mannen zijn opdringerig, tot verkrachtens toe. En de vrouwen zijn paranoïa, overdreven preuts, en zagen. Allee, niet allemaal . We gaan niet veralgemenen. ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil niet veralgemenen, maar volgens mij zij de beste eerlijke, evenwichtige vriendschappen niet-sexueel. Als er sex in de relatie zit begint den ambras pas echt. Of de man of vrouw daar 'aanleiding' toe is maakt niet uit. Laatst gewijzigd door kwantum : 20 juli 2012 om 08:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
a) subassertief alles opkroppen b) passief-agressief zich als een kreng opstellen Wij krijgen allemaal wel op het werk -zonder dit uit te lokken- te maken met lastige situaties en/of mensen. Grotendeels heb je het echter zelf wel de keuze om je je daarin als slachtoffer op te stellen of om die situatie meer naar jou hand te zetten. Er is daarin een wezenlijk onderscheid tussen professionele relaties en vriendschappen.
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 20 juli 2012 om 09:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- een vrouw die getrouwd was en zich voor single uitgaf; - verscheidene mohammedaanse vrouwen met duidelijke intenties die wel wat verder gingen dan een wandelingetje op zondag... Moet ik nu klagen?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Staatssecretaris
|
![]() Openingspost is van A tot Z gelogen.
Een vrouw die lastig wordt gevallen naar eigen zeggen en dat dan post op een 'mannenforum' is doorgaans een hoer op zoek naar clienteel. Spuwen op de autochonen is een andere verklaring. Ik hou het bij een vals profiel dat beide combineert. Kan uiteraard simpleweg om een lelijke troela gaan dir gefrustreerd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, je moet niet focussen op mannelijk gedrag, maar doodsimpel over hoe je als vrouw daarmee omgaat, ook moslims vallen vrouwen lastig waneer ze daar alleen mee zijn want dat is de schuld van die vrouw, zij hoort dat te vermijden, dat hij "probeert" ligt aan haar! En waneer dat lukt; ook! Van hypocretie gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begrijp "hypocretie" trouwens niet. Laatst gewijzigd door Восход-1 : 21 juli 2012 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() ,
Laatst gewijzigd door Восход-1 : 21 juli 2012 om 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus,beste is van uw natte dromen niet voor realiteit te nemen.Voor men part mag u en andere "gelovigen" het gedragspatroon elke dag uitvoeren in de zandbak van origine.De kranten staan elke dag vol van dit gedrag.Jullie zijn vies van de kafirs,uw goed recht,maar blijkbaar niet vies om van dezelfde kafirs dagelijks te profiteren op alle mogelijke wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is voor jou " kak"? Kun je daar even argumenten voor geven of kom je niet verder dan " kak"? Laat ik je even helpen; wat is " kak" gaat dit over mannen die proberen of is " kak" hoe vrouwen daarmee omgaan? Kom; vertel eens.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |