Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2012, 10:44   #61
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Voor mij:

-juristes
-creationistes
-hardnekkige Apple-gebruiksters
Hoe idioot moet ge zijn om een vraag te stellen en uzelf zodanig interessant te vinden om er zelf eerst op te antwoorden en dan nog met een antwoord dat totaal nergens op slaat .

In alle drie de groepen, die u hier weer geeft , heb je intelegente , beleefde , welbespraakte , goede en slechte karakters ,trouwe en ontrouwe , zwijgzame , lieve en koele kikkers , met en zonder humor , dikke en dunne , jonge en oude ,blonde en brunettes , en alle kleuren enz enz .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 10:44   #62
eno2
Banneling

Standaard

Met Fabiola
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 10:46   #63
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Ik zou nooit seks willen hebben met iemand anders dan mijn eigen, vertrouwde man.
Wij zijn al zo lang samen, kennen elkaar door en door. Ben niet vies van een grapje, wat onschuldig virtueel geflirt..... Is wel eens leuk. Maar geef mij maar mijn lieve, eigen, privé-sjoeke. De vader van mijn kinderen.
Ik zal wellicht de enige zijn die er zo over denkt, maar dat kan me niet schelen.
Ik vind dat alvast zeer zeer waardevol en zolang je U er geluking bij voelt , zeker niet van afwijken , bovendien , je weet wat je weggooit , je weet nooit wat je terug krijgt .
Oud 15 juli 2012, 10:53   #64
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Als U me het 25 jaar geleden had gevraagd "mannen".

Als U me het 20 jaar geleden had gevraagd. "maagden"

En nu. Ik heb mijn partner voor nu gevonden.
Zelfs de meest hitsige deerne , alhoewel ik een keiharde royale purperen zal hebben, kan me niet overtuigen vreemd te gaan.
Wow, ik heb de indruk dat dit anders klinkt dan wat je bedoelde.

Het lijkt alsof je 20 jaar geleden hebt ontdekt dat mannen met ervaring niet te versmaden zijn?

En verder zie ik in je huidige standpunt, dat je wel veel zin hebt, maar dat je niet mag van je vrouw en dat je trots bent dat je goed kan luisteren?

Laatst gewijzigd door Travis66 : 15 juli 2012 om 10:53.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 10:57   #65
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Met Fabiola
Ho en waarom ?

Mocht die mij het vragen direct , ik spring in mijn auto en reed er onmiddelijk naartoe . Ik neukten hare laatste adem uit haar lijf en mijn belastingsbrief zakt met 5 % en bovendien werd ik hoogstwaarschijnlijk
............... DE HELD VAN VLAANDEREN ............... JOEEHAAAAAAAAAAAA
Oud 15 juli 2012, 11:02   #66
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Met Fabiola
HMMMMMMMMMMM Ik zou haar zelfs huwen !!!!!!!!!!!!!!!!

EN Filip en Laurent moet Nonkel tegen mij zeggen . JOEEEEHAAAAAAAAA

Hmmmmm , en al die kindjes , en de hele Familie gezellig zeg .

en in een mooi kasteel wonen , en lekker kunnen kuieren over mooie auto's , met Laurent zijne Ferri of zijne Impreza ne keer kunnen scheuren
en met mijn schoonbroer Albert op de Motto . hahahahhaaa wat een leven . En allemaal voor ene keer te neuken . HMMM direct
Oud 15 juli 2012, 11:04   #67
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Met Fabiola
HMMMMMMMMMMMMM en met mijn schoonzus Paola , op muziek van Adamo , onder een plafond van groene meikeverschildjes . hoe romantisch !
Oud 15 juli 2012, 11:13   #68
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Ho en waarom ?
Vanwege de slaptitude die ze veroorzaakt in essentiële voortplantingsdelen
Oud 15 juli 2012, 11:13   #69
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Ga verder...
Je hebt dus de grote groep mensen die dit kiest voor het geld en voor een uniefdiploma te hebben. Het is (naast communicatiewetenschappen, maar daar hebben ze tenminste statistiek) de makkelijkste richting in de universiteiten.
Maar dan worden ze advocaat of notaris, denken ze, en voelen ze zich belangrijk en hebben ze een aktetasje als ze aan hun master beginnen.
Dit zijn bijvoorbeeld de typische "rechtenwijven" met hun sjakoskes en strakke kledij, die geen echte interesses hebben buiten geld en uitgaan.

Dan heb je mensen die rechten uit interesse doen. En dat schoentje wringt ook. Ik bedoel: wie de fuck doet er nu rechten uit interesse? Er zijn talloze boeiende richtingen op unieven en hogescholen. Als rechten echt hetgeen is wat je oprecht het meest interesseert, denk ik niet dat ik iets gemeenschappelijk kan hebben met die persoon. Na een paar jaar begint het legalisme toch door te sijpelen in hun dagelijkse woordenschat.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 11:17   #70
eno2
Banneling

Standaard

Ik heb een paar keer geweigerd de ongelijke liefde te beoefenen
Oud 15 juli 2012, 11:33   #71
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Wow, ik heb de indruk dat dit anders klinkt dan wat je bedoelde.Het lijkt alsof je 20 jaar geleden hebt ontdekt dat mannen met ervaring niet te versmaden zijn?
Ik bedoelde het zoals ik schreef. Mannen staan nog steeds niet op mijn sexuele repertoire.

Maagdjes zijn saai en durven niks.

Citaat:
En verder zie ik in je huidige standpunt, dat je wel veel zin hebt, maar dat je niet mag van je vrouw en dat je trots bent dat je goed kan luisteren?
Eigenlijk kan je het zo bekijken. Maar ik heb de belofte gemaakt, en ik ben niet van plan die te verbreken. Heeft weinig te maken met luisteren.

Eneuh, ik heb geen zelfmoordneigingen.
Oud 15 juli 2012, 11:38   #72
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt dus de grote groep mensen die dit kiest voor het geld en voor een uniefdiploma te hebben. Het is (naast communicatiewetenschappen, maar daar hebben ze tenminste statistiek) de makkelijkste richting in de universiteiten.
Maar dan worden ze advocaat of notaris, denken ze, en voelen ze zich belangrijk en hebben ze een aktetasje als ze aan hun master beginnen.
Dit zijn bijvoorbeeld de typische "rechtenwijven" met hun sjakoskes en strakke kledij, die geen echte interesses hebben buiten geld en uitgaan.

Dan heb je mensen die rechten uit interesse doen. En dat schoentje wringt ook. Ik bedoel: wie de fuck doet er nu rechten uit interesse? Er zijn talloze boeiende richtingen op unieven en hogescholen. Als rechten echt hetgeen is wat je oprecht het meest interesseert, denk ik niet dat ik iets gemeenschappelijk kan hebben met die persoon. Na een paar jaar begint het legalisme toch door te sijpelen in hun dagelijkse woordenschat.
Er zitten heel veel advocaten in mijn familie

-H. Marcuse
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 11:39   #73
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zitten heel veel advocaten in mijn familie
Is het vandaar dat je van die legalistische tics hebt?
Oud 15 juli 2012, 11:39   #74
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2012, 11:40   #75
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Legalistische tics?

-H. Marcuse
Oud 15 juli 2012, 11:43   #76
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Vanwege de slaptitude die ze veroorzaakt in essentiële voortplantingsdelen
hahhaaahhaaa , ja dat is juist , voor haar zou het inderdaad niet zo evident zijn om mijne gust in houding te laten staan . maar met de gedachte aan mijn toekomstige familie , ALLEEEEEEEEEEEE eno , dat moet toch lukken
Oud 15 juli 2012, 11:46   #77
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
hahhaaahhaaa , ja dat is juist , voor haar zou het inderdaad niet zo evident zijn om mijne gust in houding te laten staan . maar met de gedachte aan mijn toekomstige familie , ALLEEEEEEEEEEEE eno , dat moet toch lukken
Eerst eens proberen bij Penelope Cruz

Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juli 2012 om 11:46.
Oud 15 juli 2012, 11:47   #78
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoe belachelijk kun je zijn man toch !!!!

En hoe achterlijk moet je zijn als vrouw om de koran te bestuderen , iets wat jezelf onderdrukt en je vrijheid om te denken en te leven indijkt onder een zwarte vod en je slaafs te ondergraven aan een idiote man die mag gaa en staan waar hij wil .
Oud 15 juli 2012, 11:48   #79
Munglik
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe belachelijk kun je zijn man toch !!!!

En hoe achterlijk moet je zijn als vrouw om de koran te bestuderen , iets wat jezelf onderdrukt en je vrijheid om te denken en te leven indijkt onder een zwarte vod en je slaafs te ondergraven aan een idiote man die mag gaa en staan waar hij wil .
Hoe is dit relevant?

-H. Marcuse
Oud 15 juli 2012, 11:49   #80
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Legalistische tics?
Welja, zoals toen in die draad over zelfverdediging.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be