![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In alle drie de groepen, die u hier weer geeft , heb je intelegente , beleefde , welbespraakte , goede en slechte karakters ,trouwe en ontrouwe , zwijgzame , lieve en koele kikkers , met en zonder humor , dikke en dunne , jonge en oude ,blonde en brunettes , en alle kleuren enz enz . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Met Fabiola
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het lijkt alsof je 20 jaar geleden hebt ontdekt dat mannen met ervaring niet te versmaden zijn? En verder zie ik in je huidige standpunt, dat je wel veel zin hebt, maar dat je niet mag van je vrouw en dat je trots bent dat je goed kan luisteren?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 15 juli 2012 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Ho en waarom ?
Mocht die mij het vragen direct , ik spring in mijn auto en reed er onmiddelijk naartoe . Ik neukten hare laatste adem uit haar lijf en mijn belastingsbrief zakt met 5 % en bovendien werd ik hoogstwaarschijnlijk ............... DE HELD VAN VLAANDEREN ............... JOEEHAAAAAAAAAAAA |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() HMMMMMMMMMMM Ik zou haar zelfs huwen !!!!!!!!!!!!!!!!
EN Filip en Laurent moet Nonkel tegen mij zeggen . JOEEEEHAAAAAAAAA Hmmmmm , en al die kindjes , en de hele Familie gezellig zeg . en in een mooi kasteel wonen , en lekker kunnen kuieren over mooie auto's , met Laurent zijne Ferri of zijne Impreza ne keer kunnen scheuren en met mijn schoonbroer Albert op de Motto . hahahahhaaa wat een leven . En allemaal voor ene keer te neuken . HMMM direct |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Je hebt dus de grote groep mensen die dit kiest voor het geld en voor een uniefdiploma te hebben. Het is (naast communicatiewetenschappen, maar daar hebben ze tenminste statistiek) de makkelijkste richting in de universiteiten.
Maar dan worden ze advocaat of notaris, denken ze, en voelen ze zich belangrijk en hebben ze een aktetasje als ze aan hun master beginnen. Dit zijn bijvoorbeeld de typische "rechtenwijven" met hun sjakoskes en strakke kledij, die geen echte interesses hebben buiten geld en uitgaan. Dan heb je mensen die rechten uit interesse doen. En dat schoentje wringt ook. Ik bedoel: wie de fuck doet er nu rechten uit interesse? Er zijn talloze boeiende richtingen op unieven en hogescholen. Als rechten echt hetgeen is wat je oprecht het meest interesseert, denk ik niet dat ik iets gemeenschappelijk kan hebben met die persoon. Na een paar jaar begint het legalisme toch door te sijpelen in hun dagelijkse woordenschat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik heb een paar keer geweigerd de ongelijke liefde te beoefenen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maagdjes zijn saai en durven niks. Citaat:
Eneuh, ik heb geen zelfmoordneigingen.
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Legalistische tics?
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() hahhaaahhaaa , ja dat is juist , voor haar zou het inderdaad niet zo evident zijn om mijne gust in houding te laten staan . maar met de gedachte aan mijn toekomstige familie , ALLEEEEEEEEEEEE eno , dat moet toch lukken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Eerst eens proberen bij Penelope Cruz
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juli 2012 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hoe achterlijk moet je zijn als vrouw om de koran te bestuderen , iets wat jezelf onderdrukt en je vrijheid om te denken en te leven indijkt onder een zwarte vod en je slaafs te ondergraven aan een idiote man die mag gaa en staan waar hij wil . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling