![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als man vraag ik me soms wel eens af, hoeveel van mijn soortgenoten er het even goed van zouden hebben afgebracht in de geschiedenis, zonder een vrouw aan hun zijde.
In de dagelijks bekogeling van mediatieke berichten, bedenk ik ook wel eens of er ooit daadwerkelijk ergens een oorlog of misdaad zou plaatsvinden, mochten vrouwen aan het roer staan. Ik ken nl geen enkele moeder die haar zonen zo bereidwillig naar het slagveld stuurt als vaders dat kunnen... Door hun ingeboren intelligentie en hartsvolle mededogen houden vrouwen heel de geschiedenis door het licht aan in deze wereld en dragen bij wat er écht toe doet, in de door mannelijke hufters geschapen duisternis. Btw, ook aan de politieke analyses van Gwylan kunnen de meeste Homers hier een scherp puntje zuigen, evenals haar heldere taalgebruik dat voorzien is van een welhaast poëtische inslag, gelardeerd met een zachte humoristische noot en aldus getuigend van een stralende intelligentie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef hem dus zijn geld maar terug. Het is al erg genoeg. Die rotzak van een Flynn Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |||
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke theorie is dat vanaf een bepaald niveau van macht, het verschil tussen mannen en vrouwen verdwijnt en beiden onmenselijk kunnen optreden. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot slot, voor wat mij betreft : ikzelf geloof niet zo in de al te ruime extrapolatie van het resultaat van een al bij al beperkt wetenschappelijk onderzoek, en al zeker als het gaat om weinig precies te meten zaken als intelligentie en dergelijke. Wat evenwel niets afdoet aan mijn volkomen terechte stelling inzake het neuspeuteren : mannen peuteren internationaal gezien in véél grotere mate in de neus dan vrouwen. Wie het daar niet mee eens is krijgt lik op stuk (morgen of zo, als ik er de tijd voor vind). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vrouwen intelligenter ? Ik geloof dat.En snap hoe meer hoe beter hoe het komt dat dit land naar de vaantjes is.Freya VDB die de wortel van 25 niet weet.
Moet daar triest gesteld zijn met de mannelijke regeerders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Straks gaan ze nog zeggen dat ze veel intelligenter zijn, maar zich moedwillig dom gedragen. Ja, zo kunnen ze nog een tijdje doorgaan. Wat wel een feit is, is dat mannen zich gewoon dom en idioot gedragen t.o.v. vrouwen. Vrouwen profiteren daarvan en ja dan wil in dat in sommigen hun ogen zeggen dat ze slimmer zijn omdat ze beter kunnen manipuleren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
p.s. ik mag hier vrij posten want de wetenschap heeft ons toch al als domme kloten gebrandmerkt. U daarentegen heeft die vrijheid niet wilt U uw reputatie hoog houden. ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het flauw dat mannen en vrouwen steeds apart hoeven "beoordeeld" te worden. Wij zijn toch allemaal mensen? Da's allemaal flauwe zever als zou de man dit en de vrouw dat.....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Het vorige was natuurlijk een beetje de draak steken.
Anderzijds vraag ik me dit af: als jullie nu blijkbaar toch zo slim zijn, hoe komt het dan dat jullie je zo laten doen door al die moslimmannen. Zoals onnozele hoofddoeken draken, bourka's, je laten afkloppen binnen het huisgezin door de moslimman, enz.. want dit is nog maar het tipje van de ijsberg van al de vernederingen die jullie in de islamcultuur moeten dulden. Welke man zou zich dat allemaal laten welgevallen ? Conclusie ? Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 15 juli 2012 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||||
|
![]() Citaat:
Goede mannelijke heersers waren (en zijn) dan ook een uitzondering in de geschiedenis. Citaat:
Trouwens, geef machtige mannen een portie van het vrouwelijke hormoon ‘oxytocine’ en de wereld zal er vredevoller van worden: http://www.faqt.nl/recent/neusspray-...heel-gevoelig/ Citaat:
Soit, in de perioden dat mijn vrouw beviel van onze dochters, heeft ze mij een staaltje multi-tasken in ’t kwadraat laten zien, die ik daarvoor en daarna in zelfs mijn wildste projecten nooit voor elkaar kreeg wegens organisatorische beperkingen en ik moest dan nog weinig rekening houden met het eigen eet- en slaappatroon van onze pasgeborenen, dat sowieso een ratjetoe betekent op je eigen agenda. Chapeau, intelligente madam, mijn vrouw. Citaat:
Mannen baren dan ook niet… |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is een typisch mannen rapport. Is het vrouwtjes gevleid? Ja, Goed zo. En nu naar de keuken, is het eten nog niet klaar. Potverdrie... ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Verwijder de "gemiddelde" vrouw uit de geschiedenis en de geschiedenis bestaat niet meer. Idemdito voor het "gemiddelde" gezin. Mannen vergeten dat nogal eens. Citaat:
Meestal voor zichzelf, dat wel. Citaat:
Nu echter… Citaat:
Echter, om u de niet onprettige gewaarwording van een stevig bolletje te matsen (zonder vieze vingers te krijgen) alvast niet te onthouden, wil ik er graag op wijzen dat hetzelfde fysieke effect kan worden nagebootst, door enkele afgekoelde rijstkorrels tussen duim en wijsvinger tot een bolletje van gewenst formaat te rollen. De textuur en de viscositeit van dit alternatief, kan op het gevoel af in geen enkel geval worden onderscheiden van het échte neuswerk. Een netter alternatief is moeilijk te vinden, graag gedaan. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 juli 2012 om 23:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een vrouw is altijd op mannen aan het argumenteren dat mannen meer open moeten zijn . maar zelfs zijn ze zo gesloten als wat , en zijn ze nouwelijks te doorgronden . dat noemen vrouwen dan weer dat mannen hen niet begrijpen omdat ze de vrouwen hun intuities en gedachten niet kunnen lezen . dat is dus pure onzin . Als je voldoende " persoon " bent ( ik wou "man" bewust niet gebruiken ) dan noem je de dingen gewoon zoals ze zijn , recht uit . En dat doen vrouwen niet . rond de pot draaien en versieren . Is dat intelegenter ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog even een klein eerbetoon aan alle intelligente vrouwen.
Hoeveel eieren gaan er in een dozijn? Deze vrouwen proberen mannen te begrijpen: ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 juli 2012 om 23:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=7C4xb...eature=related En wat gedacht van dit .. 1:38 "de Verenigde Staten is toch de hoofdstad van iets ?" http://www.youtube.com/watch?v=CIBUa...endscreen&NR=1 3:50 Iedereen die in het bos wandelt zijn indianen http://www.youtube.com/watch?v=4sway...eature=related Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 16 juli 2012 om 00:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
De vrouwen die toch de macht konden grijpen, gingen evengoed over lijken als de mannen. |
|
![]() |
![]() |