![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben bvb zeker geen voorstander van abortus - ik ben er nl tegen - maar mijn mening opleggen aan anderen, bij middel van de wet? Daar droom ik niet van. Helaas denken de meeste religioten anders, en een heleboel anderen ook... ik moet volgens u zulken mensen hun gevoelens besparen door niet enkel mijn gedrag aan te passen maar ook door aan zelf-censuur te doen - de waarheid kwetst dus die moet verzwegen worden... kots. Citaat:
EDIT: Dat wilt niet zeggen dat ge elke keer dat ge bvb uw racistische onkel ziet (voor alle duidelijkheid heb ik geen racistische onkel) dat ge daarover moet beginnen, maar soms tco wel. En op een politiek forum moet dat altijd kunnen.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 juli 2012 om 02:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Thus we encounter the two most glaring traits of obsessive anti-Americanism: selectivity with respect to evidence and indictments replete with contradiction. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() I love America, I lived there - but you like to pretend that nothing bad happens there, you believe the fallacy (although phallacy would perhaps be a better word - shout loudly and carry a big dick as the modern perversion of Republicans would have it) that it is the best nation on the face of the planet - manifest destiny and all that nonsense. So no one takes you seriously.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 juli 2012 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Nonsense, lots of bad things happen in the US. Just look at our glorious president Barry.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Wat is dat hier een onnozele draad zeg!
Om uw bloot gat te laten zien he ! Potferkoffie zeg ! |
![]() |
![]() |