Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2004, 01:21   #61
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michroscoop
Ik ben blij dat het eindelijk gebeurd is, dat geeft aan wat voor een onzinnige, agressieve en platvloerse evenementen zulke monsterfestivals zijn.
Zo'n Werchter-onzin is een soort langgerekte terroristische aanslag op dat deel van Vlaams-Brabant.
Zo, eentje is blij dat het eindelijk gebeurd is. Je vindt het wellicht nog jammer ook dat de man in kwestie niet dood is? Mocht het je kind geweest zijn, ging je dan ook nog zo blij geweest zijn?

Mag een mens zich eigenlijk nog eens amuseren van u? Of moeten we gewoon allemaal thuis zitten?
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 02:55   #62
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Zaterdagnacht werd op de kamping van Rock Werchter een Nederlander de keel overgesneden nadat hij wat had geklaagd over het lawaai van zijn buren. Een tiental verdachten -waaronder een aantal beroepsmilitairen- werden opgepakt voor ondervraging. Blokse onverdraagzaamheid van het "eigen volk" !
Als het vreemdelingen zijn komt het hier ook uitgebreid aan bod... 8)
al quada ging toch aanslagen plegen in europa... goed begonnen !

dit is even normaal als uw idiote verwijzing en zoveelste onzinnige poging het Vlaams Blok in discrediet te brengen

D�*t is 't:Al Qaeida heeft het Belgisch leger geïnfiltreerd!!
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 07:24   #63
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suetonius
Moet alles hier nu eindigen in een Blok - antiblok discussie?
't was wel al van in't begin een Blok - antiblok discussie. Zoals élke topic die BVL opstart. Zwaar gefrustreerd, dat manneke.

Oh, en lmao @ bondgirl en filo, die weer niet door hadden dat Ancapa dat van Al Quaeda alleen zei om aan te tonen hoe belachelijk de stelling van BVL was. Hij zei het er nochtans expliciet bij. Tsja, lezen kunnen ze niet zo goed, die blokbasherkes.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 07:50   #64
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab

Al een geluk dat er 'nieuwelingen' zijn die jou wel door en door kennen é

on topic: het wordt een rare wereld hoor; hopelijk lopen alle burenruzies niet op deze manier af !
Ja inderdaad, nieuwelingen hé ! Wat ben ik een beroemdheid. Liegen een handelsmerk van Blokkers !
een beroemdheid... misschien in Brugghe...

"wereldberoemd is Brugge de scone", maar daarom gij nog niet, tenzij als dorpsfiguur
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 07:54   #65
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Met het Blok aan de macht, het volk van de straat. Voor iedereen de avondklok en samenscholingen van meer dan drie man verboden. Vrouwen hoe meer hoe liever, en liefst in knusse hotelletjes...
Het Vlaams Blok als volksmacht...

De avondklok is niet voor iedereen, enkel voor onruststokers en overlastbezorgers... jij mag toch niet meer buiten

Je bedoelt hier "matroesjkas" mee of wat ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 08:35   #66
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja inderdaad, nieuwelingen hé ! Wat ben ik een beroemdheid. Liegen een handelsmerk van Blokkers !

"wereldberoemd is Brugge de scone", maar daarom gij nog niet, tenzij als dorpsfiguur
Satire is niet voor Blokkers, die begrijpen alleen het bruut geweld...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 09:34   #67
BONDGIRL_2170
Burger

BONDGIRL_2170's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BONDGIRL_2170 Stuur een bericht via Yahoo naar BONDGIRL_2170
Standaard

... eum ... Nederlander de keel overgesneden op Rock Werchter ! => van dit topic zijn we precies aan t af dwalen hé ?

mvg
LK

http://chrisvantongelen.forumsplace.com
BONDGIRL_2170 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 10:09   #68
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Daarmee weten we nog altijd niet wat deze topic met het Blok te maken heeft.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 10:11   #69
BONDGIRL_2170
Burger

BONDGIRL_2170's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar BONDGIRL_2170 Stuur een bericht via Yahoo naar BONDGIRL_2170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
ik heb geen idee

http://chrisvantongelen.forumsplace.com
BONDGIRL_2170 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 10:11   #70
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Hmm... dus eigenlijk zoekt ge het verband tussen die militairen (het waren toch militairen eh, of waren dat blaasjes die ze verkondigden op het net?) en het Blok?

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 10:22   #71
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Citaat:

Hmm... dus eigenlijk zoekt ge het verband tussen die militairen (het waren toch militairen eh, of waren dat blaasjes die ze verkondigden op het net?) en het Blok?
Ik zoek dat verband niet. Maar BVL blijkbaar wel. Ik wil graag weten waar hij dat verband ziet.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 10:24   #72
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik zoek dat verband niet. Maar BVL blijkbaar wel. Ik wil graag weten waar hij dat verband ziet.
Ow, excuses ik mocht die "ge" niet gebruikt hebben Ik bedoelde dus: "eigenlijk zoekt men hier..."

Die onverdraagzaamheid zie ik anders wel goed gelinkt naar het Blok (zie maar die topic over het Gents Feesten Lied van hyoens )

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 12:10   #73
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Heb je dat dan nog niet door ? Ooit gehoord van wind zaaien en storm oogsten ? En van het zaaien van haat en onverdraagzaamheid heb je natuurlijk ook nooit gehoord...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 12:16   #74
boeha
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik onderneem een poging:

1. Veel beroepsmilitairen zijn Vlaams Blok stemmers
2. Het is waarschijnlijk een beroepsmilitair die die man de keel overgesneden heeft.
3. Hij wil hieruit concluderen dat de Vlaams Blok stemmers agressieve mensen zijn, of de omgekeerde relatie; dat VLaams Blok aanzet geeft tot geweld.

Volgens mij heeft dit hier geen sikkepit te maken met de politiek; het is een jammerlijk alleenstaand geval, zonder enige politieke relevantie.
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 12:25   #75
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Ne gok van mijnentwege : een bende zatlappen, stoned van de shit of iets anders, ene die van zijn oren maakt over het lawaai, een paar die onder invloed van drank en drugs doorslaan en hem een lesje willen leren en hem daarbij een beetje te erg toetakelen....

Wat het Blok daarbij komt doen weet ik ook niet maar als BVL dat graag wil geloven waarom niet. Als hij dan gelukkig is, laat hem dan toch.

Wat ik het vreemdste vind aan heel deze zaak is dat iemand die naar een muziekfestival gaat waar de muziek loeihard staat van zijn oren maakt omdat zijn buren te veel lawaai maken... Dat vind ik vreemd.

Zou dien Hollander ook zijn gaan reclameren als Metallica de decibels losliet... ? Reclameren omdat er teveel lawaai is.... blijf er dan weg he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 12:27   #76
Starlight
Burgemeester

Starlight's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb je dat dan nog niet door ? Ooit gehoord van wind zaaien en storm oogsten ? En van het zaaien van haat en onverdraagzaamheid heb je natuurlijk ook nooit gehoord...
Citaat:
Zaterdagnacht werd op de kamping van Rock Werchter een Nederlander de keel overgesneden nadat hij wat had geklaagd over het lawaai van zijn buren. Een tiental verdachten -waaronder een aantal beroepsmilitairen- werden opgepakt voor ondervraging. Blokse onverdraagzaamheid van het "eigen volk" !
Als het vreemdelingen zijn komt het hier ook uitgebreid aan bod...

Ik denk er het volgende over: Het de eerste zin is wel een beetje misplaatst. Men weet niet welke politieke overtuiging de daders hebben.
De tweede zin vind ik wel een punt. Alles wat vreemdelingen uitspoken, wordt hier meestal dik uitgesmeerd met onozel veralgemenend commentaar.
Ik vertoef hier ondertussen al een tijdje op dit forum en als ik niet genoeg gezond verstand zou hebben, zou ik beginnen denken dat alle criminele feiten in België door vreemdelingen worden gepleegd.
Dus ok, de eerste zin moest er niet staan (van de vetgedrukte, hè). Uiteindelijk moest je je niet verlagen tot die veralgemeningen. D' er zijn er al genoeg die dat dat doen...
Die tweede zin mag er zeker en vast staan om die mensen die alles zo breed uitsmeren, een koekje van eigen deeg te geven. Spijtiggenoeg denk ik niet dat het iets uithaald omdat die mensen op zich al 'selectief' lezen.
Starlight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 12:31   #77
Tegendradigaard

Standaard

Iemand die koekjes van eigen deeg bakt is eigenlijk niets beter dan de oorspronkelijke koekjesbakker.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 5 juli 2004, 12:33   #78
AVV
Gouverneur

AVV's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik al eerder schreef: ja kan best niet reageren op zo'n posts die
BVL meent op het forum te moeten zetten.
Waarom geeft de Webmaster BVL geen vrije ruimte, enkel en alléén voor hem, om dagelijks zijn portie " blok" op het forum te zetten.
Laat hem daar naar hartelust het Blok afbreken en van alles de schuld geven.
Hij geniet daar van, hij slaapt daar goed van, en het is bovendien goed voor zijn dagelijks welbehagen.
Lijkt mij voor iedereen de beste oplossing.

Allé, t'is maar een voorstel van ne "nieuweling" hé.
Wat vind ge d'r zelf van BVL? Toch een goed idee?
Oud 5 juli 2004, 12:41   #79
Starlight
Burgemeester

Starlight's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Iemand die koekjes van eigen deeg bakt is eigenlijk niets beter dan de oorspronkelijke koekjesbakker.
Zegt gij. Moest dienen oorspronkelijke koekjesbakker, zoals je het zo mooi verwoord, niet beginnen en blijven bakken, zou het de keel van anderen niet zodanig beginnen uit te hangen, dat ze (inderdaad) een koekje van eigen deeg geven.
Zoals ik nu aan het doen ben.

Citaat:
Zoals ik al eerder schreef: ja kan best niet reageren op zo'n posts die
BVL meent op het forum te moeten zetten.
Waarom geeft de Webmaster BVL geen vrije ruimte, enkel en alléén voor hem, om dagelijks zijn portie " blok" op het forum te zetten.
Laat hem daar naar hartelust het Blok afbreken en van alles de schuld geven.
Hij geniet daar van, hij slaapt daar goed van, en het is bovendien goed voor zijn dagelijks welbehagen.
Lijkt mij voor iedereen de beste oplossing.

Allé, t'is maar een voorstel van ne "nieuweling" hé.
Wat vind ge d'r zelf van BVL? Toch een goed idee?
Een voorbeeld van selectief lezen. En ik heb geen zin om hier nog een heel stuk aan te wijden aangezien ge het toch niet wilt snappen.
Starlight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 12:54   #80
Tegendradigaard

Standaard

Tja met mijnen IQ is dat nie moeilijk dat ik het nie snap...

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be