![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag een mens zich eigenlijk nog eens amuseren van u? Of moeten we gewoon allemaal thuis zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*t is 't:Al Qaeida heeft het Belgisch leger geïnfiltreerd!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oh, en lmao @ bondgirl en filo, die weer niet door hadden dat Ancapa dat van Al Quaeda alleen zei om aan te tonen hoe belachelijk de stelling van BVL was. Hij zei het er nochtans expliciet bij. Tsja, lezen kunnen ze niet zo goed, die blokbasherkes.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() "wereldberoemd is Brugge de scone", maar daarom gij nog niet, tenzij als dorpsfiguur ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De avondklok is niet voor iedereen, enkel voor onruststokers en overlastbezorgers... jij mag toch niet meer buiten ![]() Je bedoelt hier "matroesjkas" mee of wat ? ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() ... eum ... Nederlander de keel overgesneden op Rock Werchter ! => van dit topic zijn we precies aan t af dwalen hé ?
mvg LK
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die onverdraagzaamheid zie ik anders wel goed gelinkt naar het Blok ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
1. Veel beroepsmilitairen zijn Vlaams Blok stemmers 2. Het is waarschijnlijk een beroepsmilitair die die man de keel overgesneden heeft. 3. Hij wil hieruit concluderen dat de Vlaams Blok stemmers agressieve mensen zijn, of de omgekeerde relatie; dat VLaams Blok aanzet geeft tot geweld. Volgens mij heeft dit hier geen sikkepit te maken met de politiek; het is een jammerlijk alleenstaand geval, zonder enige politieke relevantie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ne gok van mijnentwege : een bende zatlappen, stoned van de shit of iets anders, ene die van zijn oren maakt over het lawaai, een paar die onder invloed van drank en drugs doorslaan en hem een lesje willen leren en hem daarbij een beetje te erg toetakelen....
Wat het Blok daarbij komt doen weet ik ook niet maar als BVL dat graag wil geloven waarom niet. Als hij dan gelukkig is, laat hem dan toch. Wat ik het vreemdste vind aan heel deze zaak is dat iemand die naar een muziekfestival gaat waar de muziek loeihard staat van zijn oren maakt omdat zijn buren te veel lawaai maken... Dat vind ik vreemd. Zou dien Hollander ook zijn gaan reclameren als Metallica de decibels losliet... ? Reclameren omdat er teveel lawaai is.... blijf er dan weg he.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
De tweede zin vind ik wel een punt. Alles wat vreemdelingen uitspoken, wordt hier meestal dik uitgesmeerd met onozel veralgemenend commentaar. Ik vertoef hier ondertussen al een tijdje op dit forum en als ik niet genoeg gezond verstand zou hebben, zou ik beginnen denken dat alle criminele feiten in België door vreemdelingen worden gepleegd. ![]() Dus ok, de eerste zin moest er niet staan (van de vetgedrukte, hè). Uiteindelijk moest je je niet verlagen tot die veralgemeningen. D' er zijn er al genoeg die dat dat doen... Die tweede zin mag er zeker en vast staan om die mensen die alles zo breed uitsmeren, een koekje van eigen deeg te geven. Spijtiggenoeg denk ik niet dat het iets uithaald omdat die mensen op zich al 'selectief' lezen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Iemand die koekjes van eigen deeg bakt is eigenlijk niets beter dan de oorspronkelijke koekjesbakker.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Gouverneur
|
![]() Zoals ik al eerder schreef: ja kan best niet reageren op zo'n posts die
BVL meent op het forum te moeten zetten. Waarom geeft de Webmaster BVL geen vrije ruimte, enkel en alléén voor hem, om dagelijks zijn portie " blok" op het forum te zetten. Laat hem daar naar hartelust het Blok afbreken en van alles de schuld geven. Hij geniet daar van, hij slaapt daar goed van, en het is bovendien goed voor zijn dagelijks welbehagen. Lijkt mij voor iedereen de beste oplossing. Allé, t'is maar een voorstel van ne "nieuweling" hé. Wat vind ge d'r zelf van BVL? Toch een goed idee?
![]() |
#79 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zoals ik nu aan het doen ben. ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Tja met mijnen IQ is dat nie moeilijk dat ik het nie snap...
![]() |
![]() |