![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Den Uyl was politiek correctheidcommssaris #1.....
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb daar in feite geen enkel probleem mee: laten we alle joden uit Israel halen en vervangen door ALLE moslims die nu in Europa wonen! Iedereen content!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe bedoel je ????
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De liefde voor de tirannie van Mohammed, is dan ook groter dan die voor de vrijheid van spreken en handelen. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 juli 2012 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zouden die dan op hun beurt ook weer gaan bedankt worden voor de door hen bewezen diensten en als de missie volbracht is aan de deur gezet worden? Misschien wel betaald met die triljarden dollars die nu in belastingparadijzen zitten te wachten tot het zover is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De media kunnen doen wat ze willen, maar de harde denkers moeten hier hun tanden in zetten. DIT GAAT VEEL TE VER ! De essentie, de kern van het verhaal als het ware, raakt kant noch wal en is tevens onbekend. Of vergis ik mij ? Kwaad opzet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er hangt een zeer onwelriekend geurtje rond heel deze "complexe" situatie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mainstream ? 1 vb van de topicstarter Citaat:
Citaat:
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 24 juli 2012 om 21:26. |
||||
![]() |
![]() |