![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zie verder onder: http://forum.politics.be/showthread.php?t=173974
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 23 juli 2012 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen ze ook niet. Ceder stapt zelf opzij.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Zoals Kim Geybels en Pol VDD zeker?
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 23 juli 2012 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je houdt alleen maar van blote mannenkonten, omdat... Tja, waarom eigenlijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar trol rustig verder, we zijn dat al gewoon van jouw kant. Je pogingen om mij banpunten aan te smeren mislukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Graag had ik hier toch mijn gedacht nog even willen toevoegen.
Jurgen werd door de NVA met open armen binnengehaald. De oppositie (want zo moet men de Belgicistische anti-democratie stilaan beginnen noemen) rook bloed en de NVA zwichtte. (Gelieve commentaren als: "jamaar hij heeft zelf ontslag genomen" voor de dommekloten op dit forum te reserveren) Neem ik dat de NVA kwalijk? NEEN! Mag ik dat toch wel even vaststellen? JA! Dit is het verschil tussen NVA en VB. Het VB zou nooit of te nimmer een linkse gazet (die het héél slecht voorheeft met de democratie in het algemeen en het Vlaams Nationalisme in het bijzonder) de dubieuse eer te laten om de interne keuken van hun partij te sturen. Dit alles kadert in de strategie van: "zet uw eer en uw principes opzij om zoveel mogeljk stemmen te halen". Daar is niets mis mee...maar ik vraag aan mijn NVA vrienden om mij te verontschuldigen als ik eens te meer moet vaststellen dat ik niet bekwaam ben om mij tot zulke vernederingen te lenen. Aan Jurgen: Het ga je goed ouwe strijdmakker...
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt mij, naast het effectief zelf opstappen door Ceder, de enige mogelijke piste. Het zou ook stroken met de uitspraken van BDW, die uitvoerig te kennen geeft niet content te zijn met het opstappen van Ceder.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Die zogenaamde linkse flank, als die er al is hé, die maakt van de NVA wat de NVA is. Mijn punt is dat ik mij, linkse flank of niet, niet leen tot zulke publieke vernederingen en bijgevolg blij ben dat er een partij is zoals het VB.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juli 2012 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij had waarschijnlijk meer steun verwacht van zijn nieuwe partij. Hij kan zich echter geen derde stunt permitteren en moet zich dus maar gedwee naar de zijkant begeven... |
|
![]() |
![]() |