Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2012, 16:11   #61
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Ik wil een jacht en dan naar Zuid-Amerika varen. Maar ik ga niet in Brussel aankloppen daarvoor.
Ik vraag me af wat u in deze draad komt doen! Volgens u is er dus geen probleem??? Bent u echt zo onnozel of denkt u dat u stoer overkomt?
Oud 27 juli 2012, 16:15   #62
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
[b]Men richt al zijn aandacht op de allochtoon,
men richt zijn aandacht NIET op de allochtoon
men stelt gewoon vast dat in dit soort zaken 90 �* 95% vd dader allochtoon is.

afkomen met reclame is onzin
dat zou impliceren dat ik ondertussen al een vrouw of 100 verkracht zou moeten hebben. toch kan ik me inhouden.

marie
die mannen moeten leren? dat noemen ze cultuurverschil. dat zult ge niet overbruggen als 80% vd bruiden geïmporteerd worden.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 16:21   #63
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Doe niet onnozel, hé! Ondanks uw hoedje leven we hier niet in de Far West.
Als het zo ver komt dat vrouwen zich moeten gaan bewapenen om gerust over straat te kunnen lopen, dan zijn we verdraaid goed bezig
Wat is het volgende? Kinderen met handgranaten in hun boekentas laten lopen om pedofielen af te schrikken?
In tegenstelling tot Uw visie waar er camera's en geluidsapparatuur op elke straathoek hangen die permanent je doen en laten volgen? En als de overheid horen dat je een verkeerde mop verteld staan die flikken aan je deur? Wat is het volgende? Misschien moet je meteen gewoon een totaal uitgaansverbod instellen. 2 uur per week komt de popo langs en dan gaan ze met je wandelen. Dan kan iedereen zich lekker veilig voelen.

Ja, geef mij maar de 'Far West'.

Citaat:
Wanneer doet u uw ogen eens open en DURFT u erkennen dat er echt een probleem bestaat?
Het probleem, dat zijn mensen zoals U. mensen die verwachten dat iedereen beperkt word in zijn/haar/hun doen en laten omdat U besloot er een hobby van te maken aanstoot te nemen aan inconsequentiële bullshit, of besloot dat U belangrijk genoeg was om politieke interventie te eisen ipv Uw eigen problemen zelf op te lossen. Daar vallen overigens ook die fundie's met hun gezeik over Mohammedcartoons enz. onder.

Citaat:
Waarom praat u naast de kwestie?
De kwestie is dat een omhooggevallen trut die denkt dat de zon uit haar aars straalt politieke interventie eist omdat ze nagefloten werd op straat.

Citaat:
Is dat misschien omdat uzelf eigenlijk ook geen greintje respect hebt voor vrouwen?
Ik heb geen respect voor het collectief 'vrouwen', ik heb respect voor een hoop individuen, die dat op individuele basis verdient hebben, niet geeist. Sommigen daarvan zijn zeker vrouwen.

Sorry maar U krijgt van mij geen respect-punten omdat U vrouw bent, of man, of oud, of jong, etc. Of neen, geen sorry daarvoor. Mensen die respect moeten eisen zijn overigens vaak degenen die het het minst verdienen.

Ik respecteer bijvoorbeeld mijn ouders zeer. maar ik ga niet klagen in Brussel dat het hele land zich moet aanpassen als het eens niet naar hun wens verloopt.

Dus steek U stropop maar terug in de kast.

Citaat:
Denkt u misschien dat al die jonge vrouwen in de verschillende getuigenissen die we nu al gezien hebben leugenaars zijn?
Neen, dan had ik wel geschreven 'die vrouw liegt'. Relevantie?

Citaat:
Wat zou u ervan vinden als u op een dergelijke manier werd aangesproken?
Het zou mij weinig kunnen schelen en als het dat wel deed, deed ik er zelf wat aan, dan ga ik niet in Brussel klagen met regelgevingen tot gevolg waarvan we nu al weten dat ze veel meer zullen schaden dan goed doen.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:33.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 16:24   #64
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af wat u in deze draad komt doen! Volgens u is er dus geen probleem???
Jawel, mensen die het niet kunnen laten zich te bemoeien met het leven van anderen, zoals U.

Citaat:
Bent u echt zo onnozel of denkt u dat u stoer overkomt?
Geen van beide. Ik ben volwassen genoeg om voor mezelf te zorgen en niet te gaan huilen bij vadertje Staat als men iets zegt wat ik niet graag hoor.

Bent U een kind, hoogbejaard, invalide of gewoon bang om Uw handen wat vuil te maken?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:30.
Oud 27 juli 2012, 16:27   #65
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Inderdaad, alleen domme mensen denken dat geweld een oplossing is.
Ahja, en de politie die hoofden tegen elkaar komt slaan omdat je niet beleefd genoeg was tegen een vrouw, dat is geen geweld?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:27.
Oud 27 juli 2012, 16:28   #66
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
.......................

marie
die mannen moeten leren? dat noemen ze cultuurverschil. dat zult ge niet overbruggen als 80% vd bruiden geïmporteerd worden.
Ook waar.
Oud 27 juli 2012, 16:38   #67
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot Uw visie waar er camera's en geluidsapparatuur op elke straathoek hangen die permanent je doen en laten volgen? En als de overheid horen dat je een verkeerde mop verteld staan die flikken aan je deur? Wat is het volgende? Misschien moet je meteen gewoon een totaal uitgaansverbod instellen. 2 uur per week komt de popo langs en dan gaan ze met je wandelen. Dan kan iedereen zich lekker veilig voelen.

Ja, geef mij maar de 'Far West'.

Het probleem, dat zijn mensen zoals U. mensen die verwachten dat iedereen beperkt word in zijn/haar/hun doen en laten omdat U besloot er een hobby van te maken aanstoot te nemen aan inconsequentiële bullshit, of besloot dat U belangrijk genoeg was om politieke interventie te eisen ipv Uw eigen problemen zelf op te lossen. Daar vallen overigens ook die fundie's met hun gezeik over Mohammedcartoons enz. onder.

De kwestie is dat een omhooggevallen trut die denkt dat de zon uit haar aars straalt politieke interventie eist omdat ze nagefloten werd op straat.

Ik heb geen respect voor het collectief 'vrouwen', ik heb respect voor een hoop individuen, die dat op individuele basis verdient hebben, niet geeist. Sommigen daarvan zijn zeker vrouwen.

Sorry maar U krijgt van mij geen respect-punten omdat U vrouw bent, of man, of oud, of jong, etc. Of neen, geen sorry daarvoor. Mensen die respect moeten eisen zijn overigens vaak degenen die het het minst verdienen.

Ik respecteer bijvoorbeeld mijn ouders zeer. maar ik ga niet klagen in Brussel dat het hele land zich moet aanpassen als het eens niet naar hun wens verloopt.

Dus steek U stropop maar terug in de kast.

Neen, dan had ik wel geschreven 'die vrouw liegt'. Relevantie?

Het zou mij weinig kunnen schelen en als het dat wel deed, deed ik er zelf wat aan, dan ga ik niet in Brussel klagen met regelgevingen tot gevolg waarvan we nu al weten dat ze veel meer zullen schaden dan goed doen.
Mijn visie over camera’s en dergelijke? Wie komt er hier af met camera’s? Heb ik daar een woord over gezegd? Leer eens lezen wat er staat en antwoord daarop in plaats van een hoop fantasie uit uw mouw te schudden!
Ik neem er aanstoot aan dat jonge vrouwen gepest worden! Ja, dat is pure pesterij of bullying zoals ze het tegenwoordig noemen. Ik ben 63 jaar, beste zelfverklaard anarchistje, denkt u dat ze mij nog nafluiten? Maar ik heb altijd vrank en vrij over straat kunnen lopen en ik vind het erg, vreselijk erg dat de jonge generatie vrouwen dat nu niet meer kan. Als u niet inziet dat dat een schande is, dan wordt het tijd dat u eens wat meer buitenkomt, in de echte wereld gaat leven en uw ogen leert opentrekken!
Die opmerking over dat meisje (omhooggevallen …) bewijst maar weer eens dat u helemaal geen respect hebt voor vrouwen. En verderop zegt u dat dat niet zo belangrijk is en begint u over respect voor alle mensen, in principe is dat juist. Maar als u zo praat over een u onbekend meisje dat zo een zware beledigingen aanklaagt, dan is dat het zuiverste bewijs dat u net geen respect hebt voor mensen, niet voor vrouwen, niet voor mannen.
Vermits u het graag over wapengeweld hebt, veronderstel ik dat u enkel daarvoor respect hebt. U bent dus maar een heel trieste figuur!
Oud 27 juli 2012, 16:49   #68
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:55.
Oud 27 juli 2012, 16:55   #69
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Mijn visie over camera’s en dergelijke? Wie komt er hier af met camera’s? Heb ik daar een woord over gezegd? Leer eens lezen wat er staat en antwoord daarop in plaats van een hoop fantasie uit uw mouw te schudden!
Ahneen? Hoe gaat U anders de politiek instellen naar dat 'probleem'? Rechtszaken met woord tegen woord?
Citaat:
Ik neem er aanstoot aan dat jonge vrouwen gepest worden!
Dat is Uw probleem. Te veel aanstoot nemen aan dingen waarmee U niets te maken heeft of die inconsequentieel zijn. Aanstoot aan cartoons van een profeet, aanstoot aan reclame, aanstoot aan te weinig kledij op tv, aanstoot aan roken, aanstoot aan drugs, aanstoot aan grappen, aanstoot aan berichtgeving, aanstoot aan vanalles en nog wat. Zoals een vrouw die nagefloten wordt. Als je het mij vraagt is dat de mentale ziekte van deze tijd. Men zou pillen moeten voorschrijven tegen het aanstoot nemen en lopen zeiken over inconsequentiele prullen.

Ik neem aanstoot aan het feit dat U aanstoot neemt, hopla.
Citaat:
Ja, dat is pure pesterij of bullying zoals ze het tegenwoordig noemen.
Dat noemen 'ze' nog altijd pesten en neen, dat is geen pesten, noch moeten voor dit geval politieke maatregelen getroffen worden.
Citaat:
Ik ben 63 jaar, beste zelfverklaard anarchistje, denkt u dat ze mij nog nafluiten?
Misschien een geval van jaloezie dan? Al die strakke vrouwen worden nog nagefloten en U niet?
Citaat:
Maar ik heb altijd vrank en vrij over straat kunnen lopen en ik vind het erg, vreselijk erg dat de jonge generatie vrouwen dat nu niet meer kan.
Dat kunnen ze noch steeds. u wilt mensen laten vervolgen om woorden. Ik wil dat ze met een taser in de handtas kunnen rondlopen. In welk geval is men meer 'vrank en vrij'?
En vroeger kostte een brood maar 5 frank. En nog daarvoor ging men elke zondag naar de kerk. En bla bla bla.
Pas op, ik kan dat ook. Vroeger draaide men goede muziek (lees mijn smaak). Nu altijd dubstep, dance en moderne pop. Verschil tussen ons: nogmaals, ik zoek een oplossing voor mezelf, U gaat klagen in Brussel.
Citaat:
Als u niet inziet dat dat een schande is, dan wordt het tijd dat u eens wat meer buitenkomt, in de echte wereld gaat leven en uw ogen leert opentrekken!
Laat me niet lachen, moest U niet de hele dag uit het raam zitten kijken naar de 'obscene en respectloze jeugd van tegenwoordig', wist U waarschijnlijk nog niet meer hoe de wereld eruitzag. Ik ken dat soort mensen als U.

Ik werk en leef in de huidige wereld. U bent op pensioen en leeft duidelijk in melancholie. Wie van ons kent de wereld niet?
Citaat:
ie opmerking over dat meisje (omhooggevallen …) bewijst maar weer eens dat u helemaal geen respect hebt voor vrouwen.
'Omhoogevallen trut', en ja, als je eist dat het hele land zijn vrijheid inperkt door politieke actie omdat je wat aanstoot neemt, dan ben je omhooggevallen. Die 'trut' was een gratis extra'tje.
Stop met Uw gezever over 'respect voor vrouwen'. Ik heb respect voor een boel vrouwen, maar niet omdat ze vrouw zijn. Het willekeurige resultaat van Uw celbiologie (welke chromosonen U toebedeelt werden) is niets om trots op te zijn of respect voor te tonen. Ik loop ook niet te eisen om respect omdat ik 1 m 91 groot ben of man ben etc. Respect krijg je van mij om dingen die je bereikt hebt. Niet omdat je het eist op basis van een collectief gegeven waar je niets voor hebt gedaan.
Citaat:
En verderop zegt u dat dat niet zo belangrijk is en begint u over respect voor alle mensen, in principe is dat juist. Maar als u zo praat over een u onbekend meisje dat zo een zware beledigingen aanklaagt, dan is dat het zuiverste bewijs dat u net geen respect hebt voor mensen, niet voor vrouwen, niet voor mannen.
Opnieuw, moest ze niet lopen zeiken dat de politiek en het doen en laten van iedereen aangepast werd naar haar problemen, dan had ik geen probleem met haar.

Ik heb respect voor een heleboel mensen, maar nogmaals, niet op basis van of ze al dan niet man of vrouw zijn.
Citaat:
Vermits u het graag over wapengeweld hebt, veronderstel ik dat u enkel daarvoor respect hebt.
Fout veronderstelt van U, maar U hebt het wel meer fout.
Citaat:
U bent dus maar een heel trieste figuur!
En U bent een archaïsche karikatuur.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 17:15.
Oud 27 juli 2012, 17:33   #70
Восход-1
Banneling

Standaard

Ja want als de polle tiekers een wet uitbrengen dat er respect moet zijn voor vrouwen dan komt er meteen respect.

Het regent hier. Ik wil er een wet tegen. Als het zo ver komt dat ik op reis binnen moet blikven...
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 17:47   #71
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Sexisme is een diepgeworteld fenomeen, en zit verweven alle lagen & sectoren van onze samenleving : Overal kom je het tegen, en het doet zich voor onder verschillende vormen.

- In het leger : http://www.aljazeera.com/indepth/opi...335441624.html
- Exploiteren van vrouwelijk lichaam : http://www.uri.edu/artsci/wms/hughes/demand.htm
- In publiciteitssector : http://www.quietmountainessays.org/Onyejekwe.html

Ik vind het dan ook bijzonder goedkoop om een reportage te maken over seksisme op straat : waarbij men “de mug uit de beker zeeft, maar wel de olifant zonder enig probleem doorslikt”.

Men richt al zijn aandacht op de allochtoon, maar vergeet het georganiseerd seksisme in diezelfde straten :
- covers van modebladen die vrouwen een bepaald schoonheidsideaal opleggen (zie de dicatatuur van schoonheid)
- vrouwen in bikini’s op auto’s – om beter te verkopen
- schaarsgeklede vrouwen op reclame-affiches en (p-)magazines

Het triviale … daar zit men met een vergrootglas op, maar the bigger picture : daar roert men met geen vinger naar.
Ik vind dit niet eerlijk, en in dit opzicht is mijn opmerking zeker legitiem.
Gij doet het omgekeerde : je richt de aandacht op wat u niet aanstaat in de mode en de publiciteit, en vanwege dat moeten we de onbeschofte en halfwilde allochtonen die onze vrouwen op straat lastig vallen/beledigen/verkrachten maar aanvaarden alsof dit niets was in vergelijk met wat jij zo schandalig vind.
Ik vind dat bijzonder goedkoop, en zelfs crimineel. Jij praat dat goed, minimaliseert het = medeplichtigheid.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 17:49   #72
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Jezus, wat een gezeik weer over inconsequentiële shit.

Als je een probleem hebt met mannen die je nafluiten, spreek hen dan aan, maar loop niet te zeiken er een 'politieke' oplossing moet komen.

Is dat een gevolg van het feit dat wij in zulk een bureaucratisch top-heavy regelneverij-land wonen, dat mensen voor de minste scheet in een fles ingrijpen van de overheid vragen? Ik vind dat eigenlijk heel erg, dat er mensen (politici) met belastingsgeld van hardwerkenden betaald worden om in debat te gaan over één of andere omhooggevallen trut die nagefloten is en meent dat de overheid maatregelen moet treffen.
Ik hoop dat een bende gewelddadige homo-predators je eens nafluiten, en hun behaarde handen op je poeppekke leggen, zien of je het dan nog zo een gezeik en inconsequente shit vind.

Laatst gewijzigd door Aligator : 27 juli 2012 om 17:50.
Oud 27 juli 2012, 17:53   #73
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:

Hier, help Uzelf in plaats van te gaan melken in Brussel dat er regelgeving moet komen die iedereen beperkt in zijn doen en laten voor elke scheet in een fles.

Wat een zielige, afhankelijke mensen toch.
Ventje, wij leven hier niet in de jungle. Vrouwen moeten hier ongestoord, ongewapend, en gekleed zoals zij dat wensen over straat kunnen lopen.
Die tasers zijn trouwens verboden. Meneer den anarchist !
Oud 27 juli 2012, 17:55   #74
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ik wil een jacht en dan naar Zuid-Amerika varen. Maar ik ga niet in Brussel aankloppen daarvoor.
Je kan voor mijn part naar Z-Amerika zwemmen, dat heeft niets met deze draad te maken.
Oud 27 juli 2012, 17:57   #75
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Ik hoop dat een bende gewelddadige homo-predators je eens nafluiten, en hun behaarde handen op je poeppekke leggen, zien of je het dan nog zo een gezeik en inconsequente shit vind.
Als je fysieke integriteit geschaad wordt, heb je nog altijd deze:

Overigens woorden vs fysieke integriteit... 2 maten en gewichten.
Oud 27 juli 2012, 17:58   #76
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Je kan voor mijn part naar Z-Amerika zwemmen, dat heeft niets met deze draad te maken.
Het punt is dat ik niet ga eisen in Brussel dat er wetten worden gemaakt die een hoop mensen sterk gaan beperken in hun doen en laten omdat ik wat wil maar te lui ben om zelf de handen uit de mouwen te steken.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 17:58.
Oud 27 juli 2012, 18:03   #77
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ventje, wij leven hier niet in de jungle. Vrouwen moeten hier ongestoord, ongewapend, en gekleed zoals zij dat wensen over straat kunnen lopen.
Neen, ik vermoed sterk dat je bedoelt 'zoals jij dat wenst', aangezien ik je meen te hebben gespot in de draden over hoofddoeken aan de rechtse zijde.

En ik wil graag over straat lopen, wetende dat ik niet opgepakt kan worden wegens het vertellen van een seksistische mop.

Citaat:
Die tasers zijn trouwens verboden.
En dan?

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 18:03.
Oud 27 juli 2012, 18:12   #78
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Omhoogevallen trut', en ja, als je eist dat het hele land zijn vrijheid inperkt door politieke actie omdat je wat aanstoot neemt, dan ben je omhooggevallen. Die 'trut' was een gratis extra'tje.
Beste Anarcho Christophe

Ik heb momenteel de tijd niet om op elk van uw zinsnedes te reageren. Er valt echter veel over te zeggen. Impliciet geef jij de belagers gelijk.
Ik heb er bovengeciteerde uitgepikt omdat "omhooggevallen trut" je nauw aan het hart ligt.
"omhooggevallen". Als ik je postings diagonaal lees heb ik stellig de indruk dat je een probleem hebt met ongewillige vrouwen die zich durven te profileren, laat staan vrouwen die ongewenst worden aangesproken enkel en alleen omdat ze vrouw zijn en er goed uitzien, niet noodzakelijk uitdagend.
De jonge vrouw in kwestie heeft er een eindwerk van gemaakt. Zeer moedig, en ik kan ze enkel feliciteren met het resultaat. Ik hoop dat je de volledige reportage op Canvas hebt gezien. Echt zielig. En zonder per definitie racistisch te moeten doen vind ik dat dergelijke fenomemen op z'n minst mogen worden aangekaart, de feiten zijn er.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 18:23   #79
Восход-1
Banneling

Standaard

Christophe,

Sprays (je hebt hogedrukversies met exlosieve aandrijving in Duitsland) lijken mij beter dan tasers. Denk aan lederen jassen.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 18:29   #80
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Impliciet geef jij de belagers gelijk.
Het oneens zijn met die vrouw wilt niet zeggen dat ik het eens ben met degenen die ze aanklaagt.
Dat soort zever is iets voor Amerikaanse neocons (if you're not with us, you're with the terrorists). Dat is een polariserende drogreden.

Citaat:
Ik heb er bovengeciteerde uitgepikt omdat "omhooggevallen trut" je nauw aan het hart ligt.
Ja, iedereen die mijn rechten probeert in te perken ligt me nauw aan het hart. Maar niet op positieve wijze. Ik heb namelijk een vreemde interesse in het veilig stellen van mijn vrijheden.

Citaat:
Als ik je postings diagonaal lees heb ik stellig de indruk dat je een probleem hebt met ongewillige vrouwen die zich durven te profileren,
Dan leest U verkeerd. Als U mij maar een beetje kende wist U dat de fysieke integriteit me heilig was en zolang die niet geschaad wordt (door U of iemand anders), U doet wat U niet laten kan. U profileert zich hoe U wilt en U bent gewillig zoals U wilt, het zal mij worst wezen. Het is Uw leven en lichaam, niet het mijne.

Citaat:
laat staan vrouwen die ongewenst worden aangesproken enkel en alleen omdat ze vrouw zijn en er goed uitzien, niet noodzakelijk uitdagend.
Waar precies haalt U vandaan dat ik een probleem zou hebben met vrouwen die er goed uitzien?

Citaat:
De jonge vrouw in kwestie heeft er een eindwerk van gemaakt. Zeer moedig, en ik kan ze enkel feliciteren met het resultaat.
Het kan mij weinig schelen waar ze haar eindwerk over maakt. Als ze maar niet gaat klagen tegen politiekers dat onze rechten verder ingeperkt moeten worden omdat ze 'aanstoot neemt' aan wat anderen zeggen.

Citaat:
Ik hoop dat je de volledige reportage op Canvas hebt gezien. Echt zielig.
Zeer zielig ja, dat men niet meer voor zichzelf durft opkomen en moet gaan bedelen bij de Staat om het hebben en houwen van het hele land om te gooien.

Citaat:
En zonder per definitie racistisch te moeten doen vind ik dat dergelijke fenomemen op z'n minst mogen worden aangekaart, de feiten zijn er.
Wat racisme hiermee te maken heeft, is me vreemd.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 18:41.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be