![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat u in deze draad komt doen! Volgens u is er dus geen probleem??? Bent u echt zo onnozel of denkt u dat u stoer overkomt?
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() men richt zijn aandacht NIET op de allochtoon
men stelt gewoon vast dat in dit soort zaken 90 �* 95% vd dader allochtoon is. afkomen met reclame is onzin dat zou impliceren dat ik ondertussen al een vrouw of 100 verkracht zou moeten hebben. toch kan ik me inhouden. marie die mannen moeten leren? dat noemen ze cultuurverschil. dat zult ge niet overbruggen als 80% vd bruiden geïmporteerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ja, geef mij maar de 'Far West'. Citaat:
De kwestie is dat een omhooggevallen trut die denkt dat de zon uit haar aars straalt politieke interventie eist omdat ze nagefloten werd op straat. Citaat:
Sorry maar U krijgt van mij geen respect-punten omdat U vrouw bent, of man, of oud, of jong, etc. Of neen, geen sorry daarvoor. Mensen die respect moeten eisen zijn overigens vaak degenen die het het minst verdienen. Ik respecteer bijvoorbeeld mijn ouders zeer. maar ik ga niet klagen in Brussel dat het hele land zich moet aanpassen als het eens niet naar hun wens verloopt. Dus steek U stropop maar terug in de kast. Citaat:
Het zou mij weinig kunnen schelen en als het dat wel deed, deed ik er zelf wat aan, dan ga ik niet in Brussel klagen met regelgevingen tot gevolg waarvan we nu al weten dat ze veel meer zullen schaden dan goed doen.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:33. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bent U een kind, hoogbejaard, invalide of gewoon bang om Uw handen wat vuil te maken?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ahja, en de politie die hoofden tegen elkaar komt slaan omdat je niet beleefd genoeg was tegen een vrouw, dat is geen geweld?
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook waar.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem er aanstoot aan dat jonge vrouwen gepest worden! Ja, dat is pure pesterij of bullying zoals ze het tegenwoordig noemen. Ik ben 63 jaar, beste zelfverklaard anarchistje, denkt u dat ze mij nog nafluiten? Maar ik heb altijd vrank en vrij over straat kunnen lopen en ik vind het erg, vreselijk erg dat de jonge generatie vrouwen dat nu niet meer kan. Als u niet inziet dat dat een schande is, dan wordt het tijd dat u eens wat meer buitenkomt, in de echte wereld gaat leven en uw ogen leert opentrekken! Die opmerking over dat meisje (omhooggevallen …) bewijst maar weer eens dat u helemaal geen respect hebt voor vrouwen. En verderop zegt u dat dat niet zo belangrijk is en begint u over respect voor alle mensen, in principe is dat juist. Maar als u zo praat over een u onbekend meisje dat zo een zware beledigingen aanklaagt, dan is dat het zuiverste bewijs dat u net geen respect hebt voor mensen, niet voor vrouwen, niet voor mannen. Vermits u het graag over wapengeweld hebt, veronderstel ik dat u enkel daarvoor respect hebt. U bent dus maar een heel trieste figuur!
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() dubbel
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik neem aanstoot aan het feit dat U aanstoot neemt, hopla. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En vroeger kostte een brood maar 5 frank. En nog daarvoor ging men elke zondag naar de kerk. En bla bla bla. Pas op, ik kan dat ook. Vroeger draaide men goede muziek (lees mijn smaak). Nu altijd dubstep, dance en moderne pop. Verschil tussen ons: nogmaals, ik zoek een oplossing voor mezelf, U gaat klagen in Brussel. Citaat:
Ik werk en leef in de huidige wereld. U bent op pensioen en leeft duidelijk in melancholie. Wie van ons kent de wereld niet? Citaat:
Stop met Uw gezever over 'respect voor vrouwen'. Ik heb respect voor een boel vrouwen, maar niet omdat ze vrouw zijn. Het willekeurige resultaat van Uw celbiologie (welke chromosonen U toebedeelt werden) is niets om trots op te zijn of respect voor te tonen. Ik loop ook niet te eisen om respect omdat ik 1 m 91 groot ben of man ben etc. Respect krijg je van mij om dingen die je bereikt hebt. Niet omdat je het eist op basis van een collectief gegeven waar je niets voor hebt gedaan. Citaat:
Ik heb respect voor een heleboel mensen, maar nogmaals, niet op basis van of ze al dan niet man of vrouw zijn. Citaat:
En U bent een archaïsche karikatuur.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 17:15. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ja want als de polle tiekers een wet uitbrengen dat er respect moet zijn voor vrouwen dan komt er meteen respect.
Het regent hier. Ik wil er een wet tegen. Als het zo ver komt dat ik op reis binnen moet blikven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind dat bijzonder goedkoop, en zelfs crimineel. Jij praat dat goed, minimaliseert het = medeplichtigheid.
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Nee, er is geen geld in Europa... http://www.challenges.fr/classements/fortune/http://www.inegalites.fr/spip.php?article1294 Laatst gewijzigd door Aligator : 27 juli 2012 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die tasers zijn trouwens verboden. Meneer den anarchist ! ![]()
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Je kan voor mijn part naar Z-Amerika zwemmen, dat heeft niets met deze draad te maken.
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens woorden vs fysieke integriteit... 2 maten en gewichten.
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Het punt is dat ik niet ga eisen in Brussel dat er wetten worden gemaakt die een hoop mensen sterk gaan beperken in hun doen en laten omdat ik wat wil maar te lui ben om zelf de handen uit de mouwen te steken.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ik wil graag over straat lopen, wetende dat ik niet opgepakt kan worden wegens het vertellen van een seksistische mop. ![]()
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb momenteel de tijd niet om op elk van uw zinsnedes te reageren. Er valt echter veel over te zeggen. Impliciet geef jij de belagers gelijk. Ik heb er bovengeciteerde uitgepikt omdat "omhooggevallen trut" je nauw aan het hart ligt. "omhooggevallen". Als ik je postings diagonaal lees heb ik stellig de indruk dat je een probleem hebt met ongewillige vrouwen die zich durven te profileren, laat staan vrouwen die ongewenst worden aangesproken enkel en alleen omdat ze vrouw zijn en er goed uitzien, niet noodzakelijk uitdagend. De jonge vrouw in kwestie heeft er een eindwerk van gemaakt. Zeer moedig, en ik kan ze enkel feliciteren met het resultaat. Ik hoop dat je de volledige reportage op Canvas hebt gezien. Echt zielig. En zonder per definitie racistisch te moeten doen vind ik dat dergelijke fenomemen op z'n minst mogen worden aangekaart, de feiten zijn er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Christophe,
Sprays (je hebt hogedrukversies met exlosieve aandrijving in Duitsland) lijken mij beter dan tasers. Denk aan lederen jassen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Het oneens zijn met die vrouw wilt niet zeggen dat ik het eens ben met degenen die ze aanklaagt.
Dat soort zever is iets voor Amerikaanse neocons (if you're not with us, you're with the terrorists). Dat is een polariserende drogreden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat racisme hiermee te maken heeft, is me vreemd.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 27 juli 2012 om 18:41. |
|||||
![]() |
![]() |