![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 29 juli 2012 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() De horeca. Die hebben altijd wel een of andere oplossing.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Iedereen kelner en/of commis of barman. Ik ben het allemaal geweest ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 juli 2012 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Getuige je terrasjes dat je regelmatig doet met je ipad.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Christelle onze volgende kandidaat is. Nu ja, ik denk dat het nog altijd dezelfde kandidaat is
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.politiekdebat.nl/viewtopic.php?f=7&t=31909 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er net een pb'tje van gekregen. "Even serieus", schrijft die dan...
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kweeni... Ze zou beter wat geld op den toog leggen, dan krijgen we korting op edele drank
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Lokaal Raadslid
|
![]() toen ik me hier eerst registreerde dacht ik; amai die hebben allemaal veel posts.. nu zie ik dat jullie gewoon de trollen trollen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik gooi het maar even in de groep maar hebben jullie toevallig behoefte aan een php script ofzo dat checked of een nieuwe acct vanuit een bestaande gebannede IP connect?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee. Zeg, zo ernstig is dat allemaal niet hoor. 't Is maar een forum en maar een spelleke.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() Een paar suggesties die ik al op andere fora gezien heb om het soort trollen als Christelle tegen te gaan:
-laat een bepaalde tijd (pakweg 24u) passeren tussen registratie en wanneer je mag beginnen posten; -een maximumaantal posts per dag voor nieuwe leden (bv. max 10 posts per dag tot je aan 100 posts zit); -... Je gaat daar niet alles en iedereen mee tegenhouden, maar een aantal kan het toch afschrikken lijkt me, en bij de anderen beperkt het tenminste de schade die het aanricht, zodat we gevallen als Christelle, die nu al aan meer dan 130 posts zit op 5 uur tijd, kunnen voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |