![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Starlight excuseer mij dat ik het zo vlakaf zeg maar ge zijt nen dikken vetten egoist.
Gij zijt der ene van eigen volk eerst zeker ? Bah ge daalt geweldig in mijn achting.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Elke keer als gij uwe mond of uw klavier opetrekt , ben ik meer overtuigd om op het blok te stemmen !! gratis GSM , gratis pay-card , ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het wel ver gekomen, 5 jaar geleden zag je het af en toe, en dacht iedereen, daar ziet die lopen met da ding... 3 jaar geleden had bijna iedereen er al eentje, nu heeft iedereen er eentje, (sommigen dus twee, en ja soms zelfs 3 als ik diene speciale voor 't werk ook nog moet meesleuren... ) En nu willen ze er dus zelf al gratis uitdelen want communiceren is een recht... jaja, ... wel bij het recht communiceren hoort ook nog een plicht, iets dat ze een factuur noemen en dat elke maand terugkomt, ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() @ Starlight
Het beste houde voor uw eigen he. uwen nieuwen GSM dien houde voor uw eigen en de ouwe afdankertjes die geefde weg... ('t was eigenlijk maar om te lachen zenne) (want eigenlijk voelde ik een warmte in mijn hart omdat ik uw verhaal een beetje herken) (maar als tegendradigaard wou ik U eerst wat jennen, kzijn nu eenmaal ne rare he) Tof van U. Echt waar.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens de technologie gebruikt voor GSM's is uitgevonden tijdens of kort na den oorlog, door u raad het al nen duitser... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en jij tegen alles zijn wat sociaal is en goed voor zwakkeren en jij gaan beweren dat het blok een sociale volkspartij is... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() 'k hem der just ne nieuwe...gekocht (dedju....)
'k hem ook altijd pech...
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() waarom geeft ocmw gsm aan zwakken ? om het voor hun goedkoper zijn dan te moeten tussenkomsten in een vaste lijn en met pay kaart geen
abonnementen, ocmw heeft er maar 2 per maand en is voor ziek zijn en voor werk te zoeken en heb ook een gratis lijnabonnement voordat gekregen. waarom armen uitsluiten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Gouverneur
|
![]() het begint er meer en meer naar uit te zien,dat die asielzoekers dat verhaaltje uit hun duim hebben gezogen om wat meer aandacht te krijgen.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Wij mensen die zo moeten leiden onder de onderdrukking van de asiel-zoekers hebben ook meestal een GSM.
WAAAUW!!! ![]()
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wie betaald er de laadkaart van die asielzoekers?Toch de staat niet hopelijk.Hun verblijf in een asielcetrum wordt betaalt door de staat.
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Hier wordt dat al gauw: alle 'arme' asielzoekers hebben gsm's. Kom zeg, nie met mij. Ik vind dit een misdadige boosaardige topic. Sluiten de boel.
![]() |
![]() |
#79 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Links fascisme! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||