![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begrip is niet 1 € job, waarbij jij de mensen misleidt alsof het om minderwaardige betaling zou gaan. Het gaat om mini-jobs. Voor zover ik er iets van af weet, zijn mini-jobs interessant voor mensen die niet full time willen werken; de verdienste is dan zo laag, dat je geen belastingen moet betalen, maar toch in orde blijft met sociale wetgeving. Ideaal naar 't schijnt voor de combinatie opvoedende ouder en werkzaam/sociaal leven .... Verder zuig je volledig uit je duim dat die mini-jobs zouden meespelen in de politieke overtuiging van de leden van de Duitstalige Gemeenschap. Jij smijt het hier maar in de discussie, puur uit lokaal-Vlaamse politieke motieven, namelijk de mensen een onnodige schrik aanjagen voor partijen die de sociale zekerheid betaalbaar willen houden door de profiteurs en de oplichters er uit te bonjouren. Tenzij jij nog iets kan laten weten waaruit blijkt dat die "Oost-Kantonners" daar wel degelijk mee bezig zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Zeg kloefkapper...ooit van het concept 'humor' gehoord? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat je hier niet meer waarde aan moet hechten dan de reacties van Vlaams Nationalisten op de website Le Soir die zich voordoen als Franstalige ratachisten.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is nu eenmaal een politiek forum waarin de standpunten van politieke partijen worden besproken. Ik wacht nog steeds op de standpunten van de N-VA en het Vlaams Belang.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je hier mee zeggen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() Commies doen altijd of de 1€ jobs de norm zijn in Duitsland... Wie wil werken verdient in Duitsland meer dan in België, voor eender welke job, inclusief poetsvrouw. Het verschil zit m in werkshuw rood profitariaat dat geen uitkering krijgt en verplicht wordt op zijn minst te werken voor dat geld, al was het maar aan 1€ per uur, waarbij de rest wordt bijgepast door de overheid tot een volwaardig loon. Zélfs de 1€ jobs verdienen meer dan de modale belg aan de band!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, niet het heilig paterke uithangen he. Er wonen in de Oostkantons nogal was fiscale vluchtelingen uit Duitsland. Net zoals de Noorderkempen vol rijke Hollanders zit die zuinigjes hun inkopen in de Albert Heijn doen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Oostkantons zijn groter dan enkel de Duitstalige gemeenschap.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 augustus 2012 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite een soort PWA regeling dus, met de bedoeling mensen vanuit langdurige werkloosheid terug op weg naar een vaste job te zetten.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 1 augustus 2012 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
12.000 Duitsers 00.700 Nederlanders 00.0?? Fransen. Citaat:
En dat was in 2008! Angaben zur Bevölkerung der Ostkantone
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De standpunten van het BUB kan je vinden op hun website, ik vertegenwoordig hier geenszins deze partij en ik ben er lid noch sympathisant van.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verlicht ons...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jaja, maar iemand vroeg UW mening. Niet die van de B.U.Bbels.
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit valt me een beetje tegen van veel Vlaamstaligen, je zou ook juist kunnen laten zien wat zij in jullie ogen hadden moeten doen. In Engels 'a moral high horse'.
Verder viel ik niet van m'n stoel van de Duitstalige eisen (de onderhandelingen beginnen nog; en dat is niet omdat mijn Duits beter is dan mijn Frans). |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan begrijpen dat veel mensen het Meneer Lambertz erg kwalijk nemen dat hij het nodig vond naar de CD&V te luisteren en daarom betreffende 'dé splitsing' aan één van de "alarmtoeters en -bellen made in Belgium ©®℗" trok, maar het getuigt niet bepaald van veel tactisch/strategisch inzicht om hem daarop af te blijven rekenen. Meneer Lambertz zal er echter wel mee moeten leren leven dat de ambities van 'dé Vlaams-nationalisten' (zowel die op dit forum als die daarbuiten) zich blijkbaar tot Vlaanderen - al dan niet mét Brussel - beperken. Als het van mij af had mogen hangen, was Duits ten andere al héél lang de derde officiële taal van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, en waren er voor verschillende andere taalgroepen in tijd en ruimte beperkte 'faciliteiten' ingevoerd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 augustus 2012 om 05:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee, eigenlijk heel zwak.
![]() |
![]() |
#80 | |