![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet geen goei mot tegen hunne smiekel zijn, maar ge moogt ook niet het recht ontnemen van een corigerende tik te geven. Het moet natuurlijk het allerlaatste zijn wat ge als ouder doet, maar de dreiging moet wel reël blijven. Een kernwapen waarvan ge zelf zegt het nooit af te zullen schieten heeft geen enkel effect. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zelf geen gasten, daarvoor ben ik zelf te egoïstisch, ![]() ![]() Maar ik ben ook ferm tegen het feit da ze ne GSM hebben voor hun 12 jaar, ne playstation 2 ne video, ne gameboy, ne computer, nog ne computer van papa, en god weet wat nog allemaal moeten hebben. Ne PC, da is educatief, daar kunnen ze nog iet mee leren, maar hebde zo al ies ne spellekesconsole verslaafden bezig gezien, ? ... en ne GSM voor ne min 12 jarigen, (zelf voor ne min 16 jarigen ... ) allé nu daar betaalde u als ouder toch blauw aan ! brrrrrrrrr... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben 't middelbaar en 't hoger onderwijs met success afgelegd zonder ne Cell Phone, 't is al nie genoeg da ze er slaaf van worden als ze werken. Als wij ne platten band hadden, of gelijk wa konden we ons plan trekken ! Zo leerde uw manneke staan, nie met naar mama te bellen en te vragen of ze effekes 't handje kan komen vasthouden. "de mietjesmaatschappij dus... " |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (Meteen was het heel wa rustiger tijdens de muziekles... ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is echt wel de geinigste site die ik al ooit gezien heb, ! dat wordt nog uren lees plezier, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wel zoals ze in de site zeggen : Beat the hell out of them ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik beklaag die Engelse afgeroste mensen. Een ongelukkige jeugd vol mishandeling en dan in het latere leven bovendien aan de top! Erger kan niet. Als hoge boom veel wind vangen, constant in de kijker lopen, geldzorgen (ook veel geld is problematisch) het ongezonde leven van de jet-set, ........... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kinderen bont en blauw slaan is inderdaad uit den boze. Maar als mijne kleine het echt uithangt, en rede niet meer helpt, dan zou het kunnen gebeuren dat hij een tik op zijn kakhol krijgt. Trouwens, niet elk kind is hetzelfde. Wat een nachtmerrie moet het zijn om met een ettertje opgescheept te zitten, dat je om de 3 seconden letterlijk tegen de schenen komt schoppen. Mijn vader wist daar wel weg mee, maar ik denk dat hij de dag van vandaag in "de doos" zou steken als die nieuwe wet blahblah... nochtans ben ik geen crimineel geworden ofzo... Volgende wet: wie haar of zijn stem verheft tegen een kind krijgt een proces aan haar of zijn been. We willen toch geen getraumatiseerde kinderen hé... Daarna zal misschien de wet tegen het terechtwijzen van kinderen erdoor worden gejaagd. Een vermanend vingertje levert je algauw een ritje naar de gevangenis op, zonder langs start te gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#74 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Pas maar op, of ik stuur den Anton op jou af, hoef je geen schurfterige honden meer af te knallen in de storm van de eeuw! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hebt gij uw kinderen dat dan geleerd ![]() ![]() ![]() Serieus: Als het zóver komt, dan is er wettige zelfverdediging in 't spel. Dan spreken we niet meer van 'uw kind slaan' als uw reactie wat uit de hand loopt. Citaat:
Daar zzait ge enkel terreur, angst, dwingelandij mee. Respect dwingt ge op heel andere wijze af. Ouders verdienen trouwens geen a priori respect. Vooral niet zij die zo machteloos zijn dat ze naar fysiek geweld dienen te grijpen. Citaat:
Dat is misschien het geschikte moment. Trouwens, waarom schildert ge hier het OCMW en tehuizen af als een soort voorgeborchte der hel? Uw ex-partijgenoten klagen dat asielzoekers van diezelfde instanties en in dezelfde gebouwen een luxeleven genieten....... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Vergis ik mij als ik vermoed dat SS geen kinderen heeft?
Hoe leg je aan een 4 jarige peuter uit dat hij/zij niet op de buitenste vensterbank mag gaan staan, als het venster zich op het 5de verdiep bevindt? Neen, ouders verdienen geen respect, schoolmeesters ook niet, politie ook niet. Enfin, laat uw kindjes maar oversteken als het licht rood is, laat ze links rijden op de straat of spoken op de autosnelweg. Neen, ouders verdienen geen respect. Gezag is nutteloos. Leve de vrijheid! Vergis ik mij als ik vermoed dat SS iet of wat verkeerd zit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En neen, ik had prachtige ouders, veel te vroeg gestorven, nooit heeft een van hen hun hand moeten opheffen...ik was/ben dan ook nen hel brave he ![]() ![]() Het is toch een feit dat geweld op ouders..en ouderen toeneemt en neen, niet bij de vreemdelingen maar wel bij ons eigen volk. Hoe graag je uw kinderen ook ziet..spaar de roede niet (vrij naar een oud Vlaams spreekwoord) .
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb wel regelmatig een pak rammel gekregen van mijn vader, en ik zal het wel dikwijls verdiend hebben. Het heeft me wel koppiger en harder gemaakt, dus ergens was het wel goed voor. Dat maakt dat ik het zolang op de bruine Blok-forums kan uithouden denk ik.
![]() En voor de goede orde: ik heb mijn vader nooit mijn moeder zien slaan, en bij mijn weten heeft hij dat ook nooit gedaan. Daar zal ik hem eeuwig dankbaar voor blijven, want voor kinderen is dat een verschrikkelijke ervaring.
![]() |
#80 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat doet een driftkikker in dat geval? Schreeuwend ernaartoevliegen, en als hij 'chance' heeft de kleine eens goed afrossen eens hij de grond aan de binnenkant van de kamer raakt. Wat doet een mens die niet gewelddadig is (SS)? Uitwendig kalmpjes vragen: "Geef eens een handje aan vader......" Wie loopt het minste risico op intensief schoonmaakwerk van het trottoir? Citaat:
Citaat:
Heb jij zomaar blind a priori respect voor om het even wie? De grootste kloefkapper of zemeltrees kan ouder worden. Dutroux is ook vader. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |