![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() tijd dat we afrika terug koloniseren.
de negerkes hadden het veul beter toen blanke man nog baas was in de kongo. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Je zit hier met de ellende van miljoenen mensen te lachen. Gewoon wat grapjes over te maken; kan geen kwaad zeker? ![]() Bah, you make me sick... Vertel je in het echte leven ook graag zo'n geintjes ? Of beschik je over de fatsoen om dat achterwege te laten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
logisch, blanken importeren is beschaving importeren. ga jij nog maar wat dromen in je multikulhutje, ver weg van realiteit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ver weg van de realiteit? Als je zo'n uitspraken maakt, dat de blanken goed waren omdat ze de beschaving meegebracht hebben naar Afrika, dan ben je volgens mij ook een tikkeltje onrealistisch bezig. En je hebt mijn vraag nog niet beantwoord; ben jij in het echte leven ook zo'n cynisch en racistisch onmens? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() het feit dat ik kleurlingen niet �*nders behandel (betuttelend, beschermend, hun misdaden minimaliserend) omdat ze kleurlingen zijn, maar behandel alsof ze blanken waren, maakt mij misschien net géén racist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Je bekijkt hun situatie vanuit westerse invalshoek en verwacht net hetzelfde van onze zwarte medemens alhoewel zijn situatie zich daar absoluut niet toe leent. "hun misdaden minimaliserend" ? Het zijn niet allemaal misdadigers hoor. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Condooms worden GRATIS uitgedeeld doorheen heel Afrika (en China) aan elke post van het Rode Kruis, Artsen zonder grenzen en in veel landen zelfs de overheid MET DANK AAN HET VERFOEIDE AMERIKA EN HET WESTEN! Nog nooit gehoord van UN ofzo? Strijd tegen Aids?
![]() |
![]() |
#68 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
als er iemand bij jouw thuis op de vloer schijt omdat hij dat thuis ook doet hoef jij dat nog niet toe te laten. indien wij naar ginder gaan moeten we ook de regels van ginder respecteren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
en dat hebben de kolonisten allemaal zeer netjes gedaan natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
wie succesvol is streeft naar gebiedsuitbreiding. weet goed, indien de blanken nooit in afrika waren geweest hadden ze geen auto's, motorfietsen, stromend water... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Domme redenering, vertrek uit de huidige situatie en maak het beter ipv te kankeren over hoe het zou kunnen geweesd zijn.
![]() |
![]() |
#73 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Maar ik zal het maar stoppen, er valt niet op een menswaardige manier te praten met mensen die zo'n gedachtengoed hanteren. Ik hoop echt dat er niet veel mensen zijn die met u sympathiseren, of het gaat echt bergaf met de mensheid... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
ik hoop dat er nog meer mensen inzien dat het volk dat aan de basis van de moderne beschaving ligt zich niet moet schamen en haar voortbestaan moet verdedigen. of het gaat bergaf met de mensheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In Zuid-Afrika woonde voor de kolonisatie geen kat, en met goud, uranium en olie deden de Afrikaanse landen niks. Het zijn dus allemaal drogredenen.
![]() |