![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() [quote=Jeshua]de fout die heir gemaakt eword is te denken dat mensenlijk verstand gezond is. wij zitten vol fouten. En een van die fouten is het lezen van
enen boekske en alles blind volgen. God is betrouwbaar.!! tuurlijk wat er ook gebeuren mag t'is allemaal goed voor jullie, en t'ja tis weer de wil van god he. Niet vertrouwen is angst, 1 der laagste emoties die er is!! Angst is eigen aan mensen en houd ons is leven en allert, niet te verwarren met neurotici die men veel tegenkomt in de islam wereld .voorbeeld
tegen hen is. 2. manisch-depressieve psychose : overdreven opgewekt (psychopaten) Maw De rede volgen is verstandig en je niet blind staren op hypothesen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Imam paksoj vond het waarschijnlijk OK dat diene turk z'n familie afslachte.
Stond waarschijnlijk weer in hun leuk fabelboekske of t'was misschien de wil van allah he, dat zou ook kunnen. Alweer een mooi voorbeeld van hoe goed ZE bezig zijn ![]() Op naar hun volgende leuke daden zou ik zeggen ![]() Als ik in marroko was (in het moderne cassablanca ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Schepen
|
![]() En noem mij 1 ding wat ik doe wat ik leer uit dat boeksske die tegen de wet of zelfs maar common sense ingaat.
Verder bedankt dat je islamvoorbeelden geeft, immers ik ben christen.Of niet alles goed voor me is... iig heeft God me wel gered uit vanalles. En hij maakt me voorzichtig en alert,zonder de negatieve bijklank van de angst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze gewoonweg alles willen afmaken wat strijdig is tegen de Islam. En die verschillende gradaties in de islam storen me ook, ofwel ben je een moslim ofwel niet en niet omdat je bepaalde dingen toch leuk vindt. Die mulahs in iran lachen gewoonweg met die "slappe europese versie". Als ik een echt moslim zou zijn zou ik geen voet in het "duivelse verziekte westen" willen zetten. Heb niets tegen mensen die in iets geloven en als ze daardoor zich beter voelen zoveel te beter als ze maar geen kortsluiting in hun hersenen hebben, sommige mensen hebben iets nodig om zich aan dat iets op te trekken. K'vind geloof eigenlijk de psychiater avant la lettre voor mensen die geen doel hebben of begeleiding nodig hebben. De ene heeft dit nodig de andere niet. |
|
![]() |
![]() |