![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Heb je gehoord Pajoske? Quercus heeft een dossier van jou. Nu moet je braaf zijn, natuurlijk. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 augustus 2012 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 11 augustus 2012 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Foutje rechtgezet. Mijn excuses, O Weledele Formumbaron. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 augustus 2012 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft die 'landslide' een equivalent gehad in het bestuur van ons land?
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat gaat niet goed komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je nu nog niet door, na -tig zwarte zondagen, en binnenkort misschien evenveel N-Va-landslides, dat het voor jullie, flaminganten en separatisten echt geen zoden aan de dijk zal zetten?
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik geef toe dat het VLaams sportbeleid ook niet schitterend is, verre van zelfs. Maar ik vind niet dat u plotseling moet denken dat Walen superieur zijn enkel en alleen omdat en ze eens een zilveren en een bronzen medaille winnen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet de feesthoedjes maar op en ontkurk de champagne, alles gaat prima en er kan Belgie niets gebeuren, tralalala tralalalalaa! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ho maar, u denkt nu toch niet dat het bestaan van la Belgique en zijn grendelgrondwet een onoverkomelijke barrière vormt? Dan bent u wel verschrikkelijk naief hoor! Geen enkel volk kan tegen zijn zin geklemd blijven in een bestel en een beleid waar het niet meer mee akkoord is. Er is geen enkele grondwet die op een eeuwigdurende geldigheid kan bogen. Wanneer het nodig is wordt die gewoon opzij geschoven. Net zoals de francofone separatistische oproerkraaiertjes dat hebben gedaan t.a.v. ons échte vaderland, De Nederlanden.
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spookt door hun koppekes: na de volgende federale verkiezingen weten ze niet hoe ze er aan zullen beginnen; ze weten dat de regie dan wel volledig in handen zal liggen van het Weverke, maar wat hun inbreng zal mogen zijn, hoe lijdzaam ze zullen moeten alles ondergaan .... pure horror. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 12 augustus 2012 om 08:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bang van de recente evolutie die overduidelijk is, en wat die brengen zal ? Vreest niet. Er zal voor je gezorgd worden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
EN om inhoudelijk te reageren. Antwoord eerst eens op mijn vragen: Citaat:
Tip: je bent toch op de hoogte hoop ik van het feit dat je strafbaar bent als je een dossier van mij bijhoudt. http://www.e-privacy.be/privacywet.pdf Laatst gewijzigd door pajoske : 12 augustus 2012 om 08:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Eén besluit zou je kunnen trekken. Als sport een signaal is van wat in de maatschappij gebeurt. Zou dit een teken kunnen zijn dat Wallonië uit het dal aan het klimmen is. PS het viel mij op dat verschillende van die Waalse sporters behoorlijk Nederlands spraken. Dat kan als signaal ook tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
superieur in wat,een die op zijnen buik een medaille wint en die onbekend is,noemt het een café sport dat loodjes schieten,die andere medaille is er gekomen door fouten die de tegenstandster maakte,als je dat superieur noemt dan ben je niet veel gewoon.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Het is mij ook al opgevallen. Ik meen dat ik p�*p�* Borlée al eens iets in het Nederlandse hoorde zeggen. Maar de twee chouchou's vertikken het ook maar één poging te doen. De karabijn-medaillewinner uit Luik sprak héél behoorlijk. Wellicht een familie van Vlaamse afkomst. De Judo-medaille Van Snick sprak ook alleen maar Frans, ondanks haar Vlaamse naam.
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Totaal ongepaste reactie. Met dit soort uitspraken bezorg je de Vlaamse zaak meer schade dan je wellicht zelf vermoedt.
|
![]() |
![]() |