![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijn hamers niet een beetje te 'hi-tech' voor het Belgisch leger, Jacky?
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() 't Zen amoal klènkinderen van Pait en Mait.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() edit
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 12 augustus 2012 om 21:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is uw indruk "Persoon A is tegen Vlaams-nationalisme, dus persoon A vind België perfect." die gefantaseerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat ik wel denk, nee sorry weet, is dat wie tegen Vlaamse onafhankelijkheid is, tegen de belangen van alle Vlamingen ingaat. En ik vind de huisnegersmentaliteit van bvb de traditios kotselijk. Maar bon, struisvogel gerust verder...
![]() |
![]() |
#68 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gij zijt dus een Belgicist. Belgicist zijn betekent niet dat men denkt dat Belgie perfect is. Netzomin als seperatisten per se denken dat Vlaanderen perfect is of kan worden.
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er tegenstander van dat sociale en economische bevoegdheden nog verder opgesplitst worden, omdat je ze hindernissen instelt die ervoor zorgen dat hulp niet terechtkomt bij diegenen die het het meest nodig hebben. Ik wil de sociale en economische bevoegdheden van zoveel mogelijk landen samenvoegen, dus in mijn ideaal houdt België eigenlijk ook op te bestaan. Ben ik dan een belgicist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een ere-titel hoor.
Als iemand dat van mij zegt, dan begin ik dankbaar en blij te gloeien vanbinnen. Als men zegt dat ik flamingant ben, begin ik ook te gloeien, maar niet van binnen, enkel mijn hoofd, van schaamte. Neen, ik wil niet doorgaan voor een kapotmaker, een beeldenstormer, een debiele barbaar.
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Belgicisten zaven ni mutten ontkenne da ze zo zen, ut vreis om veur nationalist versleite te weurde. Ze mutte der fier oep zen, want het Belgiekske is komiekske.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het betekent eigenlijk 'iemand waarvan niet gewonnen kan worden in een discussie en daarom maar belgicist genoemd wordt door de radicaal Vlaams-nationalistische tegenstrever'. Het is alle haat van een Vlaams-nationalist geconcentreerd in één punt, in één woord, om, als die het niet meer ziet zitten, de gevoelens van teleurstelling te kunnen wegvagen met gevoelens van diepe haat door "Belgicist! Belgicyst! Vuile Belge-cyst! Bel-le-le-lal-lal-lal-lal!" te roepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Inderdoad. De weireld stekt ietske complexer in mekoar dan enkel zwet-wit, Belgicist of Flamingant. Er bestoat meir diepte dan dadde zenne. Oem er allianses meej te veurme die aatgroeien in clans is een slacht idee.
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 12 augustus 2012 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd voor een nieuw sigje?
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Belgicist en Geus in iene zin en dan kappen oep de Beldensteurmers van vierhoederd joar terug. Hahaha. Nen echte Brusseleir zaaf er gen Geus Lambiek veur loate zenne, Belgicain of Vlomsgezingd. Da's clanveurming van primitieven da zelfs veur nen volksen ouwe zak gellek kik te loemp veur weurden lekt.
Laatst gewijzigd door Sjarelgulden : 12 augustus 2012 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als men mij echter 'belgicist' noemt omdat men niet kan winnen in de discussie, dan moet ik me daar eigenlijk wel goed bij voelen, ook al identificeer ik me helemaal niet met belgicisten, maar wel hooguit met 'de mensheid'. |
|
![]() |
![]() |