![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Ook op de vragende partij vragen mensen om de klokken stil te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik heb ooit vlakbij een kerk gewoond waar om het kwartier de beiaard speelde. Meestal een bekende riedel van een klassieke componist.
Ik vond dat helemaal niet storend, integendeel. Het gaf een erg rustgevend effect om altijd die vertrouwde klokken te horen. Je gaat dat zelfs missen als je het niet meer hoort. Nu ja, verzuurde mensen vinden altijd wel wat om op te kankeren. Laatst gewijzigd door Mitgard : 17 september 2012 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook geen bioritme meer, hoor, maar het stoort me evenmin. Investeren in een goede (geluids)isolatie lijkt me de oplossing. Ik woon naast de spoorweg, en stoor me evenmin aan het drukke treinverkeer.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Een beetje respect voor het 25% zout der aarde van onze bevolking die achter de rug van de weledelgeborenen het vuilnis rondhalen, produceren in de fabrieken om onze competitiviteit toch nog een beetje te vrijwaren, ouderen en zieken verzorgen, uw veiligheid en bezit trachten te verdedigen, handelen met andere tijdszones, dienen in de horeca en het uitgangsleven, goederen over heel de wereld vervoeren, ... zou wel op z'n plaats zijn ja. We leven niet meer in de middeleeuwen waar alleen de dieven 's nachts werkten. En er is al herrie genoeg dat die totaal overbodige klokken er nog bovenop komen. Niets voor niets dat in België waar arbeidsflexibiliteit zowat het hoogst ter wereld is, om de arbeidskost te compenseren, het gebruik van slaappillen tot de hoogste ter wereld kan gerekend worden. Niet iedereen voelt zich zo goed of beter dan een ander en vindt het aldus normaal op z'n luie reet te blijven zitten tot de hangmat ze een dagjobke onder de luie reet steekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Integendeel, ik voel mij daar zelfs erg prettig bij. En als de beiaard dan nog een leuk deuntje speelt is het helemaal mooi. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga dan in een gehucht zonder kerk wonen, verzuurde zaag.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 september 2012 om 19:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou Scherven'tje nu niet direct een zaag noemen. Maar idd een beetje verzuurd. Persoonlijk - ik haalde dat hier reeds aan- kan ik genieten van de beiaard die om het uur weerklinkt. Blijf dat mooi vinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ik ook. Wie dat stoort, kan toch oordopjes gaan kopen? Nu ja, gal spuwen en u in uw zelfmedelijden wentelen is natuurlijk veel bevredigender.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() U uit toch ook -zeer vocaal- uw ergernis? Dat u zich ergert aan zijn ergernis, doet daarbij niets terzake. Als Scherven niet houdt van wat klokkengelui, dan is dat zijn goede recht. Het lijkt me alleen dat er ergerlijker zaken zijn dan wat klokken. Druk verkeer, automobilisten die het nodig vinden hun toeters regelmatig eens te laten weerklinken, zelfs luidruchtige kinderen storen me meer, als ik slecht gezind ben. Maar goed, ik ben niet gauw slechtgezind, gelukkig maar. En slaap meestal overal door.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Natuurlijk. Het is ook zijn recht om er over te zagen op een forum. Net zoals het mijn recht is te lachen met zijn overdreven frustraties.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
en nog twee van gisteren | | |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() De ochtendstond heeft goud in de mond
![]()
![]() |
![]() |