![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hebben ze niet alle zes Wallonië zit vol met imperialisten Conform de RTBF en hun journalisten Tis altijd met meer gemak Dat Echte Waal wat doelloos rondkakt
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() De echte waal respecteert enkel zijn eigen taal
Naast landje pik een onverbetelijke kwaal Behalve op de vlammingen kakken Doet hij ook CD&V en Open-VLD hun broek zakken Binnenkort zit hij in zak en as Eigen schuld dikke ambras
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 18 augustus 2012 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister
|
![]() Walen kunnen hun eigen sz niet betalen
Ze blijven liever rond de pot dralen Liever dan te werken Bezoedelen ze politici hun zerken Ze geloven liever in kerstman Di Rupo Ook al is dit een onbekwame klojo
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Onze grote premier Di Rupo
Is zeker geen pipo Hij heeft gedurft en gedaan In plaats van aan de kant staan Je kan zeker ni negeren Dat hij meer bekwaamheid toont Dan De Hoop van Vlaanderen Die maar onkunde betoont
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Majesteit
vergeef me de vrijheid die ik hier nu neem om U onderdanig te eren vergun me de tijd om thans zonder fleem Uw hoogheid zo fel te waarderen wil goedschiks aanvaarden waarom ik hier nu met de deur in huis kom te vallen : het is van geen waarde om u ambigu te omringen met slijmende kwallen wees dus heel attent en vergis u toch niet in gladde perverte janussen maar weet dat mijn talent zijn gevolg achterliet om Uw edele delen te kussen DJ |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en enkel bij een onbenul te slijmen Enkel status quo is maar moed van zus en zo Ik kan niet negeren dat Di Rupo niet kan regeren Vele Vlaamse kiezers zijn door zijn onkunde de verliezers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Onze anti-Vlaamse premier ministre Di Rupo
verdient enkel een plaats diep in de po Hij is enkel goed in scheikunde Vandaar dat hij ons loon verdunde Als leider is hij maar een klein roodje en maakt van zijn gans beleid een zootje Ties spreeken het Vlaams kaan hij niet en stuurt ons met een kluifje in het riet
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Elio Di Rupo lijdt niet enkel aan marxistisch conservatisme
maar beloofde rekening te houden met het confederalisme Ik heb zijn belofte hier nog op video Hij hoort thuis tussen de apen in de zoo Hij wil vooral zijn eigen zakken vullen en zijn kiezers van het cliëntelisme laten smullen In feite is het een rode despoot en een asociale grote kloot
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Geluk ligt bij mij aan de oppervlakte
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Bedoelt U ?
Geluk ligt bij mij aan de oppervlakte , net als mijn verstand , dat smelt nu weg onder de hete zonnebrand. gelukkig sta ik niet helemaal aan de kant Ik verkoop nog steeds heel veel tralalant Enkel ikzelf vind mijzelf plezant Want op het forum maak ik het voor velen ambetant |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik zet iedere keer een streepje telkens ik glimlach. Vanmorgen al vijf streepjes gezet. Allemaal vanwege Politics.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Me ! mister ENOOOOOOOOOOO
In de kloostertuin van Malonne Lag Michèle Martin lui te zonne 'k heb kindjes vermoord daarmee goed gescoord Amper twee maal verhoord en de grond in geboort . Ik heb nu twaald jaar in de gevangenis gewerkt en mijzelf met een dikke spaarcent ingedekt . Nu lijkt het alsof ik heb het groot lot gewonne, en mijn mooie leven in Malonne is nog niet begonnen Of de gunnen me niet de tijd om te herbronnen nee, ze willen mij de grond in drommen , samen met de nonnen ook justioe en de stafuitvoerders weeten niet waar ze zijn aan begonnen k'vrees dat ik nog effe langer zal moeten brommen . want op mijn matras daar in Malonne , zal ik niet te veel moeten grommen eer ik noot meer wakker wordt na een paar bommen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |