![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet u ni verdedigen, zenne. Legt liever wat geld op den toog voor een rondje.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah is't mijnen toer? Zegt dat dan. Ge moet daarvoor zo vies ni zien, ze.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou hij kont-tekst bedoelen?
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij woonde inderdaad aan de kust. Ik was het niet dikwijls met hem eens maar ik kon genieten van zijn posts!
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner mij daar vooral nog een heel gedoe met onder andere Marc Spandel en nog een paar anderen. Ze werden uiteindelijk allemaal buitengebonjoerd en hebben hun ruzie dan nog een tijdje verdergezet op politics.info. Ik geloof dat ze zelfs nog ergens een eigen forum hebben opgericht. Maar ik herinner me vooral dat die ouwe beroepsmilitair een dikke ruziestoker was en dat de moderator daar, ene Swakke, hem de hand boven het hoofd hield. Ik vond de manier waarop die moderator dat geruzie toen aangepakt heeft zó wansmakelijk dat ik seniorennet in zijn geheel gelaten heb voor wat het was. Ben er sindsdien eigenlijk niet meer terug geweest...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wist niet dat die mannen later hier terechtgekomen zijn. U bent beter op de hoogte dan ik. ![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Gelukkig ben ik dat niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#74 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar ga je naartoe ? Zul je daar andere bezigheden hebben ? Heeft de westerse hypocresie U ook aangespoort om te verhuizen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Ofnee, ik blijf nog een tijdje. Om Klarekijk te pesten.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Er moet een nieuwe Godwin-wet verklaard worden.
-Eentje die over moslims gaat (naarmate de discussie vordert verhoogt de waarschijnlijkheid dat er op moslims wordt afgegeven tot 1) -Eentje die over homo's gaatnaarmate de discussie vordert verhoogt de waarschijnlijkheid dat er op homo's wordt afgegeven tot 1) -Eentje die over communisten gaat (naarmate de discussie vordert verhoogt de waarschijnlijkheid dat er op commies wordt afgegeven tot 1) Eens dat gebeurt, ben ik weg uit de discussie.
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Wie weet. Heb daar nu 2 babies rondlopen (enfin, ze lopen nog niet), en die moet ik toch zien te onderhouden in zeer moeilijke omstandigheden. Misschien moet ik dus wel een paar jaartjes blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |