![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is niet omdat ik een tijdje van dit forum geband was (dankuwel klikspanen), dat ik niet thuishoor in het rijtje van Fransdolle Belgicisten hè Bokkie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Unfortunately the troll is in the eye of the beholder....
NB; gij hebt nog altijd een kick-ass avatar ![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 21 augustus 2012 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Och sorry, ik had beter Syrie aan het lijstjse toegevoegd...
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Interessant ! ik zocht nog een geschikte lokatie om een wijkfeest te organiseren en vreesde al dat ik een dure zaal zou moeten huren. Nu ik jouw bericht lees besef ik pas dat ik het even goed kan organiseren in de St Hermes kerk hier in Ronse. We kunnen het altaar gebruiken als tafel voor de tapinstallatie en in de sacristie zetten we het koud buffet. Groot voordeel : we moeten bij de brouwer enkel tafels bestellen, de stoelen staan er al. Bedankt voor je subtiele nuance ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() of de vergelijking klopt langs geen kanten....als je niet stoort mag je perfect een kerk bezoeken, van het jacht wordt je met harde hand verwijderd..
Ach uw innige vrienschap voor de grootste kapitalistische kalootse famillie met een ondemocratische erfopvolging is meelijwekkend...toch voor een sos |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kerken liggen ook tapijten hoor. Allé, toch achter het altaar. Niet waar het plebs mag zitten natuurlijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wees blij verdomme ! het cordon zorgt ervoor dat Philip na twintig jaar nog steeds zijn dikke wedde krijgt om heelder dagen zijn kloten te zitten schuren. Geen enkele partij van marginalen heeft hem dat voorgedaan. Waardig ouder Worden, Rossem, LDD, geen enkele overleefde zo lang. België zorgt voor zijn trouwste vijand. Houzee ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Eigenaardig dat u daarvan zo goed op de hoogte bent, mijnheer Raf. Komt u dikwijls in kerken op tapijten achter het altaar ? (U mag dat begrijpen zoals u graag wil, overigens.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Cool Gwylan en Peter1962 in dezelfde draad. Kick a**. En als ik moet afzien, geen erg.
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken mijn wereld, mijnheer Gwylan. Ik kom inderdaad regelmatig in kerken, ook op de tapijten achter het altaar. Verbaast dat u?
![]() |
![]() |