![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar goed, alle gekheid op een stokje, Mitgard, ik wacht nog steeds op uw geweldige deductie betreffende de kwaliteit van volkeren die in de genenpool besloten zou liggen.
[size=1]ik heb best wat tijd vandaag[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is verdorie een provinciestad!!!!! geef jij die maar eten en onderdak of is dat dan weer ietsje te veel gevraagd voor onze wereldburger? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() het doet me plezier dat jullie zo kronkelen om mij te counteren.
ik ga eens naar buiten, vrienden. t' is mooi weer. lezen jullie ondetussen eens hierin: http://www.meervrijheid.nl/index.html?mrkwaadzaad.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() "In de jaren zestig en zeventig werd eugenetica taboe verklaard. Verenigingen en tijdschriften die zich met eugenetica bezighielden hieven zichzelf op. Sommige genetici wisten zich goed aan te passen aan de nieuwe mores. De Galton-leerstoel in de erfelijkheidsleer, gefinancierd uit een legaat uit Galtons erfenis en vroeger bekleed door overtuigde eugenetici als Karl Pearson en Ronald Fisher, wordt tegenwoordig bekleed door Steve Jones, een expert in erfelijkheid bij slakken (
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ergens zullen ze wel een goeie schatting kunnen maken, aan de hand van uitgekeerd OCMW geld, mensen die ze oppakken en mensen die in de "illigaliteit" verdwijnen. Jullie weten net zo goed als ik dat diegene die uitgewezen worden een bevel krijgen om het land te verlaten, en daarna zien ze ze nie meer weer, maar niemand heeft ze ook zien vertrekken, ... Bovendien zijn er dan ook nog een deel die "verdwijnen" als ze hun ticketje krijgen om zich bij een bepaald ocmw te gaan melden... De handel in valse passen en adressen tiert welig, ... Bovendien hoeveel zitten er nie weg in prostitutie en duistere attelierkes in Antwerpen en Brussel in wijken waar de flikken nie mogen komen zonder eerst een volksopstand te veroorzaken... Het zit allemaal vrij ingewikkeld in mekaar, helaas is dat de realiteit. Of het er nu 150 , 1500 of 150 000 zijn, zelf die 150 zijn er 150 te veel. Maar heel eerlijk weten we hier allemaal dat het er veel meer dan 150 zijn, kijk gewoon naar de regularisatieberg van een paar jaar geleden... Ineens doken al die illigalen die hier langer dan 5 jaar zaten op, ... dat wil zeggen dat er hier ook veel minder lang dan 5 jaar zitten hé... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
of gewoon eens vaststellen: het ene volk (het keltisch/germaanse) schiep: parlementaire democratie, moderne wetenschap, computers, vliegtuigen, raketten, moderne geneeskunde, sociale zekerheid, welvaart, mensenrechten, frigo's, microgolfovens, standaard ABS, klassieke muziek, film, radio, elektrisch bediende ruiten vooraan, kernenergie, de pioneer-ruimtesonde, de hubble space telescope, autostrada, spoorwegen... kortom zowat ALLES wat tegenwoordig beschouwd wordt als moderne beschaving. vergelijk eens met de verwezenlijkingen van alle andere volkeren samen de laatste 500 jaar. toeval zeker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn een boel dingen genetisch bepaald, en daarom wil dat nog niet zeggen dat bepaalde mensen untermenschen zouden zijn. Puur wetenschappelijk gezien vrees ik dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben. en hetgeen nu nog niet bewezen is kan nog bewezen worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zit er dan wel ergens water in die neger, ... Wichelroedes worden daar nogal eens voor gebruikt... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraag dat maar aan Mitgard. Hij deduceert dat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stel u bouwt een huis in een stille straat. U neemt een brandverzekering. Nadien wordt de straat volgebouwd. Als op een dag de hele straat afbrandt betaalt UW verzekering dat! Natuurlijk is dat absurd, maar het is volstrekt analoog aan ons huidig pensioenstelsel. Neen, ieder betaalt naar zijn vermogen een bijdrage die voor hem of haar gereserveerd en gekapitaliseerd wordt. Maar massa's allochtonen binnen halen om voor onze ouden van dagen de slaaf uit te hangen, dat is het probleem nog vele malen veregeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja, ... (wil jij ze allemaal eten geven, ... ? ) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Maar kom, laten we even naar de recentere eugenetische ontwikkelingen kijken volgens uw eigen theorie. Dan kom ik kwa uitvindingen over de laatste 3 4 generaties maar tot 1 conclusie: Down boy, you're inferior to this side of the ocean. 8)
![]() |
![]() |
#80 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Komaan Mitgard, is het nu zo moeilijk om een website te vinden waar men het eens is met jouw geschifte ideeën? Want de beide links die je ons hebt meegegeven, gaan absoluut niet in de richting die je zou willen. Interessante lectuur, daar niet van, maar ik verwacht beter van een Ariër als jij.
Dat tekstje op meervrijheid.nl ging onder meer over de IQ-testen die Richard Lynn afnam. Spontaan moest ik denken aan de eerste intelligentietesten, zo'n eeuw geleden (ik kan er een paar decennia naast zijn, excuseer) in de VS. De zwarten en immigranten kwamen hier consequent slechter uit dan de blanken. Niet echt verwonderlijk, aangezien men onder meer kennis van de spelregels van tennis als een indicatie van intelligentie beschouwde... ![]()
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
![]() |
![]() |