![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Azië . basis Hong kong Pendel Vietnam en Laos en Camboja en de Filipijnen . Ok de filipijnen zijn maar 7107 Eilanden en ja zal er een stevige kluif aan hebben om me te bezoeken . Vanuit Manila 18uur , geen vliegtuig mogelijk , geen elektriciteit op het eiland . en geen auto's of vervoer . Wortelke schrepen zal moeilijk gaan . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien moet je de vervolging helemaal niet ervaren voor je in aanmerking komt voor asiel. Het feit dat er in die landen vervolging van holebi is, is voldoende. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kunt asiel aanvragen op basis van de conventie van Geneve of je kunt verblijf bekomen op basis van gezinsvorming of hereniging; dit combineren kan niet. Wel kun je nadat je asiel kreeg, aan gezinshereniging doen, maar wanneer je asiel krijgt op basis van homoseksualiteit kun je nadien echt geen echtgenote en kinderen laten overkomen. Daarmee zou je immers aangeven gelogen te hebben over je seksuele geaardheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou de homoseksuelen in dergelijk geval, geen eten willen geven. Zoveel zijn het er maar. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat sommigen ooit toch als homoseksueel getrouwd zijn heeft niets met de discussie te maken, wel de basis van asielaanvraag omdat je als homo vervolgd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn naam is zaza zulu en ik ben homoseksueeel in Zuid-Afrika. Nu is het zo dat ik onmogelijk kan leven volgens mijn geaardheid, zonder vervolgd te worden. U weet vanuit uw eigen land België, dat tal van homoseksuelen trouwen met iemand van het andere geslacht onder de sociale druk van de gemeenschap. Gelukkig voor de homoseksuelen is uw land België deze achterlijke mentaliteit ontgroeid, en is ze nu zelfs voortrekker geworden voor homorechten, met de invoering van de adoptiewet voor alle geaardheden. Ik mijn land Zuid-Afrika, zijn we nog niet zo ver. De sociale druk om te huwen met iemand van het andere geslacht is enorm, gezien de vervolging van homoseksuelen. Blij te zien dat de vervolging van homoseksuelen in Zuid-Afrika, in België als actualiteitsrubriek mag verschijnen op jullie nationale zender in het programma "Ter Zake" en ook op tal van internetfora. Door deze dingen ben ik te weten gekomen, dat ik inderdaad recht zou hebben op politiek asiel in België, omwille van de vervolging in mijn land, van mensen met mijn geaardheid. Ik ben er van overtuigd, dat als je gedwongen wordt, om "vrijwillig" te huwen met iemand die niet bij je geaardheid past, om aan die vervolging te ontkomen, elk gezond mens begrijpt, dat de vervolging al erg moet zijn. Zoals te zien was op uw nationale zender worden mensen van mijn geaardheid, vaak gewoon zonder enige scrupules, wreedaardig vermoord. Bij deze én omwille van mijn geaardheid, waarvoor ik vervolgd zou worden mocht men het weten, vraag ik asiel aan in België. Ik kies speciaal voor België, omdat België een voorbeeldland is van hoe men met homoseksuelen dient om te gaan. Het homohuwelijk en de mogelijkheid om als homokoppel te mogen adopteren, zijn daar uitingen van. Hopelijk krijg ik de kans om mezelf te mogen zijn. De minimuumvoorwaarde om van "vrijheid" te kunnen spreken. Een mensenrecht voor uw overheid bevestigd, door ondertekening. Graag meer inlichtingen ook over de procedure die gevolgd dient te worden. Alvast mijn dank terwijl ik uitzie naar uw antwoord. zaza zulu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook een gedwongen huwelijk zal nooit als argument aanvaard worden omdat je leven niet in gevaar is wanneer je weigert, dus toont het voorbeeld vooral aan dat u toch niet zo goed begrijpt wie en waarom asiel verleend wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk alice. Ik heb je zeer graag en lees tal van je sterke posting en in al die jaren ben ik het vrijwel altijd met je eens geweest, mijn respect heb je al lang geleden gekregen, ... vooral wegens je altijd wederkerende redelijkheid trouwens ook al heb je meer dan overschot van gelijk. Je blijft altijd redelijk in de zin van 'zin voor rede'. ... Maar nu?! Het land waar het asiel wordt aangevraagd (lees: België) toont reportages via haar openbare omroep aan haar bevolking, dat homoseksuelen vervolgd worden in Zuid-Afrika,... ... maar de Zuid-Afrikaan die om die reden asiel aanvraagt, moet kunnen bewijzen dat hij vervolgt wordt omwille van zijn geaardheid? ![]() Hoeveel doden moeten er dan wel vallen vooralleer het bewezen wordt geacht dat er inderdaad sprake is van vervolging? Komaan zeg,... Dat is zo'n beetje als vragen aan de Paus of hij wil bewijzen dat zijn uitspraken wel katholiek zijn, vind ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 9 september 2012 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb persoonlijk een aantal aanvragen op basis van seksuele geaardheid mogen volgen, en weet dus dat wat ik zeg echt wel in praktijk zo gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb iets bijgeleerd. Bedankt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar wil je naartoe jongen?
Als je alice ongeloofwaardig wil maken, ben je echt niet goed bezig hoor. Weet je wat? Zoek jij eens naar bronnen die alice's bewering zouden tegenspreken en kom dan eens terug. Dan mag je een grote mond hebben. Maar ik geloof haar op haar woord. Ik kan dat nog, iemand geloven. Paulus. |
![]() |
![]() |