![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je dan ongetwijfeld een quote van.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
daar is een verschil tussen 'doorschuiven' en 'aanbieden'. En wat meer is: geen enkele partij heeft openlijk of heimelijk dit aanbieden afgekeurd. Want anders had de roi geen enkele andere mogelijkheid dan het Weverke aan te stellen tot (in)formateur ... Maar voor de rest: daar wordt hier nogal wat gezaagd in deze draad. Herinnert iemand zich nog het onderwerp ? Een hoofdredacteur stelt, zonder precies cijfers van één partij of van meerdere partijen, zonder in te gaan op de aangegeven redenen, zonder ... dat .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het probleem precies? Alé, ik ben nieuwsgiering op de formulering van het probleem door Tommm.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is het probleem het grote aantal onbetrouwbare, al talloze keren van kleur veranderde opportunisten die vanuit het niets een "goede" plaats eisen.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 augustus 2012 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker een deel van het probleem.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=sA5T5FW8CbM
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Franstaligen vormen de minderheid. Brussel had trouwens een winnaar in de verkiezingen die haaks op de winnaar van Wallonië staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zegt hier letterlijk zelf waarom Belgie niet kan werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België werkt. Het draait slecht zoals de overheid in elk land. Dat is eigen aan een overheid. Je mag echter nooit bij de pakken blijven zitten en zeker niet de zaak nog erger maken door blokkeringspolitiek. Al die analyses zijn verdienstelijk, mooi en lovenswaardig. Ze vormen echter nooit een excuus om niets te durven veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan jouw redeneertrend niet volgen; dat is zo precies of wij een andere taal spreken. Het spijt me niet dat ik vind dat dat niet aan mij ligt, maar wel aan jou. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ziet ge: wij redeneren volgens een andere logica. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Burgemeester Hoesselt verlaat de NVA!
Heibel, kommer en kwel bij de NVA. Las zojuist in de krant: "Ook de burgmeester van Hoesselt laat NVA nu vallen en stapt uit de partij !" De ene schiet de andere in de rug. Wat een een bende opportunisten in die partij. Nog vele malen erger dan bij de traditio's. Laatst gewijzigd door system : 28 augustus 2012 om 16:46. |
![]() |
![]() |