![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal mijn citaat: "De ce qui précède il résulte donc que la criminalité est dans une de ses plus mauvaises phases. Supprimer toutes ses causes, — rien ne serait d'ailleurs plus difficile que d'en donner une énumération complète, il suffit d'en connaître les principales, — ce serait vouloir renouveler le monde du jour au lendemain, puisqu'elles sont liées �* ceux des problèmes économiques, sociaux et moraux qui bouleversent l'époque contemporaine." En van dezelfde auteur: "De ces chiffres ressort avant tout» la prédominance absolue de la criminalité violente et homicide des jeunes gens de seize �* vingt ans. Une autre tendance qu'on remarque chez les jeunes malfaiteurs est celle qui les pousse �* commettre des incendies. Cette précocité criminelle est plus visible encore en matière de vol ; c'est l�*, on le sait, un penchant qui est un des premiers �* se manifester ; il est d'ailleurs commun �* tous les âges, mais va s'affaiblissant �* mesure que le délinquant vieillit. " Goede of slechte analyse?
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er niet aan doen dat niet iedereen met donker haar een Noord-Afrikaan is, hé. Of dacht jij van wel?
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() natuurlijk niet, er zijn ook blonde Noord-Afrikanen hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu content?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 september 2012 om 14:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- zwart haar is gelijk aan Noord-Afrikanen - blond haar gelijk aan Belgen - geen haar gelijk aan skin-heads - lang haar gelijk aan meisjes (ik ga ervan uit dat metalheads geen criminaliteit plegen) OK? ![]()
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 september 2012 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw citaat? In aandachtswijken zitten evengoed autochtone Belgische gezinnen die het sociaal en economisch moeilijk hebben, toch zijn hun kinderen niet oververtegenwoordigd bij jongerencriminaliteit,culturele achtergrond is minstens een even belangrijke factor, omdat ook opvoeding daarmee samenhangt. Dus nee, uw citaat is ongetwijfeld politiek correct maar ook niet meer dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Eigenlijk is het simpel. Als ik de uitdrukking 'jongeren' lees, denk ik meteen aan bruintjes.
Dat is zo geconditioneerd. En in de meeste gevallen gewoon juist. Dus zal men binnenkort een ander woord verzinnen. Iemand enige ideeën ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige zij zijn vrij actueel, neen?
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uitschot?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 september 2012 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat men bij een citaat toch wel zou vermelden wie de auteur is!
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nieuwe benoemingen voor "jongeren"
- kanaille - uitschot - tuig van de rochel (ipv tuig van de richel, dat zijn die van ons). Citaat:
"vee van de richel" zullen we natuurlijk enkel nog voor eigen richelvolk mogen gebruiken.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 september 2012 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe lang blijf je hier eigenlijk ''jongere''? ![]() |
||
![]() |