Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2004, 16:26   #61
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.

Komt er nog wat van groot bakkes/klein hartje, eeuh sorry, "bruut geweld" ... die vraag kunt ge p'cies niet beantwoorden ...
nu begint ge misschien te snappen waarom ik zeg dat zo goed als alles wat gij zegt fout is ...
zeg zijt gij nog een snotventje of zo ?
ZOEK OP WIE MEYER is he...

ik ga u echt niet alles uitleggen he
t'is weer kleutertijd precies uw kinderlijke opmerkingen zijn wel amusant hoor
Ik dacht het al, ge kunt niet antwoorden ... enfin, ik ken uwe stijl al, zoals hierboven gezegd, grote statements, en vanaf als iemand erop ingaat niks meer want ge weet er dus echt wel niks van ...
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 16:30   #62
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik dacht het al, ge kunt niet antwoorden ... enfin, ik ken uwe stijl al, zoals hierboven gezegd, grote statements, en vanaf als iemand erop ingaat niks meer want ge weet er dus echt wel niks van ...
verwacht gij nu echt dat ik op uw kinderlijke zever ga antwoorden ?
Zoek eerst op WIE meyer is en dan praten we desgevallend verder...alhoewel ik vermoed dat je echt nog wel een broekventje bent die veel te impulsief reageert...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 16:36   #63
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:

Pascal, ge gaat dit toch niet als het nieuws van de dag gaan verkondigen zeker
tabufferkwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 16:41   #64
bruut geweld
Minister-President

Standaard

gaan we weer de persoonlijke toer op

sommigen zouden ondertussen toch beter moeten weten...
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 14 juli 2004, 17:38   #65
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tabufferkwa
Citaat:

Zeg het nog eens. Dan mag je hem misschien eens pijpen...
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2004, 17:53   #66
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Citaat:
Heb jij daar goede ervaringen mee?
Oud 14 juli 2004, 22:27   #67
Agitator
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik word inderdaad vaak goed gepijpt... 8)
Oud 14 juli 2004, 22:38   #68
tabufferkwa
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik word inderdaad vaak goed gepijpt... 8)
De was de vraag niet.
Oud 14 juli 2004, 23:05   #69
SkunkAnanda
Vreemdeling

Standaard

Ook deze topic staat precies nogal vol met de uitlatingen van een antisemiet die zijn zogezegde anti-zionisme gebruikt om een forum vol te kladden. Zie nu die tekeningskes die die erbij plakt. Ik begrijp niet dat dat mogelijk is op een 'serieus forum'.
SkunkAnanda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 00:16   #70
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkunkAnanda
Ook deze topic staat precies nogal vol met de uitlatingen van een antisemiet die zijn zogezegde anti-zionisme gebruikt om een forum vol te kladden. Zie nu die tekeningskes die die erbij plakt. Ik begrijp niet dat dat mogelijk is op een 'serieus forum'.

WEES WELGEKOMEN

al zeer veel praat als nieuweling moet ik zeggen !
en zo verdraagzaam he ....
en zeeer selectief verontwaardigd ...

ps : het valt echt niet op ze
but hey it's a free country ! speak your mind.... alhoewel, anderen zouden het graag anders zien
Oud 15 juli 2004, 07:13   #71
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
het is mogelijk
maar weinig toepasbaar...en het slagveld (want dat is het) is nu eenmaal een dynamisch en snel evoluerende scenario. en je veronderstelt toch niet dat jij op voorhand weet dat voertuig X daar zal zijn op moment Y ? occasioneel wel en dan kan dat dus. bovendien veronderstel je toch geeneens dat je merkava'saltijd braaf "de weg" zullen volgen
Je draait rond de pot, het is mogelijk, het is gedaan jouw rechtvaardiging om burgers aan te vallen was dus onzin.

Citaat:
wat de financiele steun betreft, moeten de Palestijnen idd alles doen om die te verzekeren. Hoe ze ze krijgen, laat me eerlijk gezegd volkomen koud...
Punt is dat ze steeds minder krijgen en je ziet dat, de middelen worden beperkter en ze kunnen amper nog aanslagen doen. De palestijnen zakken ook steeds verder weg in een economische put .

Citaat:
idd met een grote militaire operatie zou men ineens de hele regio etnisch kunnen zuiveren....ze doen het echter liever geleidelijk aan.
Toen ze een goed jaar geleden echt militair een dorp binnentrokken, was de wereldwijde verontwaardiging toch net iets te sterk..
Nee israel trekt zich bijna nooit ergens iets van aan, kijk maar naar hun veiligheidshek .

En dat ze langzaam de palestijnen etnisch aan het zuiveren zijn is onzin, het is van hetzelfde kaliber als de palesijnen die beweren dat ze het water vergiftigen zodat de moslims impotent worden

Citaat:
Als die muur daar staat, zullen ze wel wat veiliger zijn, dat betwijfel ik niet. stel voor dat ze hem bouwen op de grenzen van 67, maar ja, dan kunnen ze geen land pikken he
Nogmaals volgens oslo zijn er geen vastliggende grenzen, de grens van 67' is ook gewoon daar waar de oorlog stopte .

Hadden ze dat hek volledig kunnen zetten op wat nu israel is? Ja tuurlijk maar moeilijker en met minder veiligheid .

Citaat:
Maar dat bedoel ik niet;
de haat die de israeli's hebben gezaaid bij de palestijnen is ruimschoots voldoende dat de kleinkinderen van de huidige palestijnse kinderen israel nog intens zullen haten.
Onzin, al van in het begin zijn er problemen tussen arabieren en joden. Dat heeft niks met die joden te maken maar alles met de jaloezie en haat van die moslims . Nog voor israel bestond hate veel moslims de joden al

Citaat:
er is geen leger in de regio dat Israel aankan, en zelfs al zou er één zijn, de grote vriend USA is er nog en heeft hen ook nog "the big one" cadeau gedaan...
Als je het hebt over atoomwapens moet ik je teleurstellen, de VS heeft allesbehalve dat cadeau gedaan aan israel.

Frankrijk heeft de meeste technologie aan israel gegeven en israel samen met zuid afrika hebben die kennis gebruikt om atoomwapens te maken. Het is dus dankzij frankrijk .

Citaat:
Maar ik heb het over aanslagen in het hart van israel , met een ABC wapen, lange smalle strook, dichte bevolkingscentra, drie tot vier locaties uitkizen , optimale spreiding en windrichting en israel is bye bye...
West bank en gaza ook, dat besef je blijkbaar niet . 'het hart van israel' ligt op enkele km's van gaza EN west bank hoor israel is heel klein.

Citaat:
Dat zou een hollywoodfilm kunnen zijn, 8)
En jouw natte droom ongetwijfeld, ik vraag me af hoe je zo een volk kan haten dat je nooit iets gedaan heeft. Heb je meer van die irrationele walgelijke gedachten?

Citaat:
maar als er vandaag de dag reeds palestijenen zijn die hun leven willen geven door zichzelf op te blazen,waarom zouden er binnen de 10 a 50 jaar geen dergelijke aanslag kunnen gebeuren...dan is het niet zozeer een mogelijk maar een te verwachten scenario...
Iraq, syrie,libie en nog een heleboel anderen hebben miljarden en decenia onderzoek in de zoektocht naar nucleaire wapens gestoken en wat hebben ze nu : niks. De palestijnen onder constante controle met veel kleinere middelen kunnen dat zelf nooit ontwikkelen.

Misschien kunnen ze een wapen kopen maar zelfs dat is eerder science fiction dan realiteit.

Citaat:
nee, op lange termijn ziet het er niet goed uit Israel...
Nee je hoopt dat gewoon, de toekomst voor israel ziet er goed uit, eens hun hek compleet is zullen de meeste aanslagen wegvallen, minder soldaten nodig, economisch herstel . En wie weet als de palestijnen ooit genoeg krijgen van elkaar uit te moorden kan er misschien nog eens mee gesproken worden.
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2004, 07:13   #72
k9

Standaard

Citaat:
[

Probeer eens een Nederlandse volzin te produceren. Misschien lukt het je wel... 8)
Niks over de vriendin?
Oud 15 juli 2004, 07:17   #73
k9

Standaard

Citaat:

WEES WELGEKOMEN

Die ene zin is verstandiger dan alles wat jij tot nu toe hier al gepost heb.

Citaat:
De standard antwoorden zie ik

Waarom zou hij verdraagzaam zijn tegen een anti-semiet zoals jij?
Oud 15 juli 2004, 13:35   #74
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Citaat:

WEES WELGEKOMEN

Die ene zin is verstandiger dan alles wat jij tot nu toe hier al gepost heb.

Citaat:
De standard antwoorden zie ik

Waarom zou hij verdraagzaam zijn tegen een anti-semiet zoals jij?
ja, als ik een anti semiet was zou ik je gelijk geven, maar dat ben ik dus niet 8) niet dat het me enigzins raakt dat joodse types hier me graag in dat hokje willen steken omdat je wat kritiek durft hebben op israel of franssprekende joden in antwerpen. dat is "hun standaard" zullen we maar zeggen

met die "wij zijn heiliger dan de paus" mentaliteit doen ze alleen zichzelf en hun zaak schade. dat is jammer, maar dat is hun keuze...
voor de rest doen ze maar wat ze niet laten kunnen.
de hoeveelste persoonlijke aanval al ? 'k zou het echt niet meer weten.
het is eerder dergelijke mentaliteit en selectieve verontwaardiging die aanleiding geeft tot anti semitisme 8)
Oud 15 juli 2004, 13:36   #75
Agitator
Schepen

Standaard

Citaat:
Citaat:
[

Probeer eens een Nederlandse volzin te produceren. Misschien lukt het je wel... 8)
Niks over de vriendin?
Het leek me beter er anderen niet bij te betrekken... 8)
Oud 15 juli 2004, 13:40   #76
k9

Standaard

Citaat:
ja, als ik een anti semiet was zou ik je gelijk geven, maar dat ben ik dus niet 8)
iemand die hoopt dat ze enkele atoombommen op israel gooien

Citaat:
niet dat het me enigzins raakt dat joodse types hier me graag in dat hokje willen steken omdat je wat kritiek durft hebben op israel of franssprekende joden in antwerpen. dat is "hun standaard" zullen we maar zeggen
Joodse types? Ach ja grappig te zien dat als je israel durft te verdedigen je opeens een jood word

Citaat:
met die "wij zijn heiliger dan de paus" mentaliteit doen ze alleen zichzelf en hun zaak schade. dat is jammer, maar dat is hun keuze...
Persoonlijk aanval? Bijlange na niet gewoon een opmerking iedereen die zoiets zegt is een anti-semiet als je dat niet aanstaat ...

PS het nogmaals ontkennen is niet nodig hoor.
Oud 15 juli 2004, 13:47   #77
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:
ja, als ik een anti semiet was zou ik je gelijk geven, maar dat ben ik dus niet 8)
iemand die hoopt dat ze enkele atoombommen op israel gooien

Citaat:
niet dat het me enigzins raakt dat joodse types hier me graag in dat hokje willen steken omdat je wat kritiek durft hebben op israel of franssprekende joden in antwerpen. dat is "hun standaard" zullen we maar zeggen
Joodse types? Ach ja grappig te zien dat als je israel durft te verdedigen je opeens een jood word

Citaat:
Persoonlijk aanval? Bijlange na niet gewoon een opmerking iedereen die zoiets zegt is een anti-semiet als je dat niet aanstaat ...

PS het nogmaals ontkennen is niet nodig hoor.

je wens nog eens extra vermelden dat je mij graag als anti semiet ziet , is BLIJKBAAR wél nodig

en we verdraaien toch gewoon even de waarheid .... ik heb gezegd dat er binnen de komende 50 jaar wel eens zo'n aanval zou kunnen komen vermits de palestijnen zich NU reeds durven opofferen...maak JIJ toch gewoon even van dat ik dat HOOP
wel grappig hoor...

keep up the good work ! 8)
Oud 15 juli 2004, 13:54   #78
k9

Standaard

Citaat:

je wens nog eens extra vermelden dat je mij graag als anti semiet ziet , is BLIJKBAAR wél nodig
Ik zie je niet zo je bent gewoon zo. Blijkbaar besef je dat zelf nog niet .

Citaat:
en we verdraaien toch gewoon even de waarheid .... ik heb gezegd dat er binnen de komende 50 jaar wel eens zo'n aanval zou kunnen komen vermits de palestijnen zich NU reeds durven opofferen...maak JIJ toch gewoon even van dat ik dat HOOP
wel grappig hoor...

Je zet er een smiley achter nog eentje van "cool" dan. Blijkbaar vind jij dat dus cool, ach ja hoe zou ik erop komen dat je dat hoopt ?

Kunnen we nu terug on topic verder gaan? Er staat daar nog ergens ene lange post die wel on topic is waar je nog niet op geanwtoord hebt.
Oud 15 juli 2004, 14:15   #79
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan moet ik serieus gaan oppassen. Op mijn reizen ben ik dikwijls aangesproken in het hebreeuws door Israëlis.
Oud 15 juli 2004, 14:26   #80
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik zie je niet zo je bent gewoon zo. Blijkbaar besef je dat zelf nog niet .

Citaat:
wel grappig hoor...

Je zet er een smiley achter nog eentje van "cool" dan. Blijkbaar vind jij dat dus cool, ach ja hoe zou ik erop komen dat je dat hoopt ?

Kunnen we nu terug on topic verder gaan? Er staat daar nog ergens ene lange post die wel on topic is waar je nog niet op geanwtoord hebt.
nananana: jij bent toch een anti semiet , WANT ik zeg het
denk jij maar je wil he.

en terug on topic : vree grappig, vermits IK deze thread heb gestart

maar er komen af en toe zo'n types die dan de man beginnen spelen he 8)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be