![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op andere websites zie je nog iets inhoudelijks.
Bij haar zie je dat niet. Wie is Veerle? Veerle in actie Mijn gemeente Mijn steun ik ik ik ik ik ik ik "Ik ben mijn familie geweldig dankbaar uit een warm nest te komen. " "Vandaar waarschijnlijk dat ik dan ook mag fier zijn bijzondere en fantastische mensen rondom mij heen te hebben." "Met Gunter een terrasje doen, op een lekkere zomerdag genieten in de hangmat in de eigen tuin terwijl de kids rondhangen of wanneer het buiten vriest, warm binnen zitten, kaarsjes aansteken met wat mooie muziek of een goed boek." Je moet op haar stemmen zodat ze in haar hangmat kan liggen. |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er hier nog op 't forum die op een CD&V-lijst zouden passen...
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat de enige reden???
Haar hele website is een lege doos. |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Ik kan sowieso niet op haar stemmen dus het maakt niet echt uit.
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de reclamestunt is blijkbaar een beetje mislukt...
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
in mijn post geef ik de redenen aan waarom ik u zo moet betitelen. Ge hebt niets anders gedaan dan gehoord dat ze een vreemde naam heeft, en paf, zonder meer haar gebombardeerd tot excuus-Fatima. In de politieke strijd en discussie kan dat wel eens de gewoonte zijn, maar een straf antwoord is dan evenzeer de gewoonte. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat escaleerde hier nogal snel..
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ... of met Gunter terrasjes doen terwijl de 'kids' ergens rondhangen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Staatssecretaris
|
![]() Terug naar de marktjes en flyers bussen die toch direct bij 't oud papier vliegen.
![]() Een "geen ongewenst / ongeadresseerd drukwerk" sticker geldt blijkbaar niet voor politici, zodat we dagelijks hun onbekende maar breed lachende tronies mogen aanschouwen rond deze periode. Als ik mezelf kandidaat zou stellen, zou ik het volgende poneren op mijn flyer; "Je kent mij niet en zult me waarschijnlijk nooit te zien krijgen, laat staan dat je zal weten wat ik ganse dagen uitvreet op het gemeentehuis of wat ik realiseer; noch heb ik er behoefte aan jouw futiele dagelijkse probleempjes te aanhoren laat staan op te lossen, maar ik ben tenminste eerlijk daarover, en ik maak geen loze vage beloften die iedereen toch vergeten is binnen 2 maand, ikzelf voorop. Als je voor mij stemt verandert er niks. Dat is beter dan het alternatief waarbij politici via onnozele projecten de boel nog erger versjteren dan het al was. Liederik, voor de status quo. Vermijd erger dan vandaag, stem Liederik. " Laatst gewijzigd door Liederik : 19 september 2012 om 16:19. |
![]() |
![]() |
#72 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Staatssecretaris
|
![]() Leuk dat we je terugzien.
Jammer dat het is om alle vooroordelen te bevestigen. Citaat:
Facebook is inderdaad beter geschikt voor u denk ik. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() trololo
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Bol het af zeg.
De mensen die hier zitten, van zowel linkse als rechtse strekking, belgicistisch of Vlaams-nationalistisch, gelovig of vrijzinnig, hebben voldoende politieke intuïtie om doorheen dit "lala, kijk wat een leuke ik ben, stem op mij" gedoe van u te kijken. Het lijkt wel of u een verkiezing verward met een rendez-vous website. Citaat:
Citaat:
Hou aub de eer aan uzelve voor het nog genanter wordt. |
||
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar je lijkt nogal hoge eisen te stellen aan elke schepen in elk Vlaams dorp. En in een taaltje dat mensen wegjaagt. Meneer is een uitsluiter? We zullen wij eens eisen beginnen te stellen wie aan dit forum zou mogen deelnemen ? Ik zou wel graag eens weten of mevrouw meer of minder stemmen zal behalen bij de komende verkiezingen tegenover de vorige. Voor haarzelf en voor haar partij. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 20 september 2012 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veerle Langbeen heeft niet de minste intentie om daadwerkelijk deel te nemen aan dit forum. Zelfs alle leden met 0 berichten hebben dat wel, maar het komt er niet van. Dit soort politici brainstormt en denkt dat fora een snel alternatief is voor de marktjes waar ze folders gaan uitdelen in de hoop Willy en Marjet te overtuigen om een bolleke te plaatsen achter de naam van die sympathieke madame met kids, nestwarmte en een hangmat. Het verschil met de warme worsten van meneer Woeste is klein. Misschien reageer ik wat fel maar ik ben beledigd door dit soort politci die denken dat we debiel zijn. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Om toch wat inhoud te geven aan deze thread :http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...zeel/1.1302468
De partij van de TS, die in 2006 nog de absolute meerderheid haalde, is mede door interne strubbelingen aardig uitéén gespat. En wat komt die Segers daar vanuit het niets de tweede plaats op de lijst van ons Veerle innemen ? |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |