![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En nu goed lezen :
Hugo Camps is vooral gekend als ne literkundige literatuurder. Zo ene waar de hollanders graag mee lachen. Nen domme Belg met andere woorden. Als ze ne Bekgische clown nodig hebben dan halen ze hem tevoorschijn. En dan kunnen ze weer lekker lachen met die domme Pelgen toch...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie geen tegenspraak hoor.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
verder zou ik wel eens willen weten wat buitenlanders vinden van een partij als de bub die de burgerrechten wil inperken door het vlaams nationale gedachtengoed te verbieden. als er hier 1 ultranationalistische partij is die bereid is om fascistische methodes te gebruiken om hun staat te beschermen is het wel de bub |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Dat mag u dan wel eens uitleggen. Ik ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- controle nemen van de media - partijen met een ander standpunt verbieden De bub doet niet anders dan de media verwijten dat ze te vlaams zijn (terwijl ze dat overduidelijk niet zijn), hier moet dus uit worden afgeleid dat wanneer jullie ooit aan de macht zouden komen jullie de media een belgicistisch discours zouden opleggen de bub vindt dat partijen die tegen belgie gericht zijn geen recht op bestaan hebben, dit zal bijvoorbeeld worden bekomen door het afschaffen van staatssubsidies aan vlaams nationale partijen. dit laatste is dus wel het strafste : jullie wensen partijen die niet hetzelfde idee hebben als de uwe gewoonweg te verbieden, van fascisme gesproken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En dan noem je òns verwaand. ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dan moet in de context wat duidelijker maken precies: Ik stuurde eerste een mail met de vraag om een reactie op een uitspraak die Dewinter ooit heeft gedaan, waarin hij het UVRM ontkent... Daarop kreeg ik het antwoord dat het VB de test op het UVRM kan doorstaan. Vervolgens stuur ik hem enkele artikels uit dat verdrag waaruit duidelijk blijkt dat dat NIET het geval is. En dan ineens: "Ma dat verdrag moet verandering vatbaar zijn! De tegenspraak: "Wij voldoen aan het UVRM" en "Wij voldoen er idd niet aan, maar het verdrag moet aanpasbaar zijn..." Duidelijk? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechten van de mens zijn heel belangrijk en moeten beschermd worden. Ik ben ook geen fan van De Winter, maar u moet ook eens een krant openslaan. Geregeld zie je berichten waarin het EVRM eerder misbruikt wordt als breekijzer voor de rechtbank dan als basis voor ons vrije westen. In die zin kunnen enkele juridische angels uit dat verdrag misschien wel worden weggewerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Even een vraagje aan jou, mijn beste Johan? Waarom de Wolfsangel in jouw avatar? Is dat een referentie naar de NSB, naar de band Brigade M, naar Boyd Rice en zijn Abraxis Foundation of een gebruik van de wolfsangel waar ik niet bekend mee ben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wie is hier nu de dromer? 8) |
|
![]() |
![]() |