![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En men ziet ook dat het niet voorbij is. Heel de NVA-top zijn rechtse rakkers met banden met de rijke lui (diamantairs en dergelijke), patroons, (De Wever: VOKA is mijn baas!). Ze passen hun discours aan om de goegemeente wat te misleiden en zoveel mogelijk stemmen te winnen, maar uiteindelijk is er niet zoveel verschil tussen het VB en de NVA. En het beste bewijs hiervoor is dat er dan ook heel wat kiezers van het VB zich perfect kunnen vinden in de NVA. Zo simpel is het. P.S. Ik ben hier dus niet over begonnen. Maar ja, als men erover begint te zaniken, dan zeg ik het maar zoals het is. Laatst gewijzigd door system : 19 september 2012 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien claimt O-VLD de enige rechtse partij te zijn en zij zijn zelfs de vriendjes van het grootkapitaal. Dat hebben ze de laatste tijd weer uitvoerig bewezen. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Olalala, O-VLD is dus besmet door 'dat milieu' volgens u? (Schiltz, Somers, Gabriëls, Q...)
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 19 september 2012 om 12:51. |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 19 september 2012 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik vraag u om mijn geest te verruimen, maar ik denk dat u er zich weer zelf in vastgereden hebt waardoor enige uitleg achterwege blijft.
|
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Is dat dezelfde komedie misschien als staan brullen :"N-VA verblokt!" terwijl diezelfde brullers (O-VLD) zelf een massa ex-VB'ers op de lijsten zetten en zelfs op de eerste plaats zoals in Liedekerke. Van hypocrisie gesproken. Niet voor niets dat dat patijke smelt als sneeuw voor de zon. De mensen hebben het gehuichel door.
Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 19 september 2012 om 13:00. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik zie niet in waarom Hugo Schiltz luttele jaren voor zijn dood nog zou staan te liegen. Zulke dingen suggereren, is laag bij de grond. De man wist waarover hij praatte. Hij had het allemaal meegemaakt en herkende zijn oude 'soortgenoten' van verre. En deze zag hij nu blijkbaar terug opdoemen in de NVA. Zo begrijp ik het toch.
Laatst gewijzigd door system : 19 september 2012 om 15:39. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#71 | |
Banneling
|