![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Gouverneur
|
![]() Electriciteit is inderdaad te duur. Maar ik lees hier geen commentaar op de distribiteur van de electriciteit. Mijn laatste afrekening toonde aan dat de distributie duurder was dan mijn verbruik ervan. En die distribuant kan ik niet kiezen. Die stroom loopt door een kabel die er al 50 jaar ligt. Die zal al wel afbetaald zijn zeker.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou echt interessant zijn te weten wat de definitie is van "Vaste klant bij Electrabel"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zijn overgestapt naar Essent sinds een halfjaartje.
Maar dit hele gezeik van VDL tegen Electrabel is puur voor zijn eigen bedrijfke goed te voorzien. En waarom voorziet Electrabel dan de overheidsgebouwen van electriciteit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Burgemeester
|
![]() En ik wil een degelijke, krachtdadige en niet-corrupte regering, maar ik krijg die ook niet.
|
![]() |
![]() |