![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag ik er van uitgaan dat u de uvrm niet erkent?
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat zou het mooi zijn indien de UVRM de wet zou zijn waarop iedereen zich kan beroepen
en waar regeerders bij overtreding door een sterke instantie gestraft zouden worden. eens men aan het hoofd staat van en uitvoerende macht mag men er inderdaad zijn voeten aan vegen.
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Neen dat heeft u niet. Wat u wél heeft gehoord dat is dat FDW herhaaldelijk heeft opgeroepen om het UVRM te moderniseren en aan te passen aan de huidige ethische, morele, demografische en socio-economische realiteit. Edit: ik zie dat Herr Oberst hierboven reeds op zijn onnavolgbaar precieze wijze heeft geantwoord op uw enormiteit.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 september 2012 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keur dat allemaal goed en klaag dan ook niet over "de vreemdelingen".
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Iedere ervaringsdeskundige zal natuurlijk opmerken dat er dan nog de kleine kwestie van de Takija hebt. Inderdaad: buiten het oproepen tot moord op Joden, homo's en andersdenkenden, sexisme, anti-democratie en andere gruwelen roept de islam ook op tot liegen over zijn eigen ideologie. Desalnietemin is het voorlopig nog mogelijk om in onze corrupte rechtbanken op te roepen tot toepassen van onze westerse wetten. Laat mij toe om daar van dag tot dag meer mijn twijfels over te hebben. Mijn vraag: Hoe gaan we dat binnenkort doen met de islamitische rechters? Of heeft de domme laffe Vlaming niet door dat wij binnenkort zullen berecht worden door islamitische rechters?
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk gaat de UVRM inzake menselijke rechten en vrijheden verder dan de intussen om welbekende politieke redenen op dit vlak juist verminkte Belgische Grondwet. De Vlaamse partijen zouden door de opname in hun statuten van een strikte toepassing van de UVRM een moreel hogere positie kunnen verwerven zowel t.a.v. de imperialistische franstaligen als onwillige immigranten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Onzin dus. Het nog liberaler maken dan het al is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Ik zeg hoegenaamd niet dat er zoiets als een meetbare schaal zou bestaan voor de waarde of waardigheid van een persoon. Net daarom dat het dan ook onzinnig is te stellen dat iedereen een gelijke waarde of waardigheid zou bezitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er geen referentie is, kunt u ook niet komen tot een conclusie zoals u verwoordt in uw laatste zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen is nutteloos.
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Als er nu iemand is op dit forum die deze typering volledig tot de zijne heeft gemaakt bent u het wel hé vent...
Het gebeurt mij zelden dat ik met iemand een begin van discussie opstart om dan tot de conclusie te komen dat die gozer daar niet toe bekwaam is.