![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit iets dommer dat dit op het forum gelezen..... Als er éne was die naar de pijpen danste,was het wel Verhofstadt zelf.... De francofoontjes gaven wel de toon aan waarop Guyke zijn danspasjes mocht uitvoeren... Onckelinckx heeft het nog steeds over Guy c'est magnifique..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Inderdaad. Men heeft het met Leterme geprobeerd te veranderen en alles is ingestort. En nu Di Rupo aan de macht is wordt er al helemaal niks meer aan gedaan. Citaat:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/...iecrisis.dhtml 194 Dagen formatiecrisis tussen Verhofstadt II en III. En wat gebeurde daarna? Maatregelen nemen tegen een toekomstige formatiecrisis? Artikelen vind je nergens meer terug blijkbaar. Eens op wikipedia kijken: Verhofstadt III kreeg de opdracht zich op de belangrijkste lopende zaken te richten. Tijdens deze interim-regeringsperiode werd ten behoeve van de vorming van een definitieve regering verder onderhandeld over enerzijds sociaal-economische en milieu-aangelegenheden (olv Didier Reynders), en anderzijds over de staatshervorming, in een Raad der Wijzen olv Yves Leterme. Deze bereikte een klein akkoord over een eerste ronde in de staatshervorming, met de belofte tegen juli 2008 een nieuw pakket van grotere bevoegdheden over te dragen naar de deelstaten. Geen vermelding van maatregelen tegen toekomstige formatiecrisissen. Tenzij gij insider-info hebt die niet publiek beschikbaar is? Onderaan het artikel trouwens een leuk weetje: De term interim-regering is geen begrip in het Belgische staatsrecht. Het heeft een politiek karakter en verwijst naar een beperking in de tijd van de levensduur van deze regering en niet naar een beperking van de bevoegdheden ervan. In tegenstelling tot een regering van lopende zaken beschikte deze interim-regering wel degelijk over de volheid van bevoegdheden. Dat doet mij realiseren: Verhofstadt III was helemaal geen regering van lopende zaken. Het was een interim-regering. Citaat:
Op 21 september 2008 beslist de N-VA op zijn partijcongres de federale regering Leterme I niet langer te steunen. Op 22 september stapte Geert Bourgeois uit de Vlaamse regering en zegt N-VA de steun aan de Vlaamse regering op. Eén dag later op 23 september 2008 bevestigt CD&V-voorzitster Marianne Thyssen na afloop van de algemene vergadering van CD&V in Zellik de kartelbreuk op nationaal en Vlaams niveau. Uw woordkeuze spreekt boekdelen. U spreekt in termen van "loyaliteit". Moest de N-VA dan werkelijk alles slikken en de CD&V onvoorwaardelijk blijven steunen? Verzet tegen onrecht is geen misdaad, indien u daar aan zou twijfelen. Citaat:
Man toch, het is maar een voorbeeld, uit de realiteit gegrepen. Nog nooit naar een documentaire gekeken of naar opvoedprogramma's? Komt vaak voor hoor. En het is een correcte vergelijking.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar is mijnheer Verhofstadt ook een lezer van deze forum? Ik zeg dit al 2 jaar!
Hier een quote van mij november 2011!! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=303 |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hebt gij die 8 jaar onder een steen doorgebracht.... ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Je hoeft niet verder terug te gaan dan de drie traditionele partijen aan Vlaamse zijde de laatste 40 jaar.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=149
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pff... dat is veel... Heeft BDW eigenlijk naast afficionados ook competente medestanders of moet hij alles alleen doen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is de volste keuze van de N-VA zelve aan wat ze de hoogste loyaliteit stelde. Dat was zoals U aanhaalt niet aan het kartel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als er ooit een wereldkampioenschap stomme antwoorden geven wordt georganiseerd ,vaardigen we u af mijn beste.... De gouden medaille is dan bij voorbaat al binnen... Hier krijgt u enkel godwinpunten voor zo'n posts... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wiens schuld is het dat diezelfde partijen nu de macht uitmaken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 22 september 2012 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever is een van de grootste politici die ons land ooit heeft gekend en ons land is gekend voor grote politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie jij nu niet welke richting het nu opgaat met Elio Di Rupo I ?
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Zeer zeker. Daarom dat ik heel blij ben dat die regering er staat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen hij het in het Europees parlement had over de oprichting van een soort van Verenigde Staten van Europa begon ik spontaan te lachen. De man heeft geen voeling meer met de realiteit. Er is niet één land bereid om zijn soevereiniteit in die mate op te geven.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De mate dat dit ook zijn persoonlijke visie is, dat zal je kunnen lezen in zijn memoires.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() En?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval zitten jullie niet bij de 1%'ers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kans dat BUB hier een absolutie meerderheid haalt is groter dan de kans dat ook maar één land zijn soevereiniteit in die mate opgeeft, laat staan dat ze daar alle 27 toe bereid zouden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eentje met zovéél grootheidswaanzin die zichzelf al als president van de verenigde staten van europa ziet..... |
|
![]() |
![]() |