![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die euro gun ik u! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In welk shockerend Nederlands is dit neergeklatst? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is wel een zeer terechte opmerking. Als je dan beseft dat er enkele weken geleden honderden de straten zelfs in België hebben pogen af te breken, omdat hun hadith-versjes verfilmd zijn geweest. Versjes waarvan ze blijkbaar toch zelf verwacht hadden dat ze minder extreem waren of waarvan de wereld niet mocht weten dat ze zo extreem waren. *?* En er een week nadien enkele Antwerpenaren gaan betogen, tegen racisme ... Only in Belgium. Ik vraag me dan af of er geen mensen zijn die hopeloos bezigheidstherapie zoeken, vasthoudend aan een idealistisch beeld dat alle voeling met de realiteit compleet verloren heeft. Hoe gek kan het anders zijn? Betogen tegen racisme (door "wit" dus) terwijl "zwart" iets ervoren als het de kans kreeg een kernbom op "wit" zou hebben gegooid, omdat "wit" zijn mening had geuit. Een kernwaarde van het westen. Al waren de meest westerse prominenten daar blijkbaar plots niet meer zo voor te vinden?? (Ik gebruik deze kleurwoorden maar even, hoe moet een mens het nog noemen? Al gaat het natuurlijk gewoon over Islamieten vs de rest... De maker van de film was een Christen uit het midden oosten...)
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat wil ie nog meer?
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Europese islam?
![]() of ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat me irriteert aan die beurs is dat ze kennelijk geen Nederlandstalige website heeft.
Voor de rest: leef en laat leven.
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik het recht hebben het niet plezant te vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch jij, noch ik, noch de overheid heeft zich daarin te moeien.
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Was er ook een stand van het OCMW? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() In middels bericht de pers over het gebeuren:
Citaat:
Ik kan mij niet indenken dat een Wahabiet zoals die sjeik is, een rechtvaardige maatschappij mogelijk acht zonder dat Allah's wetten gelden. Verder pleitte Tariq Ramadam van de Ikhwan voor een EU-Islam en verwijt hij journalisten onwetendheid. In het laatste kan ik mee gaan: de kennis over de multikul (=Islam?) bij journalisten is bedroevend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Op middellange termijn onderwerping aan de islam. Op lange termijn streven naar een moslim-only regio door systematisch verjagen van onaangepasten. Het kapot slaan van huizen en tempels van Boeddhisten in Bangladesh moet dan ook in dergelijk denkkader gezien worden, een zogezegd beledigende foto moet enkel dienen als dekmantel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Mensen geboren na 1980 weten dit misschien niet, maar de Islam was niet altijd de grote religie in Iran.
Een paar foto's van Iran in de jaren '70: http://www.pagef30.com/2009/04/iran-...evolution.html En deze foto: ![]() Zou net zo goed 1970's Amerika moeten zijn. Iran vandaag: ![]() ![]() ![]() Wie hier denkt dat als de Islam hier een grote aanwezigheid bereikt, dat allemaal wel niet zo erg zal zijn? Dat de Sharia aangepast kan worden en dat we over alles als beschaafde mensen zullen kunnen praten? Dan bent u goed gek. Vertrouwt u er op dat de moslims de waarheid vertellen als ze beweren dat er zoiets bestaat als "gematigde" islam? Lees dit eventjes: http://www.muslimfact.com/bm/terror-...-and-bri.shtml
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Taalvrijheid? Dacht het niet, voor steden en gemeentes zijn er wel degelijk regels in welke taal communicatie dient te gebeuren. En het lijkt me ook het goed recht van een land na te gaan dat op hun grondgebied niet wordt aangezet tot haat tegenover de samenleving. Dus ben ik het niet met je eens, goed dat Arabisch niet mocht voor lezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar soit, het land had dus het recht om te controleren wat er gezegd zou worden, en indien nodig tussenkomen. Voorafgaand iets gaan verbieden daarentegen neigt nogal naar censuur, niet? Citaat:
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat in moskees ook veel beter één van beide landstalen verplicht zou worden, zo kan tenminste worden nagegaan of wat gezegd wordt niet in strijd is met onze wetgevingen. Hoog tijd voor imams van eigen bodem met hier gegeven opleidingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() ah ja, moslims mogen geen beurzen houden, dat is enkel voorbehouden aan 'blanken' ?
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mogen ze een beurs houden, net zoals katholieken een katholieke beurs mogen houden met een variatie aan hosties enzo. Maar nu we weten dat ze wèl met 20.000 hun achterwerk kunnen lichten, weten we ook dat we ze niet speciaal moeten subsidieren om ergens naartoe te gaan. Dat is dan ook leuk meegenomen. Gisteren op de jaarmarkt in ons dorp geweest. Weer niks groene mensen met streepkes gezien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eroticabeurs - getuigen van jehova beurs (verbazend hoeveel volk dat is -
scientologybeurs (nee : die zijn eerder geheim) Extreem-rechts concert (ook al heel geheim, alhoewel lawaaierig) - Esperanto congressen (plezant)... Freedom of choice ?
![]() |
#80 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hoe ga je mensen bij wie elk vermogen tot zelfreflectie ontbeert overtuigen de lat gelijk te leggen. |
|
![]() |
![]() |