![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat u toch een paar zaken door elkaar blijft gooien, daar kritiek op Israël nu eenmaal geen antisemitisme is. Wat u er ook van moge maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat er veel tekst op staat ben ik zeker van maar de tekst waarover het handelt moet ik steeds zien en als je die NIET geeft blijf je gewoon een leugenaar
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is tussen mij en de moderatie
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En zou u een pro-Israëlische site lezen als dat als bron werd aangegeven?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb geen probleem met een pro-palestijnse site maar jantje gaf geen rechtstreekse link (omdat die uiteraard niet bestaat natuurlijk)
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() yep zoals met je filmpje ivm het EDL
![]() ![]()
![]() |
![]() |