![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar in Brussel woon jij, Bad Attila? Hoe ben je van plan om zelf te stemmen?
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vrees dat ik blanco ga moeten stemmen: de VLD zit hier op een lijst samen met CDH (beurk) en PS (nog veel meer beikes) terwijl de MR hier op niks (meer) trekt... ![]()
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voorspel nochtans dat zij het heel goed gaat doen in Schaarbeek. Citaat:
Een mocro-fietsendief, dát is belangrijk. Waarom dacht je anders dat er zo weining witten in jilla zitten? |
||
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Peiling 11 oktober:
FDF 30,2 (-10,6) PS 23,6 (-1,4) Ecolo/Groen 16,5 (+2,7) MR 16,5 CdH 6,8 (-4,1) N-VA 2,6 PVDA/PTB 2,6 (+1,4) Vlaams Belang 1,2 (-2,9) Laatst gewijzigd door mvd : 13 oktober 2012 om 13:24. |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Zenit : 13 oktober 2012 om 13:25. |
||
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clerfayt ligt ruim voor op Onkelinx. Laurette van Lasne zal dus niet naar Schaarbeek moeten komen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clerfayt ligt ruim voor op Onkelinx. Laurette van Lasne zal dus niet naar Schaarbeek moeten komen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Game, set, en match...
En ondertussen zit ik hier met een ECOLO burgemeester... ![]()
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat past toch voor Water-Bos?
![]() |
![]() |
#70 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees blij dat het geen burgemeester van de asociale, racistische, Vlamingenhatende partijen (MR, FDF) is, wat je in een dergelijke gemeente nochtans zou verwachten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bernard Clerfayt (FDF) haalt 32,7 procent.
De PS van uitdager Laurette Onkelinx (PS) komt op 25 procent |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik stem rechts, dus ben ik naar het schijnt voor asociale partijen. Van halve garen, onbekwamen, parvenu's en bobo's moet ik niet hebben. Dus neen, het is niet goed, maar ik zal ermee moeten leren leven, tot in 2018.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik spreek nog niet over de mensen van GM en MR die in de coalitie zullen zitten.
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 17 oktober 2012 om 16:52. |
|
![]() |